Pasy III rząd (7os) nie rozwijają się
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pasy III rząd (7os) nie rozwijają się
Próbujemy zamontować zestaw z III rzędem do wersji 5 osobowej W210 kombi polift.
Mamy z tym powazny problem, pasy nie chcą się odblokować, jeden byc moze jest uszkodzony a drugi rozwija sie kawalek i blokuje na zapadkach. Jeden sprzedający od pasów twierdzi że muszą być ustawione w odpowiednim położeniu aby się odblokowały, ale jak próbował sam go rozwinąć to mówi że też nie jest w stanie i ma spróbować z powrotem założyć na samochód i sprawdzic.
Nie wiemy czy pasy są uszkodzone, pytając innych sprzedających pasy też twierdzą że pasy się nie rozwijają jakaś masakra...
Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? Posiada ewentualne zdjęcia?
Z góry dziękuję za pomoc!
Mamy z tym powazny problem, pasy nie chcą się odblokować, jeden byc moze jest uszkodzony a drugi rozwija sie kawalek i blokuje na zapadkach. Jeden sprzedający od pasów twierdzi że muszą być ustawione w odpowiednim położeniu aby się odblokowały, ale jak próbował sam go rozwinąć to mówi że też nie jest w stanie i ma spróbować z powrotem założyć na samochód i sprawdzic.
Nie wiemy czy pasy są uszkodzone, pytając innych sprzedających pasy też twierdzą że pasy się nie rozwijają jakaś masakra...
Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? Posiada ewentualne zdjęcia?
Z góry dziękuję za pomoc!
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Dokładnie tak jest, pas rozwija się w tylko jednej pozycji, znalezienie właściwej bez zamontowania pasów jest bardzo trudne.Kaczmar pisze: Jeden sprzedający od pasów twierdzi że muszą być ustawione w odpowiednim położeniu aby się odblokowały, ale jak próbował sam go rozwinąć to mówi że też nie jest w stanie i ma spróbować z powrotem założyć na samochód i sprawdzić.
Najlepiej sprawdza się to na samochodzie.
Jeżeli pas będzie się ciągle rozwijał to całkiem po prostu jest uszkodzony
Pasy po przykreceniu w idealnym polorzeniu rozwijają się dziekuje za słuszną uwagę
Natomiast co do samego montarzu III rzędu, szkoda że żaden ze speców zarzekających się że przerabiali już 12 razy wersję 5 na 7 osobową nie wiedział że trzeba też wymienić elementy podsufitki.. taka pomoc to żadna pomoc.. (nie dotyczy przedmówcy)
Natomiast co do samego montarzu III rzędu, szkoda że żaden ze speców zarzekających się że przerabiali już 12 razy wersję 5 na 7 osobową nie wiedział że trzeba też wymienić elementy podsufitki.. taka pomoc to żadna pomoc.. (nie dotyczy przedmówcy)
A możesz napisać bardziej obszernie co dokładnie trzeba zmieniać przy przerabianiu wersji pięcioosobowej na siedmioosobową? Niewykluczone, że w najbliższej przyszłości czeka mnie podobna zmiana i chciałbym uniknąć niespodzianek. Z góry dziękuję:)Kaczmar pisze:...
Natomiast co do samego montarzu III rzędu, szkoda że żaden ze speców zarzekających się że przerabiali już 12 razy wersję 5 na 7 osobową nie wiedział że trzeba też wymienić elementy podsufitki.. taka pomoc to żadna pomoc.. (nie dotyczy przedmówcy)
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
A możesz napisać bardziej obszernie co dokładnie trzeba zmieniać przy przerabianiu wersji pięcioosobowej na siedmioosobową? Niewykluczone, że w najbliższej przyszłości czeka mnie podobna zmiana i chciałbym uniknąć niespodzianek. Z góry dziękuję:)[/quote]
1. Elementy podłogi (ale to samo wyjdzie w praniu) bo podłoga w 5 os. ma 2 elementy, a 7os. 3 elementy (oparcie , siedzisko i kawałek osłony podłogi)
2. Boczki z mocowaniami pasów oraz uchwytami na napoje/kubki
3. Elementy podsufitówki na krawędzi szyby i dachu mają otwór podłużny na górne mocowanie pasów.
4. Proszę zwrócić uwagę na dolne mocowanie zespolone z mocowaniem bagażu wraz z zaślepką
No i na koniec przed przykręceniem czegokolwiek lepiej spojrzeć czy wszystko dobrze jest zamontowane. Ja jedną stronę musiałem robić dwa razy bo nie przedziałem prawidłowo pasów przez tapicerkę. Trochę gimnastyki jest, ale do opanowania w jeden słaby dzionek.
Przy kupnie lepiej zwrócić uwagę, czy są wszystkie zaślepki i śruby montażowe bo potem problem w szukaniu. Tak miałem z montażem 3 rzędu siedzeń u kolegi, który kupił od handlarza przez internet, a handlarze nie rozdrabniają się za wiele i kilka elementów brakowało. Dla siebie jak zamawiałem to wypisałem handlarzowi wszystkie potrzebne elementy. Przysłał wszystko co do śrubki.
Pozdrawiam i miłego użytkowania tylnej kanapy
1. Elementy podłogi (ale to samo wyjdzie w praniu) bo podłoga w 5 os. ma 2 elementy, a 7os. 3 elementy (oparcie , siedzisko i kawałek osłony podłogi)
2. Boczki z mocowaniami pasów oraz uchwytami na napoje/kubki
3. Elementy podsufitówki na krawędzi szyby i dachu mają otwór podłużny na górne mocowanie pasów.
4. Proszę zwrócić uwagę na dolne mocowanie zespolone z mocowaniem bagażu wraz z zaślepką
No i na koniec przed przykręceniem czegokolwiek lepiej spojrzeć czy wszystko dobrze jest zamontowane. Ja jedną stronę musiałem robić dwa razy bo nie przedziałem prawidłowo pasów przez tapicerkę. Trochę gimnastyki jest, ale do opanowania w jeden słaby dzionek.
Przy kupnie lepiej zwrócić uwagę, czy są wszystkie zaślepki i śruby montażowe bo potem problem w szukaniu. Tak miałem z montażem 3 rzędu siedzeń u kolegi, który kupił od handlarza przez internet, a handlarze nie rozdrabniają się za wiele i kilka elementów brakowało. Dla siebie jak zamawiałem to wypisałem handlarzowi wszystkie potrzebne elementy. Przysłał wszystko co do śrubki.
Pozdrawiam i miłego użytkowania tylnej kanapy
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Odświeżę temat, otrzymałem (mam nadzieje) pełny komplet.
Chyba plusem tej zmiany prócz 3 rzędu siedzeń, to tapicerka ostatnich słupków, w których są rynienki na roletę, jeszcze nie wiem jak to ostatecznie będzie działało, ale byłaby to miła alternatywa bo aktualnie w przed lifcie roleta otwiera się z klapą jak w W124, co mnie nieco drażni, bo się zawija na bokach.
Wracając do tematu 3 rzędu siedzeń, po otrzymaniu zestawu jeszcze tego samego dnia rozpakowałem po ciemku i wrzuciłem nową podłogę, jeszcze w paru miejscach nie przykręcone bo do końca nie wiem których śrub użyć. Dostałem do całości pudełeczko z różnymi śrubami, pasami, zaślepkami itp.
Te śruby które były w starej klapie bagażnika powędrowały w to samo miejsce. Ale klapa z oparciem jest jeszcze nie przykręcona. Planuje w sobotę zabrać się za demontaż i montaż.
Myślę że poszłoby mi nieco szybciej gdyby udało się uzyskać fotki kilku elementów na już zmontowanym zestawie
Interesowałyby mnie głównie fotki montażu oparcia i zbliżenia jaka śruba została użyta (do przykręcenia zawiasów i które śruby do mocowania oparcia do deski), a w szczególności jaką pozycje po montażu zajmują boczne elementy oparcia ze sprężyną, po obu stronach krawędzi na której są zawiasy są te elementy ze sprężyną, nie wiem do czego one służą. Blokują przed opadaniem czy ułatwią podniesienie, czy jeszcze coś innego?
Nieco zabawy będzie z boczkami z pasami, ale tu nie będę od nikogo wymagał fotek bo demontaż pewnie uciążliwy, ale jak będę wiedział jakie śruby użyć przy oparciu, to mniej zostanie w puli do losowania przy pasach
Chyba plusem tej zmiany prócz 3 rzędu siedzeń, to tapicerka ostatnich słupków, w których są rynienki na roletę, jeszcze nie wiem jak to ostatecznie będzie działało, ale byłaby to miła alternatywa bo aktualnie w przed lifcie roleta otwiera się z klapą jak w W124, co mnie nieco drażni, bo się zawija na bokach.
Wracając do tematu 3 rzędu siedzeń, po otrzymaniu zestawu jeszcze tego samego dnia rozpakowałem po ciemku i wrzuciłem nową podłogę, jeszcze w paru miejscach nie przykręcone bo do końca nie wiem których śrub użyć. Dostałem do całości pudełeczko z różnymi śrubami, pasami, zaślepkami itp.
Te śruby które były w starej klapie bagażnika powędrowały w to samo miejsce. Ale klapa z oparciem jest jeszcze nie przykręcona. Planuje w sobotę zabrać się za demontaż i montaż.
Myślę że poszłoby mi nieco szybciej gdyby udało się uzyskać fotki kilku elementów na już zmontowanym zestawie
Interesowałyby mnie głównie fotki montażu oparcia i zbliżenia jaka śruba została użyta (do przykręcenia zawiasów i które śruby do mocowania oparcia do deski), a w szczególności jaką pozycje po montażu zajmują boczne elementy oparcia ze sprężyną, po obu stronach krawędzi na której są zawiasy są te elementy ze sprężyną, nie wiem do czego one służą. Blokują przed opadaniem czy ułatwią podniesienie, czy jeszcze coś innego?
Nieco zabawy będzie z boczkami z pasami, ale tu nie będę od nikogo wymagał fotek bo demontaż pewnie uciążliwy, ale jak będę wiedział jakie śruby użyć przy oparciu, to mniej zostanie w puli do losowania przy pasach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości