narazie musze ogarnąć go dobrze bo coś kopci mi delikatnie na czarno i to tylko przy jakis 1000-2000 obr/min pozniej juz nie, dziwnie jak turbo sie zalacza jakby faluje czuc to przy przyspieszaniu i jakies wycieki delikatne, malowanie i jakas fela jak to ogarne to wtedy juz bede myslal o jakis innych dodatkach
oki a jaka cena? i w sumie powiem ze w tej 6biegowej skrzyni wcale zle sie nie zbiera te 116 koni a bylem w szoku bo w 5 osob ( z czego 2 osoby wazyly po 110kg) spalil 5,7L/100km na trasie :O
Przyznam szczerze ze na seryjnym zawiasie zaczepilem kilka razy mialem kiedys nizsze bmw e36 juz sie przyzwyczailem teraz mam dieselka i powoli pyrkam ;P po za tym w Białymstoku mamy dobre drogi, wmiare wszystko jest wyremontowane, także luz. Krawezniki omijam hihi
glancek pisze:Wszystko super, jedynie co to bym go lekko podniusl a dystanse zarzucil zeby fele nie byly w nadkolach a w miare rowno z nimi Super furka
Dzieki. Wrzuce dystanse na tył bo troszke sie chowają pomimo że to 9j jak kupilem te fele byly na tyle 265/35 i o dziwo weszły ale to troche bylo za wiele Musze troche tył podkręcić bo przod jest spoko ... ale musze wziąć z tydzien wolnego zeby poogarniac wszystko odrazu bo jeszcze zostało ryżą poskrobać troche
Ja mam ET 35 8J 18" dalem 25mm na tył i 15mm na przód narazie zawieche mam classikowa wiec efektu oszałamiającego nie ma ale jak pujdzie w dół powinno być ok:) z oponami nie przeginałem:) standard 225/40/18
u mnie z tylu 15mm starczy napewno a przod jest na styk Przod 8J tyl 9J nie pamietam ile et ale chyba ok. 40 to oryginalne 18" Amg chyba od MLa albo SL'a