Wyświetlacze w zegarach - naprawa, brakujące pixele
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Lewa i prawa taśma jest identyczna. Przedlift ma jeszcze środkową.
Piszą 'komputerowa' mam na myśli taką o niskiej mocy, rzędu kilku-kilkunastu wat. Komputerowa dlatego, że często używa się takich do pracy nad jego podzespołami i są zasilane wtedy z gniazda USB.
Piszą 'komputerowa' mam na myśli taką o niskiej mocy, rzędu kilku-kilkunastu wat. Komputerowa dlatego, że często używa się takich do pracy nad jego podzespołami i są zasilane wtedy z gniazda USB.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
mała uwaga odnośnie wskazówek... zorebrałem i ustwaiłem ale walnełem się o jakies 10km/h heheh. pozycja wskaźnika powinna być w "punkcie zerowym" na grubej kresce wskazującej "0" ani niżej ani wyżej. Wtedy wskazanie powinno być w granicach orginału reszta tak samo.
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
- scigany8801
- Posty: 195
- Rejestracja: 25 paź 2011, o 12:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tonidriver i Scigany8801 wielkie gratulacje....
Jestem tez na chwile przed decyzja co do rozprawienia sie z wyswietlaczami ale nurtuje mnie jedna sprawa. A mianowicie wlasnie to polozenie wskazówek.....
Tak na bardzo chłopski rozum w bardzo łopatolocgiczny sposob (lub poprostu jak krowie na rowie Jak oznaczacie te wskazówki, odkrecacie i wykrecacie zeby wskazowka wypadla w pozłozeniu idealnie na zero lub w przypadku innych na prawidłowych pozycjach.... u was wyszło troche pod zero... czy idzie to jakos skorygowac aby bylo jak w fabryce? Czy jak raz zle wkrece/przekrece/dokrece.... to klops czy mozna to troche regulowac?
Moze macie jakies zdjecia z tego bardzo waznego etapu?
Z gory dziekuje.... ale wole troche podrazyc zanim sie wkopie
Jestem tez na chwile przed decyzja co do rozprawienia sie z wyswietlaczami ale nurtuje mnie jedna sprawa. A mianowicie wlasnie to polozenie wskazówek.....
Tak na bardzo chłopski rozum w bardzo łopatolocgiczny sposob (lub poprostu jak krowie na rowie Jak oznaczacie te wskazówki, odkrecacie i wykrecacie zeby wskazowka wypadla w pozłozeniu idealnie na zero lub w przypadku innych na prawidłowych pozycjach.... u was wyszło troche pod zero... czy idzie to jakos skorygowac aby bylo jak w fabryce? Czy jak raz zle wkrece/przekrece/dokrece.... to klops czy mozna to troche regulowac?
Moze macie jakies zdjecia z tego bardzo waznego etapu?
Z gory dziekuje.... ale wole troche podrazyc zanim sie wkopie
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Tonidriver przyznaje sie troche nie precyzyjnie zadałem pytanie
Jak oznaczasz te wskazówki: krecisz jak na filmie, do chwili kiedy jest opor i daja sie wyjac - rozumiem ze w tym momencie robisz kreske ołowkiem czy cos przyklejasz????? i jak montujesz wszystko spowrotem to wkładasz zgodnie z zaznaczona linia i krecisz w dróga strone??? I tez do oporu??? czy do zera na wyswietlaczu??? czy poprostu oporem w w przypadku montazu z zaznaczonej linii bedzie punkt zero bo wszystko sie zgadza????
Przepraszam za prymitywne pyttanie ale niechce czegos popsuc.... tym bardziej ze jak zdemontuje licznik to nie bede mial auta blisko domu zeby pobiegac i posprawdzac czy wszystko stoji i lezy jak sie nalezy
Z gory dzieki
Jak oznaczasz te wskazówki: krecisz jak na filmie, do chwili kiedy jest opor i daja sie wyjac - rozumiem ze w tym momencie robisz kreske ołowkiem czy cos przyklejasz????? i jak montujesz wszystko spowrotem to wkładasz zgodnie z zaznaczona linia i krecisz w dróga strone??? I tez do oporu??? czy do zera na wyswietlaczu??? czy poprostu oporem w w przypadku montazu z zaznaczonej linii bedzie punkt zero bo wszystko sie zgadza????
Przepraszam za prymitywne pyttanie ale niechce czegos popsuc.... tym bardziej ze jak zdemontuje licznik to nie bede mial auta blisko domu zeby pobiegac i posprawdzac czy wszystko stoji i lezy jak sie nalezy
Z gory dzieki
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Wskazówki wiszą w powietrzu po wyjęciu licznika. Musisz cofnąć je i poczujesz opór wtedy zaznaczasz taśmą klejącą czy czymś na blaciku. Po zaznaczeniu dalej kręcisz wskazówką do tylu i ciągniesz podczas kręcenia lekko w gore. Zakładasz tez kręcąc w przeciwnym kierunku do jej wskazań tyle,że dociskasz. Jak wejdzie do końca to ustawiasz ją równo z taśmą i po sprawie.
Jak się pomylisz to też nic się nie stanie, u mnie jedna wskazówka była krzywo jak kupiłem samochód (ktoś wcześniej próbował "naprawić" przez podłożenie gumowego paska, który dociskał taśmy) i jak jakiś czas temu wymieniałem taśmy to po wymianie podłączyłem licznik nie do końca złożony (tj. bez tej przedniej obudowy z szybką) i poprawiłem ustawienie, żeby było ok. A później wystarczy odłączyć, założyć obudowę (tylko trzeba uważać, żeby wtedy już nie ruszyć wskazówek) i gotowe.
MB CLK320 '00r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości