Wymiana łożyska
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
A mi ktoś może napisać, czy jak kupiłem używaną piastę razem ze zwrotnicą od E430 i w sumie nie ma luzu na łożysku i go nie słychać to czy warto wkładać nowe łozysko, czy lepiej bujać się na tym starym nie robiąc sobie dodatkowych kosztów ?
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Jak nie ma luzu i nic sie nie dzieje; na starym pomykaj
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ściągasz osłonę łożyska, odkręcasz(luzujesz) mala śrubkę i dokręcasz te duza, centrującą łożysko, następnie skręcasz mala śrubkę, wbijasz dekiel i po wszystkim. cały proces na kole bez obciążenia(na lewarku) przeprowadzamy. pozdrowił
W210 E270 CDI
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
W210 E290 TurboD Rip
W124 E250 TurboD
Ssij mnie wydech liz mnie felge.
wiem jak to działa jak odkręcić jak dokręcić pytanie brzmi z jaką siłą, jaki luz ma być (jeśli dociągniesz zbyt mocno łożysko dostanie po dup...jeśli zbyt lekko też będzie lipa) więc jak mocno dokręcić?Ktoś wymieniał łożysko z przodu, może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?done666 pisze:ściągasz osłonę łożyska, odkręcasz(luzujesz) mala śrubkę i dokręcasz te duza, centrującą łożysko, następnie skręcasz mala śrubkę, wbijasz dekiel i po wszystkim. cały proces na kole bez obciążenia(na lewarku) przeprowadzamy. pozdrowił
[ Dodano: 2013-12-20, 12:50 ]
widać nikt nie wymieniał łożyska w przednim kole, skoro nie ma odpowiedzi albo to zbyt skomplikowane....
E 270 Avandgarde
WDB2100161B027754
WDB2100161B027754
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
- scigany8801
- Posty: 195
- Rejestracja: 25 paź 2011, o 12:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Link uzupełniający:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
+ Mercedes-Benz (W210) E200CDI 00' Elegance
EX: W201 190D 2.0, C124 230CE, W140 S350 ;
EX: W201 190D 2.0, C124 230CE, W140 S350 ;
Małe pytanie jaki odpowiedni luz ma być przy dokręcaniu i jak go sprawdzić, czy może jest możliwość dokręcenia śruby na moment kluczem dynamometrycznym?? A i jak wybić panewki?? bo w golfie 3 z tyłu by wybić panewki są takie wgłębienia na wybijak czyli specjalnie zrobione miejsce na coś do wybijania, a czy w naszych oczkach też coś tego typu jest czy trzeba kombinować??
Spoko lajcik taki zegarek gdzieś się u mnie wala w garażu kwestia tylko jakichś wytycznych na jakiej pozycji zakończyć dokręcanie jakie są wartości?? i drugie tak jak wcześniej pisałem jak wyjąć te panewki?? mam zamiar w następnym miesiącu wymienić łożysko, bo teraz akurat będę zmieniał tuleje na tylnej ławie;p
- Piotrek124
- Posty: 19
- Rejestracja: 9 kwie 2012, o 21:26
- Lokalizacja: Opole
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości