Montaż CB-Radia

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Mateklobez
Posty: 397
Rejestracja: 18 lip 2012, o 22:15
Lokalizacja: Łobez / Rees
Kontakt:

Post autor: Mateklobez »

sq9jjx, ale chyba nie tak duży by aktywować poduszki? Nie jeden z kolegów wozi CB pod radiem i nic się nie dzieje :)
http://motospamerzy.pl - ZAPRASZAM!

WDB2100041A123338
Moja Avantgarda
[*] Spoczywaj w pokoju w motoryzacyjnym raju [*]
Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Mateklobez pisze:sq9jjx, ale chyba nie tak duży by aktywować poduszki? Nie jeden z kolegów wozi CB pod radiem i nic się nie dzieje :)
No nie wiem, tego chyba nawet nie wiedzą panowie z ówczesnego daimler-chrysler:) Energia w.cz po kablach bardzo fajnie się rozprzestrzenia. Jak pisałem, ja też mam radio prawie w tym miejscu:) Nic mi sie jak dotąd nie stało:)
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

sq9jjx pisze:Ostatnio przeglądałem instrukcję i napisano tam wyraźnie, że wszelkiego rodzaju sprzęt nadawczy może mieć wpływ na działanie elektroniki w naszych damach. Coś w tym musi byc jeżeli coś takiego piszą.
Może dmuchają na zimne? ;)
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
xxmatiiixx
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2012, o 21:39
Lokalizacja: żary

problem z elektryką

Post autor: xxmatiiixx »

Mam problem z elektryką u siebie jak naciskam otwieranie szyby czy szyberdachu mocno to nie działa trzeba delikatnie naciskac guzik czy moze to byc związane z tymi zakłóceniami przez cb radio w tym schowku pod zwykłym radiem .pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

wystarczy zaprogramować i będzie ok
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Szrama pisze:Ja ostatnio montowałem znajomemu CB radio Albrecht 6890 w Mitsubishi Grandis - fajna sprawa, chyba jedyne radio na rynku dwu częściowe (panel sterowania - montowany w zasięgu ręki kierowcy, a cała reszta radia montowana w niewidocznym miejscu, .
Nie tylko:
Yosan CB 100 -oddzielny panel
TTI 2000 R -oddzielny panel
Lafayette VENUS - monitor i klawisze w gruszce
i jeszcze jedno czy dwa ze znanych marek,ale nie mogę sobie teraz przypomnieć.
Wiem bo zawzięcie szukam coś dla siebie na wymianę i nie mogę się zdecydować.
Ps. gdyby kogoś to interesowało to wczoraj byłem w RTV Euro AGD.Przecena o 100 zl Presidentów Teddy na 249 zł.

[ Dodano: 2012-12-16, 09:56 ]
qoompel pisze:
19dave88 pisze:Niektóre radia poprostu Zbierają śmieci. Ja w golfie kiedyś tak samo miałem, testowałem kilka CB i różnie było:)
On ma Unidena 520. To nie jest śmieć.
Hmm... Zakazana sprzedaż tego radia w Unii i Polsce.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

stanleym210 pisze:Hmm... Zakazana sprzedaż tego radia w Unii i Polsce.
a wiesz czemu? kiedyś o tym pisałem już na forum ;)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

zakaz sprzedaży jest ale nie ma zakazu używania bo przecież prawo nie działa wstecz ;)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

ZGi pisze:
stanleym210 pisze:Hmm... Zakazana sprzedaż tego radia w Unii i Polsce.
a wiesz czemu? kiedyś o tym pisałem już na forum ;)
Uniden nie ma homologacji.
Na stronie uokik jest opis dlaczego unidenem nie wolno w Polsce handlowac, to
radio ma za duze przesluchy w sąsiednich kanałach, a podobno w 510 i 520 dawali moc 5,5W zamiast 4 W.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

stanleym210, a najciekawsze jest to, że odpowiednik Presidenta ma identyczny problem. Tylko, że Uniden kosztuje 30-40% ceny Presidenta i sprzedaż radio Presidenta spadła. Jest to ta sama firma, tylko Uniden był klepany na początku tylko i wyłącznie na rynek USA a Presidenty na cały świat. Chodzi i kasę.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Oglądałem poradnik na YT z jakiejś firmy CB, gdzie gość wyłożył 3 radia ze zdjętą obudową od strony elementów na płycie.Chodziło o obalenie stereotypu,że president i uniden są na tej samej płycie i jeszcze jakieś jedno ale nie pamiętam nazwy.Okazało się ,że president i uniden to zupełnie inne płyty, a to trzecie radio miało taką samą płytę jak president.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Widziałem testy na analizatorze presidenta i unidena, te same kłopoty. Dobra bo się OT robi.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Re: Montaż CB-Radia

Post autor: stanleym210 »

scigany8801 pisze:
Obrazek


UWAGA
! Sam schowek demontujemy po naciśnięciu zaznaczonego na zdjęciu języczka. Nie szarpać na siłę

.
Kolego scigany. Czy wystarczy tylko coś płaskiego włożyć i ten plastik wcisnąć, aby wyjąć cały ten schowek bo chcę tez wyjąć, a nie chcę od razu popsuć (obrazek w cyt. wyżej).
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
Bandit120080
Posty: 1160
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 15:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Bandit120080 »

stanleym210, zdemantuj popielniczkę, następnie włóż rękę i od tyłu naciśnij zaznaczony przycisk.
U mnie jeszcze dodatkowo ten przycisk zabezpieczony jest plastikową zawleczką (coś w kształcie skobla). Może dlatego, że w schowku mam miejsce na płyty CD.
W210 E220 Sedan
VW Jetta VI 2.0 TDI
Skoda Fabia Monte Carlo
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Ja pierwsze wyjmowalem radio, a potem schowek naciskajac te zaszczepke.(zatrzask)
( a wyjmaki do radia samorobki :hyhy: z cieniutkiej blachy "wystrugalem")
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości