Wczoraj widziałem u kumpla mechanika T4 z `94r. W 2005 przytarli go tak że rozpruł się "błotnik" tylny. Generalnie niewymienna część bez cięcia konstrukcji samochodu. Wyklepali, poprostowali, w paru miejscach połapane migiem i ... nie uwierzycie poklejone na klej epoksydowy. Dwuskładnikowy do stali. Ubełtali pól wiaderka, zapacykowali, przykryli szpachlom i pomalowali. 11 lat temu. Niedawno znowu przywalili tym samym elementem i w miejscu gdzie udało nam się oderwać skorupę kleju z blachy normalnie czysta, zdrowa, świecąca blacha. A przecież VW z tamtych lat też gniły. Blachy lepsze od W210 ale też błotniki, progi czy ramy na potęgę ruda wpier... co i w tej sztuce jest widoczne. Ale tam gdzie trzymał klej do gołej blachy - czysta i zdrowa. Może to jest metoda na podratowanie blaszysk w 210-tkach ??
Gdzie już durszlak się zrobił i bez cięcia/wstawek nie ma do czego zderzaka przymocować... Nanieść warstwę kleju epoksydowego do stali, z obu stron najlepiej i tyle.
Historia małej przemiany.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Historia małej przemiany.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
Najlepiej to utopić jedno W210 w tym kleju. Będzie dla potomnych.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Historia małej przemiany.
Też mi tak na myśl przyszło że W210 będzie za 100 lat jedynym egzemplarzem którego muzeum Mercedesa w Stuttgardzie nie będzie posiadać fizycznie na stanie.
Tylko fotografie
;p
Tylko fotografie
;p
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
Albo powycinają niepordzewiałe kawałki i sklecą w jeden egzemplarz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości