Historia małej przemiany.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Historia małej przemiany.
Witam,
Ten samochód albo się go kocha albo nienawidzi za jego wykonanie. Ja postanowiłem go pokochać. Niżej przedstawiam historie mojej miłości
Początkowo mój W210 był krótkowidzem więc wykonałem małą operację oczu (koszt 130zł/szt.) I efekt końcowy: Nadszedł czas na... no właśnie, katastrofa.
Czy da się to naprawić? Spróbujmy: Tu widać dodatkowo nową instalację haka oraz czujników cofania I w końcu, metodą oczywiście chałupniczą - nikt nie powie ze żle. Reszta post niżej.
Ten samochód albo się go kocha albo nienawidzi za jego wykonanie. Ja postanowiłem go pokochać. Niżej przedstawiam historie mojej miłości
Początkowo mój W210 był krótkowidzem więc wykonałem małą operację oczu (koszt 130zł/szt.) I efekt końcowy: Nadszedł czas na... no właśnie, katastrofa.
Czy da się to naprawić? Spróbujmy: Tu widać dodatkowo nową instalację haka oraz czujników cofania I w końcu, metodą oczywiście chałupniczą - nikt nie powie ze żle. Reszta post niżej.
Re: Historia małej przemiany.
Bonus na dziś: Czujniki cofania z nowym hakiem
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Historia małej przemiany.
trzymam kciuki za projekt - zapowiada się ciekawie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: Historia małej przemiany.
http://allegro.pl/szklo-reflektora-lewe ... 74663.htmlwuju pisze:130? za klosz ? jakiś markowy??
Re: Historia małej przemiany.
No i całkiem pozytywnie. Również kibicuję efektom końcowym.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
Fajnie, ale dział chyba nie ten....
Re: Historia małej przemiany.
Opisuje tu wszelkie naprawy i udogodnienia od strony wizualnej, strona techniczna jest bez zarzutów poza paroma usterkami...
Kolejny tydzień i kolejne poprawki. Zacząłem od progów skończyłem na klapie, jestem już na końcu prac.
Roboty wykonane:
- blacharsko-lakiernicze,
- oczyszczone schowki na kolo zapasowe i schowek po drugiej stronie,
- oczyszczona i zabezpieczona komory akumulatora,
- nowe szkła lamp przednich,
- nowe klosze na kierunki boczne,
- musiałem kupić nowe szkła świateł do oświetlenia tablicy rejestracyjnej, dostały się pod żrącą substancje i wyblakły,
- zamontowane LED w podświetleniu tablicy rejestracyjnej (z CANBus)
- zamontowane LEDy w drzwiach, podsufitce panelu przedniego - niezwykle problematyczna lampka do czytania było trochę problemów, LEDy z tytułu.
- nowe filtry kabinowe,
- CB Radio President Teddy + Antena CB Midland,
- montaż czujników cofania,
- montaż haka + wiązka elektryczna z modułem,
Prace w toku:
- polerka samochodu,
- wymiana nagłośnienia - trzeszczące głośniki - przerwana membrana,
- dokończenie klapy tylnej - malowanie,
- diagnoza miejsc w których woda dostaje się do kabiny,
- zamontowanie ładowarki z filtrem przeciwzakłóceniowym pod panelem radia do zasilania telefonu i kamerki + ułożenie przewodów w taki sposób by nie było to widoczne,
- naprawa martwego pixela deski rozdzielczej,
- naprawa wyświetlacza na panelu klimatyzacji,
Trochę tego jest, lecz sądzę że takim samochodem można pośmigać jeszcze kilka ładnych lat - średnio robię 4-5tys. km miesięcznie.
Zastosowanie silnego preparatu żrącego rdze: Zabezpieczenie:
Kolejny tydzień i kolejne poprawki. Zacząłem od progów skończyłem na klapie, jestem już na końcu prac.
Roboty wykonane:
- blacharsko-lakiernicze,
- oczyszczone schowki na kolo zapasowe i schowek po drugiej stronie,
- oczyszczona i zabezpieczona komory akumulatora,
- nowe szkła lamp przednich,
- nowe klosze na kierunki boczne,
- musiałem kupić nowe szkła świateł do oświetlenia tablicy rejestracyjnej, dostały się pod żrącą substancje i wyblakły,
- zamontowane LED w podświetleniu tablicy rejestracyjnej (z CANBus)
- zamontowane LEDy w drzwiach, podsufitce panelu przedniego - niezwykle problematyczna lampka do czytania było trochę problemów, LEDy z tytułu.
- nowe filtry kabinowe,
- CB Radio President Teddy + Antena CB Midland,
- montaż czujników cofania,
- montaż haka + wiązka elektryczna z modułem,
Prace w toku:
- polerka samochodu,
- wymiana nagłośnienia - trzeszczące głośniki - przerwana membrana,
- dokończenie klapy tylnej - malowanie,
- diagnoza miejsc w których woda dostaje się do kabiny,
- zamontowanie ładowarki z filtrem przeciwzakłóceniowym pod panelem radia do zasilania telefonu i kamerki + ułożenie przewodów w taki sposób by nie było to widoczne,
- naprawa martwego pixela deski rozdzielczej,
- naprawa wyświetlacza na panelu klimatyzacji,
Trochę tego jest, lecz sądzę że takim samochodem można pośmigać jeszcze kilka ładnych lat - średnio robię 4-5tys. km miesięcznie.
Zastosowanie silnego preparatu żrącego rdze: Zabezpieczenie:
Re: Historia małej przemiany.
A Emila znasz ?
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
Nie rozumiem?Piasek pisze:A Emila znasz ?
Re: Historia małej przemiany.
Czyli nie znasz. Dobra, nie było tematu.
Co do auta: sporo serca wkładasz bo i wkładać jest w co... ale taki urok tych samochodów.
Co to za preparat "żrący rdzę" ?
Co do auta: sporo serca wkładasz bo i wkładać jest w co... ale taki urok tych samochodów.
Co to za preparat "żrący rdzę" ?
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
BRUNOX Epoxy akurat ja używałem w sprayu 250ml - godny polecenia.
Re: Historia małej przemiany.
Fajna renowacja. Taka... ekologiczna bo nie powstają gazy podczas spawania i atmosfera nie dostaje w tyłek.
Re: Historia małej przemiany.
też tego używałem i mam zgoła odmienne zdanie. Lipa jakich wiele. Za rok w tym samym miejscu zacznie wyłazić z pod niego korozja.KlonAdam pisze:BRUNOX Epoxy
Cortanin F nie dość ze tańszy to o niebo lepszy.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Historia małej przemiany.
niestety muszę potwierdzić zdanie kolegi z postu powyżej. Również kilka razy używałem Brunox`a - praktycznie na kolejny rok powtórkaPiasek pisze:też tego używałem i mam zgoła odmienne zdanie. Lipa jakich wiele. Za rok w tym samym miejscu zacznie wyłazić z pod niego korozja.KlonAdam pisze:BRUNOX Epoxy
Cortanin F nie dość ze tańszy to o niebo lepszy.
Obecnie zastosowałem APP R-Stop, zobaczymy co ten wynalazek wniesie
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości