Czyszczenie kolektora ssacego i zaslepienie EGR 320 V6 M112

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

sanon, faktycznie przeoczyłem, że robiłeś to ręcznie.
wypróbuję Autosol na felgach z zimowego setupu, bo ta której do tej pory używałem jakoś nie chce dać efektu jaki bym oczekiwał.
Kolektor wygląda super i czekam na zdjęcia gotowej komory, ale pamiętaj
"Tylko nie przesadz z tym upiekszaniem za bardzo.
Bo w przypadku MB mozna szybko przesadzic."
jak to ktoś nie dawno mi napisał ;) .
Żarcik oczywiście
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Pewnie ja to napisalem :)
Komora silnika bedzie czysta i typowo BRABUS'owa, wiec raczej bedzie dobrze.
Lazlow
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2013, o 20:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lazlow »

Sanon w jaki sposób zaślepiłeś egr ?
meloman
Posty: 39
Rejestracja: 19 lut 2014, o 04:38
Lokalizacja: Nowy Dwor Gdanski

Post autor: meloman »

Witam. Efekt rewelacja. Czekam na foty efektu koncowego. A paste musze tez kupic i do dziela. Lubie jam sie wszystko swieci ;)
W210 1996r. 2,9td.
AVANTGARDE
VIN. WDB2100171A135123
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Lazlow pisze:Sanon w jaki sposób zaślepiłeś egr ?
Sledz temat, niebawem wszystko bedzie w tym temacie.
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Coś się ruszyło?
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Oj duzo sie zmienilo w komorze silnika, za jakis czas wrzuce fotki, najprawdopodobniej w nastepnym tygodniu.
Co do samego egr'a to nie bede pisal zadnych kolorowych bredni ze szybciej jezdzi, i sie teraz super wkreca, wg mnie nie zmienilo sie nic, poza tym ze nie bede mial juz szlamu w kolektorze, ostatni pomiar to 253KM, nastapny pomiar bede robil najwczesniej w wakacje i wyjdzie wszystko w praniu.
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

sanon, OK. A co masz jeszcze pomodzone w silniku oprócz B9?
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Poza B9 jest przestrojony sterownik (cokolwiek to znaczy)
Byly rozne walki z dolotem, stozki i inne wynalazki, wrocilem do klasycznej obudowy filtra powietrza + wkladka K&N + przespawany i wiekszy lapacz powietrza.
Teraz zaciaga powietrze z wlotow zderzaka i zamiast srednicy 70mm ma teraz otwor o srednicy 140mm, dzieki czemu nie tworzy sie tak duze podcisnienie w puszce. i wyglada elegancko, wrecz seryjnie. Walki z ukladem wydechowym tez juz bylo sporo, jak bym mial to wszystko opisac w jednym poscie to powstalo by piekne wypracowanie.

Wydech do mojego auta jest juz policzony i praktycznie gotowy, ale montaz przewidzialem dopiero na czerwiec, bo za dwa tygodnie odbieram tapicerke i tutaj bedzie trzeba wysypac sporo dukatow.
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

A B9 to nie jest właśnie program?
W sumie to sporo modyfikacji. Jest jakiś temat o aucie?
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

Camel- pisze:A B9 to nie jest właśnie program?
B9 to nowe walki i sprezyny zaworowe. Problem w tym ze pelny tuning BRABUS'a robilo sie tylko i wylacznie w autoryzowanech punktach i obejmowal:
Walki rozrzadu
Sprezyny zaworowe
Naklejenie nowych oznaczen na karoserii
Malowanie obudowy silnika na czerwien + kalkomanie BRABUS
Naklejenie tabliczki znamionowej montazysty
Programowanie

Usluga taka kosztowala 14.999 euro :przestraszony:
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Rozumiem... :rotfl:

[ Dodano: 2014-05-17, 19:56 ]
Coś się ruszyło? ;)
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości