Piszczenie podczas skręcania

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Konrad1995
Posty: 80
Rejestracja: 31 maja 2015, o 20:26
Lokalizacja: Kielce

Piszczenie podczas skręcania

Post autor: Konrad1995 »

Pany mam Mercedesa e klasę 300d z 1996r i auto od jakiegoś czasu piszczy jak skręcam. Jadę i wchodzę w zakręt to rozpoczyna się jakiś pisk dopóki nie wyprostuje kół. Druga sprawa to jak np skręcę na "hama" (do końca) to już nie piszczy ale coś tak jakby warczy. Szukam takiego czegoś w necie ale nie mogę znaleźć
Bez gwiazdy nie ma jazdy

Obecnie W210 300d WDB2100201A181546

viewtopic.php?p=348031#348031
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Nawet jak jedziesz powoli? Może opony trą o jakiś element od wewnątrz?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Konrad1995
Posty: 80
Rejestracja: 31 maja 2015, o 20:26
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Konrad1995 »

ostatnio w zakręt przy 40 wyjechałem i był pisk jak mocniej skręciłem. Raz piszczy a raz nie
Bez gwiazdy nie ma jazdy

Obecnie W210 300d WDB2100201A181546

viewtopic.php?p=348031#348031
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Pytanie, jaki to pisk. Może masz trochę luzu na łożysku i w zakręcie koło staje pod kątem, przez co tarcza może piszczeć na klockach. Spróbuj lekko przyhamować jak Ci zacznie piszczeć.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Thisisawesome
Posty: 8
Rejestracja: 1 lut 2015, o 15:41
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Thisisawesome »

Podpinam sie do pytania. U mnie sytuacja jest gdy stoje i kręce słychać warczenie. Może to być wina wspomagania ?
Pozdrawiam.
ml87
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2015, o 14:33
Lokalizacja: otwock

Post autor: ml87 »

pompa wspomagania może mieć dosyć.
wojtekjasny
Posty: 83
Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wojtekjasny »

Zacząłbym od sprawdzenia stanu płynu do wspomagania.
Druga opcja na jakich oponach jeździsz firmowe/ chińskie, który jest rok produkcji ( wybite z boku opony np 1909 tydzień 19 i rok produkcji 9) Jeśli są bardzo stare i słabe jakościowo można by obstawić, że to ich wina. Jeśli posiadasz drugi komplet kół przełóż i sprawdź. Gdyby to była wina paska micro piszczałby przy maksymalnym skręcie itp. Na to chwilowo może pomóc popsikanie go np plackiem.
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości