Wymieniałem wąż ciśnieniowy od zbiorniczka do maglownicy wiec to co miało wylecieć to wyleciało.Po zalaniu z litrowej butelki właściwego poziomu w zbiorniczku pozostało ok. 0,5 l płynu w butelce.geez pisze: Z litrowej zostaje sporo, ale po spuszczeniu z "całego" układu? Przez odpięcie wężyka i wypchnięcie oleju przez pompę?
Jaki płyn/olej do wspomagania układu kierowniczego i wymiana
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
witam , ostatnio przy serwisie ogolnym tj oleje i filtry w silniku sprawdzilem jak sie ma plyn w zbiorniczku wspomagania no i na podzialce na tym malym bagnecie jest na samiuskim dole lekko wigotny bagnet , jutro kupuje oryginalny plyn w ASO 236.3 1 litra za 60 zl i zastanawiam sie czy tylko dolac czy jest jakis szybki prosty sposob zeby chociaz wymienic polowe tego plynu ?
co sie stanie jak naleje go lekko za duzo ? np bedzie na podzialce miedzy maks i min dla 80 stopni ? przy zimnym oleju
co sie stanie jak naleje go lekko za duzo ? np bedzie na podzialce miedzy maks i min dla 80 stopni ? przy zimnym oleju
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Fakt,czytałem że masz kupić ten płyn.
Kolego w tym płynie chyba nie ma zawiesiny ze złota że go tak żałujesz bo kupiony w ASO.
Dolej ile potrzeba i postaw niech czeka na lepsze czasy.To nie mleko i nie skiśnie.
jeżeli chcesz wymienić cały płyn to trzeba skorzystać z kanału lub podnośnika i odkręcić przewód ciśnieniowy na maglu który doprowadza ten płyn z pompy.Jak przestanie już lecieć to zakręcić przewód ,nalać płynu i odpowietrzyć układ.
Wtedy będziesz już zadowolony że w układzie wspomagania jest nowy płyn..
Kolego w tym płynie chyba nie ma zawiesiny ze złota że go tak żałujesz bo kupiony w ASO.
Dolej ile potrzeba i postaw niech czeka na lepsze czasy.To nie mleko i nie skiśnie.
jeżeli chcesz wymienić cały płyn to trzeba skorzystać z kanału lub podnośnika i odkręcić przewód ciśnieniowy na maglu który doprowadza ten płyn z pompy.Jak przestanie już lecieć to zakręcić przewód ,nalać płynu i odpowietrzyć układ.
Wtedy będziesz już zadowolony że w układzie wspomagania jest nowy płyn..
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: Jaki płyn/olej do wspomagania układu kierowniczego i wymiana
Witam. Zadzwoniłem do sklepu z częściami po płyn wspomagania. Padło pytanie: ATF 2 czy ATF 3 (oba czerwone). Jaka jest między nimi różnica?
Mercedes W210 E200 2.2CDI 116km 2001r.
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Jaki płyn/olej do wspomagania układu kierowniczego i wymiana
Zacytuję kolegę z wcześniejszego posta
2 gru 2014, o 15:12
Szukaj 236.3. Ten z FEBI ok, jak chcesz mieć pewność to jedź do serwisu i tam kup
Poprawiam, jednak nie OK!! Szukaj takiego jak kolega stanleym210 napisał
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości