Auto pływa podczas jazdy na wprost
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Auto pływa podczas jazdy na wprost
Niech mi ktoś podpowie dlaczego mój Mietek jest tak bardzo czuły na najmniejsze nawet nierówności na drodze i muszę ostro walczyć aby utrzymać kirunek jazdy. Dodam, że jeżdze na oponach 205/60 R16. Czy to tylko opony czy to ten typ tak ma (jest to mój pierwszy okular). Z góry dzięki podpowiedzi.
Jacek
Jacek
E 200T kombi Kompresor/LPG, 2001R
VIN: WDB2102481B293524
VIN: WDB2102481B293524
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki za odpowiedzi szanowni "Mietkowcy". Z tego co mówicie to chyba jednak opony. Trzy tygodnie temu jak kupowałem auto, pojechałem na stację diagnostyczną i dokonałem gruntownego sprawdzenia całego samochodu w tym również, a może nawet przede wszystkim zawieszenia. Wszystko wyszło wzorowo dlatego zdecydowałem się na zakup. Żadnych luzów, amorki 73-75%. Najgorsze są koleiny, rzuca autem na lewo prawo i nie jest to fajne.
E 200T kombi Kompresor/LPG, 2001R
VIN: WDB2102481B293524
VIN: WDB2102481B293524
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 30 gru 2008, o 22:21
- Lokalizacja: Płock
Witam. Ja miałem podobny problem. Jak jeździłem na oponach zimowych było ok, jak tylko zmieniłem na letnie auto zaczeło pływać. W ASO spędziłem dwie godziny i nic w zawieszeniu nie znaleźli, dodam, że opony nowe. Okazało się, że w tylnym zawieszeniu drążek do ustawiania zbieżności miał lekki luz na końcówce. Luz był niewyczuwalny na szarpakach dopiero jak pojechałem do "Kowala" który wziął łyższkę to wyszło. Ale słyszałem, że podobny efekt dają złe opony, tuleja pływająca, jak również źle ustawiona zbieżność z tyłu. Ten drążek nie wiem dokładnie jak się nazywa, ale z jednej strony ma taką końcówkę jak końcówka drążka, a z drugiej tulejkę ze śróbą na mimośrodzie.
W210 2,9 TD Avantgarde
WDB2102171A546236
WDB2102171A546236
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Jest to drążek reakcyjny. :-)krzych1975 pisze: Ten drążek nie wiem dokładnie jak się nazywa, ale z jednej strony ma taką końcówkę jak końcówka drążka, a z drugiej tulejkę ze śróbą na mimośrodzie.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Jeśli chodzi o ciśnienia w oponach to jest wzorowo jak w instrukcji. Dodam że przy bardzo dużych prędkościach około 200 km/h to się nasila nawet na równej jak stół autostradzie. Nie pozostaje mi nic innego jak również udać się do "kowala" i sprawdzić tą końcówkę. Ciekaw jestem tylko czy u Ciebie wymiana tego była skuteczna.
A swoją drogą to fajne to forum gdyż nie spodziewałem się tak szybkiej i fachowej pomocy.
Pozdrawiam wszystkich.
Jacek
A swoją drogą to fajne to forum gdyż nie spodziewałem się tak szybkiej i fachowej pomocy.
Pozdrawiam wszystkich.
Jacek
E 200T kombi Kompresor/LPG, 2001R
VIN: WDB2102481B293524
VIN: WDB2102481B293524
Kichcio - dla wygody to sie nazywa ;p
chociaż tego też nie rozumiem i mam zarzucone 17 na profilu 45 a jak by dało rade to wrzucił bym 18 ale nie chce mi sie uganiac :-P za niemieckim tuv ze moge na nich jeździc
[ Dodano: 2009-04-20, 22:08 ]
na sec mam wbite 18 profil 40 i 265 ;p - i nawet dał rade na Polskich dziurach ;p
załozył bym je do siebie ale profil alu mi nie wejdzie bo to 10J
chociaż tego też nie rozumiem i mam zarzucone 17 na profilu 45 a jak by dało rade to wrzucił bym 18 ale nie chce mi sie uganiac :-P za niemieckim tuv ze moge na nich jeździc
[ Dodano: 2009-04-20, 22:08 ]
na sec mam wbite 18 profil 40 i 265 ;p - i nawet dał rade na Polskich dziurach ;p
załozył bym je do siebie ale profil alu mi nie wejdzie bo to 10J
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
A to sie jeszcze miesci w nadkole?
Powaznie, dla wygody? a ja myslalem, ze jak mam 205/60 to juz jest koomfort :-P
No i poza tym jak to wyglada
Jezdzilem na 17-tkach ktore zdjalem bardzo szybko, w sobote sprzedalem je i jezdza na Passacie, jak sie przejechalem tym passatem to prowadzenie bylo duzo lepsze niz u mnie, wiec chyba mam cos z zawieszeniem, ale zeby od razu 225/60 zakladac?
Powaznie, dla wygody? a ja myslalem, ze jak mam 205/60 to juz jest koomfort :-P
No i poza tym jak to wyglada
Jezdzilem na 17-tkach ktore zdjalem bardzo szybko, w sobote sprzedalem je i jezdza na Passacie, jak sie przejechalem tym passatem to prowadzenie bylo duzo lepsze niz u mnie, wiec chyba mam cos z zawieszeniem, ale zeby od razu 225/60 zakladac?
E 220 CDI '01 Elegance
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości