Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli
Mam poważny problem i juz 2 mechaników nie dało rady
zbieżność okolice zera - prawie idealnie, na szarpakach 2 diagnostów nic nie znalazło, dla pewności wymienione tuleje przednie tylnego zwieszenia (nie były za ciekawe) na lemfoldera
opony - nowe nalewki, wulkanizator nie wynalazł żeby były felgi krzywe, przed wymianą opon też był ten problem,
przyczyna - jak jest równa nowa droga powiedzmy ze jest prawie ok, specjanie nie ucieka mi ale jakieś wybrzuszenie na jezdni i juz ucieka na prawo bądź na lewo jakby jedna była jakaś tuleja uwalona, jak jadę po drodze której do idealności bardzo dużo brakuje to walczę z kierownicą na prawo na lewo, maglownica - jak ruszam kierownicą żadnych pukow stoków koła się ruszają nie czuć żadnych luzów
po drugim diagnoście ręce mi opadły może ktoś miał identyczny problem ??????
nic nie znalazł wszystko ok.
zbieżność okolice zera - prawie idealnie, na szarpakach 2 diagnostów nic nie znalazło, dla pewności wymienione tuleje przednie tylnego zwieszenia (nie były za ciekawe) na lemfoldera
opony - nowe nalewki, wulkanizator nie wynalazł żeby były felgi krzywe, przed wymianą opon też był ten problem,
przyczyna - jak jest równa nowa droga powiedzmy ze jest prawie ok, specjanie nie ucieka mi ale jakieś wybrzuszenie na jezdni i juz ucieka na prawo bądź na lewo jakby jedna była jakaś tuleja uwalona, jak jadę po drodze której do idealności bardzo dużo brakuje to walczę z kierownicą na prawo na lewo, maglownica - jak ruszam kierownicą żadnych pukow stoków koła się ruszają nie czuć żadnych luzów
po drugim diagnoście ręce mi opadły może ktoś miał identyczny problem ??????
nic nie znalazł wszystko ok.
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Wlasnie, kiedys moja merc miala niewielka rozbieznosc na tylnej osi i nie dalo sie tym autem jechac - nawet na prostej rownej drodzehammond24 pisze:Zgadza się i zbieżność ustawiamy łącznie z tylną osią.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Podepnę się pod temat.
Rzuca mną na każdej nierówności po całej drodze ... Systematycznie eliminuje wszystkie luzy. Jedyne czego można się doszukać (na siłę) to minimalny ale to bardzo minimalny luz na lewym drążku kierowniczym i leciutko stukające mocowanie tylnego prawego siłownika nivo. luzik na siłowniku nie był wyczuwalny w położeniu standard ale na próbę podnieśliśmy go 3 cm i tłucze. I tutaj się rodzą pytania.
Czy te minimalne luziki mogą wpłynąć na prowadzenie auta tak bardzo że miota mną na koleinach jakbym miał 2 promile?
czy sam uchwyt/łącznik/ guma (czy jak to tam nazwać) siłownika nivo jest możliwa do wymiany lub regeneracji, czy trzeba wymienić cały siłownik, a nie daj Boże parami ?
I ostatnie pytanie, na trzepaczkach przednie amortyzatory mają 82 i 83% sprawności. Nie mam wrażenia żeby bujało przodem w górę i dół. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności amortyzatorów? trzepaczkom nie ufam. I ew. jakie objawy dają zużyte przednie amortyzatory.
Rzuca mną na każdej nierówności po całej drodze ... Systematycznie eliminuje wszystkie luzy. Jedyne czego można się doszukać (na siłę) to minimalny ale to bardzo minimalny luz na lewym drążku kierowniczym i leciutko stukające mocowanie tylnego prawego siłownika nivo. luzik na siłowniku nie był wyczuwalny w położeniu standard ale na próbę podnieśliśmy go 3 cm i tłucze. I tutaj się rodzą pytania.
Czy te minimalne luziki mogą wpłynąć na prowadzenie auta tak bardzo że miota mną na koleinach jakbym miał 2 promile?
czy sam uchwyt/łącznik/ guma (czy jak to tam nazwać) siłownika nivo jest możliwa do wymiany lub regeneracji, czy trzeba wymienić cały siłownik, a nie daj Boże parami ?
I ostatnie pytanie, na trzepaczkach przednie amortyzatory mają 82 i 83% sprawności. Nie mam wrażenia żeby bujało przodem w górę i dół. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności amortyzatorów? trzepaczkom nie ufam. I ew. jakie objawy dają zużyte przednie amortyzatory.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
prelezabiusz, Przy padniętych amorkach przednich, bałem się jechać więcej niż 80,90,czułem tą niestabilność, nawet na równej drodze. Na złej nawierzchni czujesz i słyszysz dobitnie każdy wjazd w dziurę. Trzepakom nie można ufać, mi na tylnych 15 letnich oryginałach pokazało 79% a na nowych przednich 81%...
Obejrzyj moje testy, robiłem zanim wymieniałem.
http://tinypic.com/player.php?v=29ntmia&s=6
http://videobam.com/CdRUp
W obu przypadkach padnięte (widać różnice w seacie).
Obejrzyj moje testy, robiłem zanim wymieniałem.
http://tinypic.com/player.php?v=29ntmia&s=6
http://videobam.com/CdRUp
W obu przypadkach padnięte (widać różnice w seacie).
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
prelezabiusz, czy auto jest podatne na boczne "uderzenia" wiatru ?
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
tonidriver, opony są okej, dla pewnosci sprawdziłem na in nym aucie ...
Driv3r, karolrogala, Jak wymiana drążka nie pomoże zmienie amortyzatyzatory.
dziki24, Czuć podmuchy wiatru ale chyba te odczucia mieszcza sie w normie bo wiać musi solidnie. Najwiekszy problem sprawiaja male geste dziurki nierówne łaty i koleiny.
Driv3r, karolrogala, Jak wymiana drążka nie pomoże zmienie amortyzatyzatory.
dziki24, Czuć podmuchy wiatru ale chyba te odczucia mieszcza sie w normie bo wiać musi solidnie. Najwiekszy problem sprawiaja male geste dziurki nierówne łaty i koleiny.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości