Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
No i wszystko wyszło !!
Sytuacja prozaiczna ... kiedyś jak szukaliśmy pukania lekko poluzowaliśmy przekładnię (przy lewym drązku). przekładnia delikatnie dokręcona - efekt ... Auto jedzie jak przyklejone do drogi ... dziurki nie dziurki koleiny czy inne g, a na kierownicy nie czuć nic. pozostało wymienić te szkaradne gumeczki przednie w dolnych wahaczach bo jak sie uprzeć to delikatnie stukanie czasami słychać i nikt u mnie nie znajdzie grama luzu. Przekładnia przynajmniej zmusila mnie do usunięcia wszystkich nawet najmniejszych luzów.
Tak zapierdzielałem przyjemnie że jak sie wpierdzieliłem w dziure to mi odważniki w 2 kołach odpadły i koła czekaja na wyważenie w kolejce ...
U nas doszło do tego że trzeźwy jedzie zyg-zakiem a pijany prosto ... takie drogi mamy
Sytuacja prozaiczna ... kiedyś jak szukaliśmy pukania lekko poluzowaliśmy przekładnię (przy lewym drązku). przekładnia delikatnie dokręcona - efekt ... Auto jedzie jak przyklejone do drogi ... dziurki nie dziurki koleiny czy inne g, a na kierownicy nie czuć nic. pozostało wymienić te szkaradne gumeczki przednie w dolnych wahaczach bo jak sie uprzeć to delikatnie stukanie czasami słychać i nikt u mnie nie znajdzie grama luzu. Przekładnia przynajmniej zmusila mnie do usunięcia wszystkich nawet najmniejszych luzów.
Tak zapierdzielałem przyjemnie że jak sie wpierdzieliłem w dziure to mi odważniki w 2 kołach odpadły i koła czekaja na wyważenie w kolejce ...
U nas doszło do tego że trzeźwy jedzie zyg-zakiem a pijany prosto ... takie drogi mamy
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
karolrogala, z lewe strony kolo drazka jest sruba od regulacji przekladni kierowniczej. U mnie byla nieco zbyt lekko dokrecona przez co na koleinach kola chodzily jak chcialy i ciagalo kierownica. Po dokreceniu uklad kierowniczy jest bardzo precyzyjny i ani koleiny ani rozsadne dziury nie sa wyczuwalne na kierownicy.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
dziś już 3 stacja diagnostyczna - jak zwykle nic nie znalazł ale nie dal za wygraną, zadzwonił do znajomego mechanika od merców i wspólnie doszli żeby wymienić tuleje dolnego wahacza (guma jest sparciała) choć nie wykazują luzów na szarpakach. Gwarancji nie daje stad mnie nic za to nie skasował.
wcześniej źle powiedziałem kierownica nie chodzi wraz z uciekaniem auta - stoi w miejscu, dopiero przedwczoraj trzymałem ją nieruchomo i patrzyłem jak się auto zachowuje
wcześniej źle powiedziałem kierownica nie chodzi wraz z uciekaniem auta - stoi w miejscu, dopiero przedwczoraj trzymałem ją nieruchomo i patrzyłem jak się auto zachowuje
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
nowe nalewki targum 205/16 r55, podczas wyważania nie zauwoazono żeby felgi były krzywe
[ Dodano: 2013-04-26, 16:09 ]
przed zmianą opon było identycznie, powiedziałbym że nie potrzebnie zrzucałem mogłem do jeździć zimówki bo już były kiepskie
[ Dodano: 2013-04-26, 16:09 ]
przed zmianą opon było identycznie, powiedziałbym że nie potrzebnie zrzucałem mogłem do jeździć zimówki bo już były kiepskie
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
karolrogala, I co odnalazłeś coś może? U mnie sprawa sie już praktycznie w 100% wyjaśniła ... Muszę wymienić przednie gumy w dolnych wahaczach bo zaczęły tłuc i kupić komplet letnich opon.tonidriver, dobrze gadał. Dziwi mnie tylko to że jesienią jeździły dobrze, a zaraz po zimie są kaput. Po każdych 100km przejechanych różnica na minus jest kolosalna. Wcześniej po przełożeniu do innego auta wydawały się okej może dlatego że auto sporo lżejsze.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
- Lokalizacja: Piła, Poznań
- Kontakt:
15 maja umówiony jestem z mechanikiem na jego oględziny bo jemu nie chce się wierzyć, jak on po swojemu nic nie znajdzie to wymieniam gumy wahaczy dolnych, ale mechanik niestety ma termin wolny dopiero 28 maja
i co nowego zauważyłem że jak skręcam mocno przy większej prędkości to coś jakby tarło, dźwięk taki jakby piszczały klocki w pierwszej fazie hamowania.
[ Dodano: 2013-05-16, 15:41 ]
pęknięty lewy dolny wahacz w okolicach sworznia kulistego, po wymianie - 24 maja dam znać czy ustąpiło
[ Dodano: 2013-05-26, 20:55 ]
nic sie nie zmieniło
mechanik mówi ze pęknięty wahacz to wina amorów firmy kraft - sa za krótkie
jestem załamany nie wiem co dalej robić - chyba sprzedać jakiemuś napaleńcowi - już nigdy nie kupie okulara
[ Dodano: 2014-06-22, 23:10 ]
minął rok nadał pływa z tym że pracuje niedaleko i już się przyzwyczaięłem a w trasy biorę auto żony,
przedwczoraj wymieniałem uszkodzony drążek wewnętrzny przy przekładni, mechanik nie wymienił pozostałych i końcówek stwierdził że są git co mnie wkurzyło bo bym je wykluczył (miałem w kartonie wszystkie 4 ).
pozostała mi tylko wymiana przekładni, być może w sierpniu sie skuszę ale muszę wymienić progi, załatać dziury i zakonserwować bo zaraz nie będzie co spawać,
żebym wiedział w co się pakuje w życiu nie kupił bym W210
jeszcze nim z 2 lata muszę pojeździć - czekam aż 211 stanieją...
[ Dodano: 2014-06-22, 23:12 ]
dodam że w międzyczasie wymieniłem wszystkie amory na monroe, na ziomowych oponach 195 R15 jakby mniej rzucało
i co nowego zauważyłem że jak skręcam mocno przy większej prędkości to coś jakby tarło, dźwięk taki jakby piszczały klocki w pierwszej fazie hamowania.
[ Dodano: 2013-05-16, 15:41 ]
pęknięty lewy dolny wahacz w okolicach sworznia kulistego, po wymianie - 24 maja dam znać czy ustąpiło
[ Dodano: 2013-05-26, 20:55 ]
nic sie nie zmieniło
mechanik mówi ze pęknięty wahacz to wina amorów firmy kraft - sa za krótkie
jestem załamany nie wiem co dalej robić - chyba sprzedać jakiemuś napaleńcowi - już nigdy nie kupie okulara
[ Dodano: 2014-06-22, 23:10 ]
minął rok nadał pływa z tym że pracuje niedaleko i już się przyzwyczaięłem a w trasy biorę auto żony,
przedwczoraj wymieniałem uszkodzony drążek wewnętrzny przy przekładni, mechanik nie wymienił pozostałych i końcówek stwierdził że są git co mnie wkurzyło bo bym je wykluczył (miałem w kartonie wszystkie 4 ).
pozostała mi tylko wymiana przekładni, być może w sierpniu sie skuszę ale muszę wymienić progi, załatać dziury i zakonserwować bo zaraz nie będzie co spawać,
żebym wiedział w co się pakuje w życiu nie kupił bym W210
jeszcze nim z 2 lata muszę pojeździć - czekam aż 211 stanieją...
[ Dodano: 2014-06-22, 23:12 ]
dodam że w międzyczasie wymieniłem wszystkie amory na monroe, na ziomowych oponach 195 R15 jakby mniej rzucało
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Skręcenie magla to może być jakieś rozwiązanie - będzie większe tarcie i być może trzeba będzie trochę większej siły do skręcenia kierownicy, ale muszę spróbować u siebie, bo mam tak samo - na szerszych kołach jest masakra w koleinach. W124 miał amortyzator skrętu, który zapobiegał temu zjawisku.
Miałem kiedyś golfa 2 i tam był podobny problem, leczyło się to wymianą miękkich tylnych tuleji wahacza na pełne z audi TT.
Miałem kiedyś golfa 2 i tam był podobny problem, leczyło się to wymianą miękkich tylnych tuleji wahacza na pełne z audi TT.
Mam limuzynę z silnikiem furgonetki i nie jestem z tego dumny.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 12 mar 2015, o 00:03
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli
Panowie,
Podłączenie się pod temat - kupiłem alufelgi 18" do oczka z niższym profilem i po zmianie samochod na koleinach zaczął pływać. ..
Na stacji wyszły ze są zużyte łączniki stabilizatora, końcówki i drążki kierownicze i guma wahacza dolna przednia.
Będę kupować stabilizatory, łączniki i końcówki drążka i gumy dolne przód oraz tył. .. wszystko z lemforder na obie strony i pytanie czy przy takiej operacji trzeba też wymieniać sruby od wahaczy ???
@edit
Tata sprawdzał na kanale (ja obecnie w delegacji jestem) i są różne sruby wszędzie na wahaczach dolnych, a jak mniemam powinny być 4 jednakowe jak na obrazku poniżej tak ???
http://e-autoparts.pl/images_products/101/07758.jpg
Podłączenie się pod temat - kupiłem alufelgi 18" do oczka z niższym profilem i po zmianie samochod na koleinach zaczął pływać. ..
Na stacji wyszły ze są zużyte łączniki stabilizatora, końcówki i drążki kierownicze i guma wahacza dolna przednia.
Będę kupować stabilizatory, łączniki i końcówki drążka i gumy dolne przód oraz tył. .. wszystko z lemforder na obie strony i pytanie czy przy takiej operacji trzeba też wymieniać sruby od wahaczy ???
@edit
Tata sprawdzał na kanale (ja obecnie w delegacji jestem) i są różne sruby wszędzie na wahaczach dolnych, a jak mniemam powinny być 4 jednakowe jak na obrazku poniżej tak ???
http://e-autoparts.pl/images_products/101/07758.jpg
W210 juz jest
WDB2102161B072676
WDB2102161B072676
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości