Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

No nie można wykluczyć tego aczkolwiek nie powinna aż w takim stopniu, poza tym na diagnostyce powinno to być od razu widoczne.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

No i wszystko wyszło !!

Sytuacja prozaiczna ... kiedyś jak szukaliśmy pukania lekko poluzowaliśmy przekładnię (przy lewym drązku). przekładnia delikatnie dokręcona - efekt ... Auto jedzie jak przyklejone do drogi ... dziurki nie dziurki koleiny czy inne g, a na kierownicy nie czuć nic. pozostało wymienić te szkaradne gumeczki przednie w dolnych wahaczach bo jak sie uprzeć to delikatnie stukanie czasami słychać i nikt u mnie nie znajdzie grama luzu. Przekładnia przynajmniej zmusila mnie do usunięcia wszystkich nawet najmniejszych luzów.

Tak zapierdzielałem przyjemnie że jak sie wpierdzieliłem w dziure to mi odważniki w 2 kołach odpadły i koła czekaja na wyważenie w kolejce ...

U nas doszło do tego że trzeźwy jedzie zyg-zakiem a pijany prosto ... takie drogi mamy :P
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
karolrogala
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
Lokalizacja: Piła, Poznań
Kontakt:

Post autor: karolrogala »

prelezabiusz pisze:kiedyś jak szukaliśmy pukania lekko poluzowaliśmy przekładnię (przy lewym drązku).


możesz dokładnie opisać, nie bardzo rozumiem - co w niej poluzowaliście ????
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

karolrogala, czytaj uważnie
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

karolrogala, z lewe strony kolo drazka jest sruba od regulacji przekladni kierowniczej. U mnie byla nieco zbyt lekko dokrecona przez co na koleinach kola chodzily jak chcialy i ciagalo kierownica. Po dokreceniu uklad kierowniczy jest bardzo precyzyjny i ani koleiny ani rozsadne dziury nie sa wyczuwalne na kierownicy.
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
karolrogala
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
Lokalizacja: Piła, Poznań
Kontakt:

Post autor: karolrogala »

dziś już 3 stacja diagnostyczna - jak zwykle nic nie znalazł ale nie dal za wygraną, zadzwonił do znajomego mechanika od merców i wspólnie doszli żeby wymienić tuleje dolnego wahacza (guma jest sparciała) choć nie wykazują luzów na szarpakach. Gwarancji nie daje stad mnie nic za to nie skasował.

wcześniej źle powiedziałem kierownica nie chodzi wraz z uciekaniem auta - stoi w miejscu, dopiero przedwczoraj trzymałem ją nieruchomo i patrzyłem jak się auto zachowuje
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

No to może być ta guma, ja też to wymienie bo zaraz zacznie tłuc. A jak u Ciebie z oponami?
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
karolrogala
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
Lokalizacja: Piła, Poznań
Kontakt:

Post autor: karolrogala »

nowe nalewki targum 205/16 r55, podczas wyważania nie zauwoazono żeby felgi były krzywe

[ Dodano: 2013-04-26, 16:09 ]
przed zmianą opon było identycznie, powiedziałbym że nie potrzebnie zrzucałem mogłem do jeździć zimówki bo już były kiepskie
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

karolrogala, I co odnalazłeś coś może? U mnie sprawa sie już praktycznie w 100% wyjaśniła ... Muszę wymienić przednie gumy w dolnych wahaczach bo zaczęły tłuc i kupić komplet letnich opon.tonidriver, dobrze gadał. Dziwi mnie tylko to że jesienią jeździły dobrze, a zaraz po zimie są kaput. Po każdych 100km przejechanych różnica na minus jest kolosalna. Wcześniej po przełożeniu do innego auta wydawały się okej może dlatego że auto sporo lżejsze.
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
karolrogala
Posty: 48
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 20:38
Lokalizacja: Piła, Poznań
Kontakt:

Post autor: karolrogala »

15 maja umówiony jestem z mechanikiem na jego oględziny bo jemu nie chce się wierzyć, jak on po swojemu nic nie znajdzie to wymieniam gumy wahaczy dolnych, ale mechanik niestety ma termin wolny dopiero 28 maja

i co nowego zauważyłem że jak skręcam mocno przy większej prędkości to coś jakby tarło, dźwięk taki jakby piszczały klocki w pierwszej fazie hamowania.

[ Dodano: 2013-05-16, 15:41 ]
pęknięty lewy dolny wahacz w okolicach sworznia kulistego, po wymianie - 24 maja dam znać czy ustąpiło

[ Dodano: 2013-05-26, 20:55 ]
nic sie nie zmieniło

mechanik mówi ze pęknięty wahacz to wina amorów firmy kraft - sa za krótkie

jestem załamany nie wiem co dalej robić - chyba sprzedać jakiemuś napaleńcowi - już nigdy nie kupie okulara

[ Dodano: 2014-06-22, 23:10 ]
minął rok nadał pływa z tym że pracuje niedaleko i już się przyzwyczaięłem a w trasy biorę auto żony,

przedwczoraj wymieniałem uszkodzony drążek wewnętrzny przy przekładni, mechanik nie wymienił pozostałych i końcówek stwierdził że są git co mnie wkurzyło bo bym je wykluczył (miałem w kartonie wszystkie 4 ).

pozostała mi tylko wymiana przekładni, być może w sierpniu sie skuszę ale muszę wymienić progi, załatać dziury i zakonserwować bo zaraz nie będzie co spawać,

żebym wiedział w co się pakuje w życiu nie kupił bym W210

jeszcze nim z 2 lata muszę pojeździć - czekam aż 211 stanieją... :D

[ Dodano: 2014-06-22, 23:12 ]
dodam że w międzyczasie wymieniłem wszystkie amory na monroe, na ziomowych oponach 195 R15 jakby mniej rzucało
W210 1996r 2,0 + gaz (136KM)
w115 1974 2,0d (54km)
Citroen Xsara Picasso 1,8gaz (115KM) - żony
Awatar użytkownika
t0malson
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2015, o 00:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: t0malson »

Skręcenie magla to może być jakieś rozwiązanie - będzie większe tarcie i być może trzeba będzie trochę większej siły do skręcenia kierownicy, ale muszę spróbować u siebie, bo mam tak samo - na szerszych kołach jest masakra w koleinach. W124 miał amortyzator skrętu, który zapobiegał temu zjawisku.

Miałem kiedyś golfa 2 i tam był podobny problem, leczyło się to wymianą miękkich tylnych tuleji wahacza na pełne z audi TT.
Mam limuzynę z silnikiem furgonetki i nie jestem z tego dumny.
wojtas0112
Posty: 76
Rejestracja: 12 mar 2015, o 00:03
Lokalizacja: Słupsk

Re: Rzuca - na 2 stacjach diagostycznych nic nie znaleźli

Post autor: wojtas0112 »

Panowie,
Podłączenie się pod temat - kupiłem alufelgi 18" do oczka z niższym profilem i po zmianie samochod na koleinach zaczął pływać. ..

Na stacji wyszły ze są zużyte łączniki stabilizatora, końcówki i drążki kierownicze i guma wahacza dolna przednia.

Będę kupować stabilizatory, łączniki i końcówki drążka i gumy dolne przód oraz tył. .. wszystko z lemforder na obie strony i pytanie czy przy takiej operacji trzeba też wymieniać sruby od wahaczy ???

@edit
Tata sprawdzał na kanale (ja obecnie w delegacji jestem) i są różne sruby wszędzie na wahaczach dolnych, a jak mniemam powinny być 4 jednakowe jak na obrazku poniżej tak ???
http://e-autoparts.pl/images_products/101/07758.jpg
W210 juz jest :)
WDB2102161B072676
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości