Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
misiek66889
Posty: 62
Rejestracja: 30 mar 2008, o 08:40
Lokalizacja: Sosnowiec

Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde

Post autor: misiek66889 »

czy jest różnica pomiędzy zawieszeniami w Classiku , Elegance, a Awangarde ? ?
Ja mam Classika i zastanawiam sie czy będzie drogo ?

MOD_EDIT: Zmieniłem temat na bardziej precyzyjny.
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2010, o 23:16 przez misiek66889, łącznie zmieniany 2 razy.
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Jest tylko w Awangarde. Krótsze sprężyny i amortyzatory z przodu. Ogólnie jest obniżony o 2cm. Classik i Elegance to to samo zawieszenie.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Ale Avantgarde ma tez chyba przeciez nizszy tyl, nie tylko przod.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

jest obniżony cały o 2cm.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Dlatego kupilem gumy na sprezyny, na razie chce obnizyc przod.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

jak najlepiej obnirzyc classica same sprezyny wysatcza czy amorki tez czy sportowe czy od avangarde
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
lucik
Posty: 1
Rejestracja: 13 kwie 2008, o 23:04
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: lucik »

Kurcze ludzie chcę obniżać, a ja biję się z myślami czy nie podnieść avantgarde. Jest za niski. Ostatnio jadą przez Włoclawek walnąłem osłoną pod silnikiem o garb na środku pasa. Jest strasznie niski jak na nasze drogi.
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

http://www.allegro.pl/item367198955_spr ... _w210.html

znalazlem cos takiego jest napisane z seryjnimi amorkami mozna stosowac...


PS. chcesz podwyzyc mozemy sie wymienic ja mam zawieszenie od cllasica
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

z tego co widac na zdjeciach jedna para (przod lub tyl) jest tylko progresywna... ale to taki szczegol techniczny :)
S210 320CDI
250TD

Post autor: 250TD »

Zgadzam sie z kolega, avantgarde jest bardzo niski, pod krawezniki w ogole nie podjezdzam, przy garbach musze zwalniac do zera, osłone pod zderzak musialem juz wymienic. Fakt, ze niski fajniej wyglada, ale jezdzi sie momentami ciezko.
Awatar użytkownika
mlodya
Posty: 100
Rejestracja: 19 lut 2008, o 14:19
Lokalizacja: Konin

Post autor: mlodya »

a te progresywne to co to znaczy?
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
Awatar użytkownika
drv
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 21:02
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: drv »

mlodya pisze:a te progresywne to co to znaczy?
Że jak na zwykłą sprężynę będziesz dokładał po 100kg to będzie się uginać tak samo, natomiast progresywna coraz mnie, w skrócie progresywna im większy nacisk tym staje się twardsza.
MB 1999r. W210 E240 V6 Avantgarde
Obrazek
Awatar użytkownika
EBO
Posty: 524
Rejestracja: 24 lut 2008, o 01:09
Lokalizacja: PL

Post autor: EBO »

250TD pisze:Zgadzam sie z kolega, avantgarde jest bardzo niski, pod krawezniki w ogole nie podjezdzam, przy garbach musze zwalniac do zera, osłone pod zderzak musialem juz wymienic. Fakt, ze niski fajniej wyglada, ale jezdzi sie momentami ciezko.
Tam krawęzniki jak krawężniki :-D , ale nasze piękne przejazdy kolejowe to jest wyzwanie przejechac taki, nawet z małą prędkością. Choć musze pochwalić służby drogowe że od niedawna biora się za te przejazdy i robią już ładne, że prawie się nie czuje przejazdu przez nie.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY :(
Assassin
VIP
Posty: 306
Rejestracja: 21 lut 2008, o 23:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Assassin »

EBO pisze:Tam krawęzniki jak krawężniki :-D , ale nasze piękne przejazdy kolejowe to jest wyzwanie przejechac taki, nawet z małą prędkością. Choć musze pochwalić służby drogowe że od niedawna biora się za te przejazdy i robią już ładne, że prawie się nie czuje przejazdu przez nie.
znam taki przejazd ktory jest o wiele rowniejszy niz droga ktora do niego prowadzi :lol:
chociaz to wyjatek :-)
S210 320CDI
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Avangarda to nie tylko niższe zawieszenie. Zawieszenie to jest twardsze od tego z Classic'a czy Elegance, natomiast pokonywanie zakrętów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bezcenne. To jest duży plus avangarde o którym nikt nie napisał, wiadomo niższe zawieszenie dla nas POLAKÓW jest problemem ;-) . Ja osobiście polecam pod krawężnik podjeżdżać tyłem, jeszcze na taki nie trafiłem co by mi spód otarł :-P .
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości