Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- misiek66889
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 mar 2008, o 08:40
- Lokalizacja: Sosnowiec
Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde
czy jest różnica pomiędzy zawieszeniami w Classiku , Elegance, a Awangarde ? ?
Ja mam Classika i zastanawiam sie czy będzie drogo ?
MOD_EDIT: Zmieniłem temat na bardziej precyzyjny.
Ja mam Classika i zastanawiam sie czy będzie drogo ?
MOD_EDIT: Zmieniłem temat na bardziej precyzyjny.
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2010, o 23:16 przez misiek66889, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.allegro.pl/item367198955_spr ... _w210.html
znalazlem cos takiego jest napisane z seryjnimi amorkami mozna stosowac...
PS. chcesz podwyzyc mozemy sie wymienic ja mam zawieszenie od cllasica
znalazlem cos takiego jest napisane z seryjnimi amorkami mozna stosowac...
PS. chcesz podwyzyc mozemy sie wymienic ja mam zawieszenie od cllasica
Mercedes-Benz W163 320 1998r
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
WDC1631541A052526
Mercedes-Benz W210 220 cdi 2002r
WDB2100061B482998
Mercedes-Benz W140 600 SEL 1995
WDB1400571A017661
Tam krawęzniki jak krawężniki :-D , ale nasze piękne przejazdy kolejowe to jest wyzwanie przejechac taki, nawet z małą prędkością. Choć musze pochwalić służby drogowe że od niedawna biora się za te przejazdy i robią już ładne, że prawie się nie czuje przejazdu przez nie.250TD pisze:Zgadzam sie z kolega, avantgarde jest bardzo niski, pod krawezniki w ogole nie podjezdzam, przy garbach musze zwalniac do zera, osłone pod zderzak musialem juz wymienic. Fakt, ze niski fajniej wyglada, ale jezdzi sie momentami ciezko.
w210*2000r*Avantgarde*2.7CDI - SPRZEDANY
znam taki przejazd ktory jest o wiele rowniejszy niz droga ktora do niego prowadzi :lol:EBO pisze:Tam krawęzniki jak krawężniki :-D , ale nasze piękne przejazdy kolejowe to jest wyzwanie przejechac taki, nawet z małą prędkością. Choć musze pochwalić służby drogowe że od niedawna biora się za te przejazdy i robią już ładne, że prawie się nie czuje przejazdu przez nie.
chociaz to wyjatek :-)
S210 320CDI
Avangarda to nie tylko niższe zawieszenie. Zawieszenie to jest twardsze od tego z Classic'a czy Elegance, natomiast pokonywanie zakrętów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: bezcenne. To jest duży plus avangarde o którym nikt nie napisał, wiadomo niższe zawieszenie dla nas POLAKÓW jest problemem ;-) . Ja osobiście polecam pod krawężnik podjeżdżać tyłem, jeszcze na taki nie trafiłem co by mi spód otarł :-P .
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości