Różnice w zawieszeniach Classic Elegance Avantgarde
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zapewne dostać je można w ASO Jeśli jeden puka, to możesz wymienić jeden, ale dobrze byłoby wymienić oba. Zawsze i klocki i tarcze i amorki uważam, że należy zmieniać parami.
Mercedes E 200 136 KM 1996 r. Classic WDB2100351A059080
Wcześniej -> Mercedes W124 2.0 diesel 1988 r.
Od Mercedesa lepszy jest tylko nowszy Mercedes.
Wcześniej przewinęło się też Audi 80 B3 '87 oraz Volvo V70 '97
Wcześniej -> Mercedes W124 2.0 diesel 1988 r.
Od Mercedesa lepszy jest tylko nowszy Mercedes.
Wcześniej przewinęło się też Audi 80 B3 '87 oraz Volvo V70 '97
Witam, mam w210 3,2cdi sedana elegance. Jak na eleganta nisko stoi przod, ale nie wiem czy dobrze mowie. Mam nastepujacy problem, wydaje mi sie ze mam za miekki przod. Myslalem na poczatku ze to amortyzatory ale po wymianie to samo. Gdy jest na drodze 'fala' to przy wiekszej predkosci uslysze nawet jak uderzy zapewne sprezyna. Chce kupic i wymienic na jakies twarde, nie koniecznie bardzo niskie.Silnik troszke sobie wazy wiec sprezynki musza byc lepsze. Ale kwestia tego teraz ze sa tylko oryginaly do kupienia, a jak kupie inne to czy beda pasowaly? jesli tak to jakie? zalezy mi na twardosci szczegolnie bo juz mnie wnerwia to kolysanie.Co do wysokosci auta to mam troszke watpliwosci bo to elegance wiec powinien byc wyzszy od avantgarde jak sie nie myle tak? a ja kazdy kraweznik zaczepie, i mam juz zderzak pekniety:(Dzieki za pomoc i pozdrawiam
_________________
_________________
Adam1307, Sprężyny "siedzą".Zamienników dobrych nie ma.Tylko serwis,dobiorą po nr VIN-u.Koszt około 300zł/szt.Ewentualnie podkładki pod sprężyny,są bodajże 4 lub 5 wysokości.Komplet na przód około 40zł.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
- mariuszoaza
- VIP
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 lis 2009, o 13:29
- Lokalizacja: Żuromin
ja mam avangarde i był mocno twardy w serwisie sprężyny przód 300 i tył 280 lub odwrotnie nie pamiętam ale bałem się że jak kupię oryginał to że będzie za twardy.
no to kupiłem sprężyny LESJOFORS szwedzkiej firmy do avangardy i podkłady febi i naprawdę polecam z czystym sumieniem.
auto jest bardziej miękkie lesz w miarę sztywne komfort się bardzo polepszył,założyłem z przodu i z tyłu podkłady z 4 cypkami.
wszystko jest jak ta lala :->
ps. jak by był za wysoki lub za niski to regulujesz podkładami ja u siebie z przodu zmieniałem 2 razy
no to kupiłem sprężyny LESJOFORS szwedzkiej firmy do avangardy i podkłady febi i naprawdę polecam z czystym sumieniem.
auto jest bardziej miękkie lesz w miarę sztywne komfort się bardzo polepszył,założyłem z przodu i z tyłu podkłady z 4 cypkami.
wszystko jest jak ta lala :->
ps. jak by był za wysoki lub za niski to regulujesz podkładami ja u siebie z przodu zmieniałem 2 razy
E 320 CDI AVANGARDE 2000 czarny SPRZEDANY
T4 2.5TDI LONG 2000 czarny
T4 2.5TDI LONG 2000 czarny
Już trochę pojeździełeś na tych sprężynach - jak wrażenia, ułożyły się trochę, tzn. czy auto tochę przysiadło?mariuszoaza pisze:ja mam avangarde i był mocno twardy w serwisie sprężyny przód 300 i tył 280 lub odwrotnie nie pamiętam ale bałem się że jak kupię oryginał to że będzie za twardy.
no to kupiłem sprężyny LESJOFORS szwedzkiej firmy do avangardy i podkłady febi i naprawdę polecam z czystym sumieniem.
Brakuje mi naforum informacji o zamiennikach sprężyn, takich jak np. założone przez Ciebie Lesjofors. Jest jeszcze wiele innych zamienników, jak CS, Kayaba, K+F, Suplex, Bilstein, BOGE itd.
Kolega avandgarde widzę śmiga na K+F - też mółby coś napisać - może w odrębnym temacie?
S210 2.0 K 137 kW avantgarde '99 + LpgTech 214
- mariuszoaza
- VIP
- Posty: 127
- Rejestracja: 16 lis 2009, o 13:29
- Lokalizacja: Żuromin
A ja mam pytanko jaki powinien być prześwit miedzy oponą a błotnikiem, wymieniłem przód wcześniej był bardzo nisko samochód typu kombi obecnie tył jest za nisko nie wiem czy regulować Nivo czy zmieniać z tyłu sprężyny czy szukać błędu w nowych sprężynach z przodu ale były dobierane po numerze nadwozia. Pozdrawiam wszystkim moja wersja to Avantgarde
Witam wszytskich!!
Wszyscy chca obnizac zawieszenie. Ja chcialbym odwrotnie. Planuje podniesc tyl w moim kombi (classic) i byc moze, jesli samo podniesienie tylu nie da pozadanego przeze mnie efektu, obnizyc przod. Co proponujecie na podniesienie tylu??
Wszyscy chca obnizac zawieszenie. Ja chcialbym odwrotnie. Planuje podniesc tyl w moim kombi (classic) i byc moze, jesli samo podniesienie tylu nie da pozadanego przeze mnie efektu, obnizyc przod. Co proponujecie na podniesienie tylu??
MERCEDES-BENZ W210 240 Pb 98 r. kombi
MERCEDES-BENZ W124 200E 88 r.
MERCEDES-BENZ W124 200E 88 r.
- redaktorbs
- Posty: 644
- Rejestracja: 8 gru 2010, o 01:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przeczytałem cały wątek.
Ja jeszcze moim (E270 CDI AVANTGARDE) nie jeździłem - czekam na dostosowanie (prowadzę tylko rękami). Ale oczywiście podwyższenie, to była pierwsza rzecz, o której powiedziano mi przy kontroli samochodu w warsztacie. Że tak będzie "lepiej". Po przeczytaniu wątku nie mam jednak jasności.
Czy myślicie, że aby uniknąć nieprzyjemności z krawężnikami i koleinami wystarczy zmiana podkładek pod sprężyny, czy wymieniać wszystko? Bo w warsztacie była oczywiście mowa o sprężynach i amortyzatorach, ale ja oczywiście rozumiem, że warsztat ma swoje preferencje...
Zrozumiałem, że dodatkowe podkładki podniosą mi o jakieś 2 cm. Czy to wystarczy, by uzyskać spokój? Jeździłem dotychczas Classic E290 więc może ktoś mi da porównanie...
Ja jeszcze moim (E270 CDI AVANTGARDE) nie jeździłem - czekam na dostosowanie (prowadzę tylko rękami). Ale oczywiście podwyższenie, to była pierwsza rzecz, o której powiedziano mi przy kontroli samochodu w warsztacie. Że tak będzie "lepiej". Po przeczytaniu wątku nie mam jednak jasności.
Czy myślicie, że aby uniknąć nieprzyjemności z krawężnikami i koleinami wystarczy zmiana podkładek pod sprężyny, czy wymieniać wszystko? Bo w warsztacie była oczywiście mowa o sprężynach i amortyzatorach, ale ja oczywiście rozumiem, że warsztat ma swoje preferencje...
Zrozumiałem, że dodatkowe podkładki podniosą mi o jakieś 2 cm. Czy to wystarczy, by uzyskać spokój? Jeździłem dotychczas Classic E290 więc może ktoś mi da porównanie...
Adam
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
http://www.akceslab.pl
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
http://www.akceslab.pl
Chce kupic sprezyny na tyl i moze ktos wie jakie maja byc (teraz to mi tyl "lezy") dobrze zeby to byly oryginaly (nie wiem ile kosztuja w serwisie MB w przyblizeniu oczywiscie) znalazlem sprezyny MONROE za ok.150zl. Moze ktos ma takie? Te ktore teraz mam poprzedni wlasciciel wymienil zanim go kupilem (rok temu) i bylo ok.,ale teraz tak siadly ze masakra (chociaz nie woze ciezarow) Podejrzewam ze zalozyli mu albo z innego modelu, albo jakis szajs. Poradzcie koledzy zeby to mialo rece i nogi.
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości