Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 3 maja 2016, o 17:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 20:17 
Offline

Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 10:08
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Witam, przeszukałem całe firum lecz nie znalazłem pytania na moją odpowiedź, jak korzystnie zaślepić EGR?. Wyczytałem, że musimy odkręcić 2 śrubki ampulowe od kolektora i wmontować tam zaślepkę, ale nie zrozumiałe dla mnie jest, które przewody trzeba dodatkowo zablokować by miało to prawidłowy sens? Czy te które idą przy filtrze powietrza, czy ten przy przepustnicy? Proszę o odpowiedź.

_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2013, o 20:35 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2010, o 21:09
Posty: 1883
Lokalizacja: Szczecin
a nie lepiej zrobić jak fabryka dała?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 06:19 
Offline

Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 10:08
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie, chyba nie bo są podejrzenia, że własnie przez to urządzenie samochód przełącza się w tryb awaryjny, wogóle wydaje mi się, że w moim przypadku to urządzenie nie działa. Dlatego chce spróbowac, by mieć chociaż jeden element z głowy. Zawsze można wrucić do nominału,

[ Dodano: 2013-04-25, 10:29 ]
http://img823.imageshack.us/img823/4221/beztytuusuo.jpg

prosze mi powiedziec, który przewód trzeba zaśliepic by dokończyć prace z zaślepieniem EGR?

_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 18:11 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2010, o 21:09
Posty: 1883
Lokalizacja: Szczecin
To działa czy nie działa? Przepustnica się otwiera i zamyka czy w ogóle nie reaguje? Może zawór walnięty?

Jak mi odmówił posłuszeństwa ten zawór to mechanik mi wyciągnał ten zawór bym miał na wzór i auto normalnie chodziło.
Jeśli chcesz zaślepić to wyciągnij przewody i tam gdzie miały być podłaczone to w w tych miejscach zaślep.

Najlepiej jedź do mechaniora kumatego z sd i ci to ogarnie. Może nawet uzdrowi ci ten egr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 20:22 
Offline

Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 10:08
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
nie przepustnica wogóle się nie rusza. Aha czyli zaślepiamy blaszką EGR i całą reszte przewodów zaślepiamy tak?

_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwi 2013, o 22:36 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2013, o 10:29
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Ja w swoim 250D wstawiłem blache pod EGR a poprzednik jeszcze wepchał kulki w przewody by podciśnienie nie ruszyło zaworem i przepustnicą.

_________________
s210 E250 Diesel Automat 97r. classic
WDB2102101A345987


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2013, o 12:24 
Offline

Dołączył(a): 22 kwi 2013, o 10:08
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Dziękuje za odpowiedzi tak też zrobie i zobaczymy jaka reakcja, przynajmniej wiem wszystko co i jak.
Jeśli temat się przyda to prosze go zostawić jak nie można go śmiało usunąć, decyzja należy od szefostwa forum.

Moim zdaniem ten temat powinien zostań, bo tak naprawdę nie mam nigdzie opisane jak to zrobić w sposób zrozumiały dla osób nie dokońca znających się na układach tego typu urządzenia.

_________________
Mercedes w210 1995r 2,2D sedan
VIN: WDB2100041A003192


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2013, o 13:10 
Offline

Dołączył(a): 12 paź 2013, o 12:52
Posty: 2
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie pozwólcie że podepnę się pod temat.

W moim w210 2.2 cdi odkryłem, że w przewodzie podciśnieniowym wchodzącym do EGR'u jest metalowa kulka. Po jej wyciągnięciu samochód zaczął odczuwalnie lepiej przyspieszać ale też równie mocno kopcić na czarno.
Sam zawór został wyczyszczony, zaślepek żadnych nie było więc pytanie po co ta kulka i dlaczego tak kopci po jej wyciągnięciu? Co ewentualnie zrobić/sprawdzić żeby było dobrze?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2013, o 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 14:53
Posty: 1172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kulką zaślepia się przewód podciśnienia odpowiadający za zawór EGR np.

_________________
W210 E220 Sedan
Ford Focus MK 3 Titanium
Ford Focus MK 2.5 Titanium GoldX
Suzuki Samurai Zmota
Suzuki Bandit GSF 1200N
BMW R1200C
SHL M11W


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2013, o 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2012, o 16:09
Posty: 4949
Lokalizacja: 100licaKochana
zbed89 napisał(a):
Co ewentualnie zrobić/sprawdzić żeby było dobrze?


zajrzeć tu: :P

http://www.w210.pl/viewtopic.php?p=284839#284839

_________________
:hyhy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2013, o 15:29 
Offline

Dołączył(a): 12 paź 2013, o 12:52
Posty: 2
Lokalizacja: Gdańsk
Bandit120080 napisał(a):
Kulką zaślepia się przewód podciśnienia odpowiadający za zawór EGR np.


Tak, wiem o tym tylko po co, skoro efekt jaki uzyskał ten kto to włożył jest taki, że samochód jest przymulony, choć fakt, znacznie mniej kopci ?

Czy są osoby, które zaślepiały ten przewód i jakie to dało w ich przypadku efekty ??
Osobiście wolałbym, żeby było jak fabryka ale to kopcenie jest irytujące :zly:

I co nikt nie wie/nie pomoże ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group