ad.1 Czy ktoś może mi objaśnić jak to zrobić ? może ktoś to robił...? Rozumiem ,że niestety trzeba ściągać zaciski ... tu chyba najwiekszy bol jest... inaczej dalo by sie z kanalu bez sciagania kół? dobrze mysle?
ad.2 Sam etam odpowietrzania to odpowietrza sie na wyłączonym silnku?
ad.3 Czy wymiana przewodów w warsztacie to duży koszt?
Po przeczytaniu twoich pytań wnioskuję że jesteś "zielony" w temacie , więc nie wnikaj głębiej postaw auto do warsztatu , zapłać ! Bo hamulce to podstawowy układ wpływający na bezpieczeństwo !
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 01:51 Posty: 92 Lokalizacja: Sopot
Dziękuje za odpowiedź. Powiem tak , czeski jestem z nowymi autami typu jakies tam esp, Abs... robiłem hamulce w w Garbusie , Daci i Wartburgu . Wydawalo mi sie ,ze to troche inaczej. Dlatego pytałem . Powiedz mi prosze w takim razie jak jest rozwiazane połaczenie zacisku z przewodem sztywnym . Przyciez tam nie ma zasady śruby rzymskiej? tzn przewod jezeli nie sciagne zacisku sie bedzie napinał?
[ Dodano: 2010-05-04, 20:39 ] "zacisków sie nie zdejmuje a odpowietrza sie na wyłączonym silniku. "
Mogę prosić Ciebie o szerszą instrukcje. Widzisz nie za bardzo rozumiem w jaki sposób to da sie zrobic bez sciągania musiałbym mieć jeden gwint lewy drugi prawy... a czegos takiego nie widzialem , wiec prosił bym o szerszą instrukcje
[ Dodano: 2010-05-10, 18:56 ] Odpowiem Sobie sam - aby było w razie pytan innych. łączenie przewodu sztywnego z miękim jest "luznie" wiec nie napina przewodu i nie trzeba ściągać zacisków.
Dołączył(a): 16 cze 2010, o 07:34 Posty: 198 Lokalizacja: Kraków
Witam,
Będę wymieniał przewody hamulcowe biegnące do tylnych zacisków na miedziane ponieważ obecne są w kiepskim stanie.
Mam pytanie w związku z tym czy wie ktoś jaka jest długość tych przewodów mniej więcej chociaż,ponieważ można kupić w zasadzie tylko na długość z metra,a wiadomo że póki się przewodu nie wyjmie to się go nie zmierzy.
Z góry dzięki pozdrawiam
_________________ Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
Dołączył(a): 7 sie 2010, o 16:27 Posty: 541 Lokalizacja: Białystok
Wymieniałem jeden przewód na tył wyszło 5 metrów. Robiłem to w norauto pierwszy i ostatni raz,bo zdarli ze mnie niemiłosiernie w porównaniu ceny przewodu miedzianego.
_________________ Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Dołączył(a): 18 cze 2011, o 22:14 Posty: 540 Lokalizacja: siedlce
wymieniałem przewody na tyle w 2,2d 96rok samemu z sąsiadem i mam problem z odpowietrzeniem i zawsze pedał hamulca za pierwszym razem wpada a drugie wciśnięcie jest ok i za chwile znowu to samo. Czy to przez pompę ABS robi się to jakoś inaczej ?
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 14:30 Posty: 4028 Lokalizacja: łódź
lancer, Jeśli przy wymianie przewodów dopuściłeś do sytuacji,że wyleciał prawie cały płyn hamulcowy z układu,to jest możliwość,że pompa hamulcowa przepuszcza.
Dołączył(a): 27 sty 2010, o 21:24 Posty: 159 Lokalizacja: Końskie
Witam , polecam odpalić auto i na pracującym silniku odpowietrzyć wszystkie zaciski raz jeszcze, a jak to nie pomoże to pewnie pompa hamulcowa do wymiany lub regeneracji , pozdrawiam
_________________ MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
Dołączył(a): 18 cze 2011, o 22:14 Posty: 540 Lokalizacja: siedlce
robiliśmy to tak jak kiedyś w autach z "żerania" najdłuższy przewód jako 1 czyli tylne prawe koło potem tylne lewe i przód prawy i na koniec lewe przednie nic z tego. Potem za pomocą ciśnienia wtłaczaliśmy płyn pod ciśnieniem sprężone powietrze i nic efekty te same. Na pracującym silnik też to robiliśmy bez efektów. Przyplątał sie do nas taki "wujek dobra rada" i powiedział że trzeba jakiś tester emulator podpiąć między pompę abs i spowodować że abs załączy pompę i wtedy ona sie odpowietrzy ale to chyba jakieś science fiction
Tak uciekł nam cały płyn gdyż podczas prac konserwatorskich na podwoziu rozpadł się ze starości przewód hamulcowy (rozpadł sie na długości ok 70 cm)
Dołączył(a): 20 kwi 2011, o 12:29 Posty: 425 Lokalizacja: Poznań
Czy może któryś z szanownych userów załączyć rynek całej lini hamulowej ?
Muszę wymienić sztywne przewody hamulcowe oba idące do tylnych kół bo są skorodowane i ciekną, w EPC "42 ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА" (w nawiasie to kiedyś ta strona http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000 była chyba po angielsku ??) znalazłem tylko to co w załączniku i szukam reszty, rozumiem ze w tym miejscu przewody łączą się i lecą na tył ?
Dołączył(a): 16 wrz 2012, o 00:24 Posty: 585 Lokalizacja: Warszawa Pochwały: 1
u mnie np przewody szły od pompy do tylnych hamulców w 1 kawałku bez żadnych łączników po drodze. jeśli będziesz robił to sam to radzę zanurkować pod samochód i sprawdzić czy masz jakieś łączenia czy nie. poza tym taniej cię wyjdzie kupienie 10mb przewodu i końcówek niż kupienie gotowców.
_________________ W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM WDB2100071A820573
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników