Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 24 lut 2017, o 04:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 maja 2016, o 16:04 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 15:52
Posty: 606
Lokalizacja: Szczecinek/Warszawa
No to nie pocieszyliście zbytnio. Wymienię więc tylko jeden, który jest sparciały, o ile sie uda. Czy wężyk a raczej nr. części , ten co podał Muniek będzie ok ? To chyba z najwyższej półki widząć cenę :D

_________________
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2016, o 20:29 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4427
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Gdzie tam, w ASO mają jeszcze drożej :)
Dobry preparat odrdzewiająco-penetrujący i ze 2 dni przed zabiegiem mu zacząć aplikować na miejsca skręceń ze 2x na dobę i powinno puścić. Bo na szybko to niemal gwarantowane że urwiesz albo zetniesz nakrętkę i po zawodach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17 maja 2016, o 23:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2012, o 08:36
Posty: 1671
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Możesz szukać innych zamienników, ale nie znalazłem. ATE to już marka - stąd ta cena.

_________________
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 maja 2016, o 13:16 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4427
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Kumpel ostatnio wymieniał w Golfie Mk4 elastyki z przodu to w cenie markowych TRW (no 30zł drożej kpl) kupił jakieś w stalowym oplocie polskiej produkcji. Nie wiem co za firma - zapytam przy okazji - ale szukał opinii to kto miał ten chwalił za jakość i odczuwalny wzrost skuteczności hamowania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 maja 2016, o 16:48 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 15:52
Posty: 606
Lokalizacja: Szczecinek/Warszawa
Piasek napisał(a):
odczuwalny wzrost skuteczności hamowania.


wytrzymałość ok,pełna zgoda ale lepsza skuteczność hamowania ? :) chyba jakaś ściema.Czym może być spowodowana lepsza skuteczność ?
Na allegro widzę takie wężyki po 10-30 zł za szt, więc nie rozumiem skąd ATE 70 zł.

_________________
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 maja 2016, o 21:47 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4427
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Nie puchnie przy ciśnieniu, zwłaszcza na gorącym kiedy do ciśnienia jeszcze temperatura dochodzi. Kilka ostrzejszych hamowań i na standardowych przewodach hebel robi się miękki. Przeciętny user merca raczej nie wykorzysta ale jak ktoś ostrzej lubi pośmigać...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 18 maja 2016, o 22:19 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 15:52
Posty: 606
Lokalizacja: Szczecinek/Warszawa
Piasek napisał(a):
Przeciętny user merca raczej nie wykorzysta ale jak ktoś ostrzej lubi pośmigać...


:hyhy: niemniej ciekawe, ale mi to nie grozi.

_________________
W210 E290 TD, 97 r Classic
WDB2100171A406492
-----------------------------------------------------
Dyplomacja - to powiedzieć komuś s...... tak aby poczuł podniecenie na samą myśl o zbliżającej się podróży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 19 maja 2016, o 00:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2012, o 08:36
Posty: 1671
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Nasze hamulce mają problem przy jednokrotnym, nagłym hamowaniu z ~230km/h. Aż się dymi, nie wspominając o smrodzie.

_________________
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lut 2017, o 15:27 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 16:10
Posty: 12
Lokalizacja: śląsk
Witam szykuje się do wymiany przewodów hamulcowych i zastanawiam sie czy warto kupić taki zestaw? może ktoś już kupił gotowe zarobione przewody jak np: tu http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-me ... 76858.html
Czy lepiej z rolki robić w warsztacie?

_________________
W210 2.9 TD 97r.
Vin WDB2102171A457138


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lut 2017, o 16:48 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 512
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 12
U siebie kupowałem rolkę 10m za 40zl i sam sobie dorabiałem ;) co do hamulców to jeśli komuś nie przeszkadza głośniejsze hamowanie gdy się mocniej wciśnie hamulec to polecam tarcze nacinane i wiercone, nieraz już zaliczyły hamowanie z 200 do 80 na autostradzie i dalej są proste, i hamowały bez problemu do samego końca, i nie ma prawa żeby na nich się robiły jakieś rowki bo cały syf spod klocka wylatuje tymi rowkami i tarcza jest gładka jak pupcia niemowlęcia :P płaciłem za nie po 300zl za oś więc nie najgorzej ;) co do przewodów w oplocie to różnica taka jak między pełnymi tarczami a tymi nacinanymi, z mniejszą siłą trzeba wciskać hamulec żeby auto mocniej hamowało, jak ktoś dużo jeździ autostradą albo chce po prostu bezpieczniej jeździć to polecam założenie tych tarcz+klocki z domieszką ceramiki i te przewody, auto zdecydowanie lepiej hamuje

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
W210 E290 Avantgarde (09.1996) VIN: WDB2100171A227321


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lut 2017, o 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2014, o 13:45
Posty: 333
Lokalizacja: podkarpackie
Pochwały: 2
Warto podkreślić, ze ATE nie zaleca stosowania tarcz nacinanych z klockami ceramicznymi.
Sam mam taki zestaw na przodzie i nic sie nie dzieje ale kiedys ich pytałem i otrzymałem taka odpowiedz:

"Technicznie połączenie jest możliwe , natomiast wysoce nie zalecane. Budowa klocków hamulcowych ATE Ceramic powoduje że w połączeniu z tarczami PowerDisc mogą powstać efekty o których Pan wspomniał.
Ate Ceramic montować tylko z płaskimi tarczami hamulcowymi.
Do tarcz PowerDisc zwykłe klocki ATE Oryginal.
Informacje do działów technicznych Partnerów Handlowych zostały wysłane kilka lat temu.

Nie wdając się w szczegóły techniczne , klocki ATE Ceramic są przeznaczone do komfortowego oraz bezpiecznego hamowania przy dużych obciążeniach. Budowa klocka zawiera mieszankę transferową która zapewnia hamowanie przy niskich temperaturach ,ale jest problemem dla tarcz nacinanych."

_________________
E270 CDI Elegance 2001
WDB2100161B452225


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lut 2017, o 18:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2008, o 19:44
Posty: 8882
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Te bajery od firm to z przymrużeniem oka. Pewnie by chcieli żeby kupować pełne tarcze które się wyginają co rok. Trzeba brać to co się sprawdza.

_________________
C 270 CDI WDB2032161F226567


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 5 lut 2017, o 18:37 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2016, o 00:35
Posty: 512
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 12
Miałem wcześniej zwykłe klocki i wada taka że strasznie szybko felgi się syfią z tego pyłu, na tych 'ceramicznych' jest tego dużo mniej i mniej też się zużywają. Jak zacisk zdrowy to nie ma prawa się nic złego dziać wg mnie

_________________
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
W210 E290 Avantgarde (09.1996) VIN: WDB2100171A227321


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 6 lut 2017, o 18:14 
Offline
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2009, o 11:46
Posty: 3975
Lokalizacja: pleszew
Pochwały: 4
Klocki się mniej zużywają , ale tarcze dostają popalić :orany:

_________________
E 270 CDI 2000r, lift, manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 6 lut 2017, o 20:48 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2013, o 12:38
Posty: 4427
Lokalizacja: CRA
Pochwały: 3
Ja o tych ceramicznych słyszałem tylko tyle że zużywają się podobnie co klasyczne tyle że pylą "na jasno" przez co nie paprzą widocznie felg a przede wszystkim rozgrzany pył nie wżera się w politurę felg.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group