Forum Mercedes E klasa W210

Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)


Teraz jest 3 gru 2016, o 05:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 maja 2011, o 18:54 
W124 1995 rok 2800 benzyna. Od niedawna zauważyłem, że w przedniej części silnika jest wyciek, na moją ocenę jest to wyciek punktowy spod głowicy.(od strony rozrusznika na górze) Czy jest możliwość czymś uszczelnić owy wyciek? Czy tylko wymiana uszczelki pod głowice załatwia sprawę? Jaki jest przypuszczalny koszt wymiany głowicy w W124 E2800 6 cyl silnik rzędowy benzyna?
dziękuję


Ostatnio edytowano 12 maja 2011, o 12:26 przez marcin900, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2011, o 19:08 
Offline
Doradca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2010, o 16:51
Posty: 1441
Lokalizacja: Szczecin/Leeds
Nie da rady uszczelnic. Jesli sciagniesz to tylko wymiana. Jesli jest maly wyciek to sprawdz czy mozesz z nim jezdzic jesli ostro cieknie to zajmij sietym jak najszybciej.

_________________
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 06:28 
Ostro nie cieknie, generalnie oleju na bagnecie wogole nie ubywa, pod spodem jak powycieram to po przejechaniu np 100km widać, że coś pociekło i jest kropla oleju ale nie ma tragedii. Myślałem aby czymś uszczelnić na zewnątrz bloku? Jakiś klej wysokotemperaturowy?


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 07:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2010, o 19:45
Posty: 636
Lokalizacja: z Valhalli ;)
marcin900 napisał(a):
Ostro nie cieknie, generalnie oleju na bagnecie wogole nie ubywa, pod spodem jak powycieram to po przejechaniu np 100km widać, że coś pociekło i jest kropla oleju ale nie ma tragedii. Myślałem aby czymś uszczelnić na zewnątrz bloku? Jakiś klej wysokotemperaturowy?


Ale skąd ta pewność, że spod głowicy? Zawirowania powietrza rozrzucają po całości płyny i wcale nie musi być tak jak piszesz, może gdzieś przewód się "poci"? ;-)

_________________
E290TD/'96 Avantgarde- ręczna skrzynka
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 08:38 
Definitywnie na styku głowicy i bloku w jednym miejscu. Potwierdzam, że podczas jazdy wyciek pod wpływem pędu rozrzuca się po całym silniku aż po skrzynie biegów ale umyłem całość i wychodzi na to, że spod głowicy w jednym miejscu. Nie zauważyłem na bagnecie aby ubywał olej wiec może da się z tym żyć....


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 09:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9328
Lokalizacja: Olsztyn
niestety nie ma możliwości zatamowania wycieku, ciśnienie zawsze wypchnie olej.

czy na pewno to cieknie spod głowicy, a nie spod pokrywy zaworów?

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 10:02 
100% głowica. Jaki jest przewidywalny koszt wymiany uszczelki w takim silniku?


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 10:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2008, o 18:07
Posty: 9328
Lokalizacja: Olsztyn
sama uszczelka będzie kosztować 140-200zł zależy od firmy, polecam Erling.

głowicę trzeba splanować przed założeniem, to też koszt max. 200zł, zależy czy trzeba będzie zawory demontować i dawać nowe uszczelniacze (tylko oryginał jak coś).

no i reszta mechanik. czyli całość 600-800zł.

_________________
PARTS.MBCLUB.PL CENNIK 2015 | STAR DIAGNOSIS C3/C4 | NAPRAWA | XENTRY


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 15:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 17:42
Posty: 537
Lokalizacja: PL
standartowa przypadlosc M104 2.8

jesli sie poci to bez stresiku ;-) ale moze niedlugo zaczac lać :-P

do czesci dolicz sobie:
6x uszczelka kolektora dolotowego
2 lub 3x uszczelka wydechowego
uszczelka pokrywy zaworow ale UWAZAJ bo nie wszyscy daja w komplecie uszczelki w "dziury" swiec :-P

i moze sie okazac ze tam pocieknie do srodka na swiece a w aso tylko komplet z uszczelka pokrywy chyba :roll:

aha i jeszcze od razu uszczelka obudowy rozrządu taki gumowy kawalek pod glowicą zaraz z przodu silnika ;-)

a mając na wierzchu glowice... troszke szkoda nie wymienic uszczelniaczy zaworowych 8-)

i pamietaj zeby zajął sie tym ktos madry... bo: lubią pękac wałki od "nieudolnego" przykrecania i do tego ten nieszczesny napinacz łancucha ktorego nie wkreca sie z powrotem tak "just like that" :-P ale o tym juz bylo na forum napewno ;-)

_________________
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2011, o 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2010, o 13:04
Posty: 355
Lokalizacja: Będzin
Potwierdzam

M104 2.8/3.2 przy przebiegu ok. 200tkm zaczyna puszczac pod czapka i te czynnos nalezy wkalkulowac w eksploatacje ww.motoru.

Wiele cennych informacji na ten temat znajdziesz na forum MB/8 Club Poland

_________________
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


sklep motoryzacyjny





Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl
Powered by phpBB3® Forum Software © phpBB Group