Zwarcie na światłach awaryjnych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zwarcie na światłach awaryjnych
Witam.
Nie za bardzo wiem jak się zabrać do tego pytania. Mam taki problem, że rozładowuje mi się akumulator, średnio w 3 dni z 24h ładowania. Ostatnio nawet znajomemu mechanikowi moja dama podczas ładowania prostownik spaliła. Jakoś z tym żyłem sobie, ale teraz siadły mi światła hamowania boczne, to za szybą działa. Ale powiem więcej, myślałem, że siadły, a się okazuje, że jak hamuję to te boczne gasną, a świecą się podczas jazdy. W sumie to nie wiem od kiedy tak jest, ale długo być nie może, bo ktoś by mi uwagę zwrócił. Dodatkowo Nie mogę wyłączyć nawiewu, tj. ustawić go na 0. Wtedy mam dyskotekę w samochodzie ze światłami. Ponadto, gdy uruchamiam awaryjne, nic się nie dzieje, muszę tym przyciskiem "pomachać" żeby awaryjne się włączyły, jeżeli tego nie zrobię działają tylko światła drogowe i mijania, kierunkowskazy wszystkie, hamowania przestają działać. Czy podejrzewany przeze mnie jeż może być przyczyną tych wszystkich bolączek?
PS. Czasem zdarza mi się pisać tak jak słyszę to w myślach, przez co zrozumienie treści tekstu staje się ciężkie. Tak więc proszę pytać, jak coś niezrozumiale napisałem.
Nie za bardzo wiem jak się zabrać do tego pytania. Mam taki problem, że rozładowuje mi się akumulator, średnio w 3 dni z 24h ładowania. Ostatnio nawet znajomemu mechanikowi moja dama podczas ładowania prostownik spaliła. Jakoś z tym żyłem sobie, ale teraz siadły mi światła hamowania boczne, to za szybą działa. Ale powiem więcej, myślałem, że siadły, a się okazuje, że jak hamuję to te boczne gasną, a świecą się podczas jazdy. W sumie to nie wiem od kiedy tak jest, ale długo być nie może, bo ktoś by mi uwagę zwrócił. Dodatkowo Nie mogę wyłączyć nawiewu, tj. ustawić go na 0. Wtedy mam dyskotekę w samochodzie ze światłami. Ponadto, gdy uruchamiam awaryjne, nic się nie dzieje, muszę tym przyciskiem "pomachać" żeby awaryjne się włączyły, jeżeli tego nie zrobię działają tylko światła drogowe i mijania, kierunkowskazy wszystkie, hamowania przestają działać. Czy podejrzewany przeze mnie jeż może być przyczyną tych wszystkich bolączek?
PS. Czasem zdarza mi się pisać tak jak słyszę to w myślach, przez co zrozumienie treści tekstu staje się ciężkie. Tak więc proszę pytać, jak coś niezrozumiale napisałem.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
W sumie w przeciągu niecałych 3ch lat mam 3 akumulatory. Pierwszy wymieniłem, kolejny mniej niż rok był, raczej był sprawny, ale myślałem, że to jego wina, na ostatnim, który mam jakieś 1,5 roku nic się nie zmieniło. Co oznacza słaby minus? Miernik mam, ale nie wiem jak mam sprawdzić.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Twoja dama jest z rocznika 96.Instalacja W210 do 01.03.97 jest rzadko znana przez elektryków. Zupełnie inna od typowej W210 po 01.03.97
Tych aut jest mało i mało schematów.Przede wszystkim posiadasz moduł komfortu z dosyć dziwną wtyczką.50% elektryków nie wie nawet jak ją rozpiąć.O poprawnym zapięciu można u zwykłego elektryka pomarzyć.
Sądzę, że tam masz problem.Po za tym ten moduł jest kiepskiej jakości.Bardzo f-ma oszczędzała na cynie. Już po kilku latach znajdowałem w obudowie elementy które "wypadły".
Pod maską po stronie pasażera 4-śrubki.Pierwszy moduł od strony szyby.
Najpierw wyjąć kość małą.
Powodzenia.
Moduł wentylatorów znajduje się w skrzynce bezpieczników pod maską.
Jest prawie "niewidzialny". Trzeba odkręcić górną pokrywę skrzynki i od strony błotnika jest moduł grubości palca kości na nim strasznie się utleniają.Jest "wtrzaśnięty" w uchwyty.Rwać w górę.
Tych aut jest mało i mało schematów.Przede wszystkim posiadasz moduł komfortu z dosyć dziwną wtyczką.50% elektryków nie wie nawet jak ją rozpiąć.O poprawnym zapięciu można u zwykłego elektryka pomarzyć.
Sądzę, że tam masz problem.Po za tym ten moduł jest kiepskiej jakości.Bardzo f-ma oszczędzała na cynie. Już po kilku latach znajdowałem w obudowie elementy które "wypadły".
Pod maską po stronie pasażera 4-śrubki.Pierwszy moduł od strony szyby.
Najpierw wyjąć kość małą.
Powodzenia.
Moduł wentylatorów znajduje się w skrzynce bezpieczników pod maską.
Jest prawie "niewidzialny". Trzeba odkręcić górną pokrywę skrzynki i od strony błotnika jest moduł grubości palca kości na nim strasznie się utleniają.Jest "wtrzaśnięty" w uchwyty.Rwać w górę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Dziękuję za odpowiedzi. Co do tego modułu, to zacząłem się trochę obawiać. jak potrzebuję lepszego elektryka, to nie wiem czy sam się do tego zabierać powinienem. Raczej nie mógłbym konkurować w tej kwestii nawet z tym średnim. Dziękuję jednak za odpowiedź. Wszystko konsekwentnie sprawdzę.
EDIT:
Na allegro znalazłem preparat Permatex do konserwacji i czyszczenia styków. Opis na tej stronie jest lepszy niż na allegro. Chciałem się zapytać (żeby wyeliminować jakieś problemy na stykach) czy taki preparat ktoś stosował, lub czy tego typu preparat by polecił?
Choć ładowanie mam bardzo dobre (już nawet kilka min dziennie całkowicie eliminuje problem rozładowywania się akumulatora), to może jest tam jakiś problem. Sam zwyczajnie nie mam potrzeby czy nawet czasu, żeby codziennie odpalać samochód.
EDIT:
Na allegro znalazłem preparat Permatex do konserwacji i czyszczenia styków. Opis na tej stronie jest lepszy niż na allegro. Chciałem się zapytać (żeby wyeliminować jakieś problemy na stykach) czy taki preparat ktoś stosował, lub czy tego typu preparat by polecił?
Choć ładowanie mam bardzo dobre (już nawet kilka min dziennie całkowicie eliminuje problem rozładowywania się akumulatora), to może jest tam jakiś problem. Sam zwyczajnie nie mam potrzeby czy nawet czasu, żeby codziennie odpalać samochód.
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
ewidentne zwarcie prądu do masy. zobacz najpierw ktory bezpiecznik pali sie natychmiast po wlozeniu. sprawdz punkty, zlacza w ktorych wystepuje +12V obok masy, czyli:
a) alternator, rozrusznik
b) zlacze plusa pod maska
c) zlacze plusa na podwoziu (w okolicach nog kierowcy)
ps. czyszczenie stykow nic nie pomoze, wiec nie trac czasu.
a) alternator, rozrusznik
b) zlacze plusa pod maska
c) zlacze plusa na podwoziu (w okolicach nog kierowcy)
ps. czyszczenie stykow nic nie pomoze, wiec nie trac czasu.
święte słowa.noc pisze:Przede wszystkim posiadasz moduł komfortu z dosyć dziwną wtyczką.50% elektryków nie wie nawet jak ją rozpiąć.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Teraz trochę jak mi się uda, to bardziej zajmę się tym problemem. Za jakiś miesiąc wpadnie parę złotych to będzie na naprawy.
Zrobiłem zdjęcie, jak mi się wydaje tego co miałem sprawdzić, ale jestem laik i nie wiem co dokładnie mam sprawdzić.
https://www.dropbox.com/s/i2nnxkcm6bhgf ... .08.40.jpg
Zrobiłem zdjęcie, jak mi się wydaje tego co miałem sprawdzić, ale jestem laik i nie wiem co dokładnie mam sprawdzić.
https://www.dropbox.com/s/i2nnxkcm6bhgf ... .08.40.jpg
Jest:
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
W210 E300 177KM 98r. Avantgarde
Był:
w210 2.2D 96r Clasic Sedan wersje BIO o obniżonej mocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości