W210 2.9TD odpala i sie wylacza/ tragedia

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

cin3k2
Posty: 28
Rejestracja: 19 lis 2011, o 23:02
Lokalizacja: Zgorzelec

W210 2.9TD odpala i sie wylacza/ tragedia

Post autor: cin3k2 »

Witam, wszystkich
mój dzisiejszy problem jest taki, zacznę od początku,

zaczelo sie od tego ze bylem u elektryka i zamontowal mi chip tuning, chip okazal sie zly jezdzilem z dwa tygodnie z bledem EPC, bas i niestety jeszcze jakies inne, wczoraj elektryk zamonotwal mi dobrze obrobionego chipa na podstawie mojego oprogramowania, bledy zniknely, auto jezdzilo zapalalo, bylo ok.

Jezdzielm pol dnia i bylo ok, pozniej dalem przejechac sie koledze i (ponoc w BMW e60 po dluzszym wcisnieciu ESP wylacza sie calkowicie) i kolega przytrzymal u mnie guzik ASR, pod autem naprawde cos delikatnie trzasnelo a on jak mowi poczul cos pod palcem, ale pszedlem do domu niczego sie nie spodziewajac.

Godzine potem chcialem odpalic auto, za pierwszym razem swiece zagrzaly ale nie zakrecil, a za drugim i kazdym kolejnym juz swiec nie grzal i nie krecil (zalamalem sie), akumulator odlaczylem i nic.
dopiero
Po jakis 2 godzinach poszedlem z ciekawosci sprawdzic i samochod odpalil, wylaczylem znow odpalil i pochodzil z 2minuty i SAM sie wylaczyl, na ekranie pojawily sie dwa bledy
schlupf asr regelung
a potem
anzeige defect

i auto wiecej nie zapalilo.

zrobilem ta sztuczke i sprawdzielm jakie mam bledy, dzieki panelowi klimatyzacji i wyskoczyl mi blad b 1231 co jak sprawdzilem odpowiedzialne jest za
Czujnik temperatury płynu chłodzącego (silnika)
ECT Sensor (b11/4) 1231.
ale nie udalo mi sie go skasowac, ciagle wraca.

rano kolejna proba, odpalil 2 min i zgasl
a pozniej kolo poludnia znow proba, odpalil pochopdzil teraz z 5 min i zgasl i dodam ze pokazdym zgasnieciu, wiecej nie odpalil, a swiece nawet nie grzaly, ani nie krecil.

Nie wiem czy to winna tego chipu ( ale auto po nim jezdzilo jakies pol dnia i bylo ok)
czy moze przytrzymanie i kombinacja wcisniecia guzkia ASR (no ale wierzyc mi sie nie chce)
czy moze bo mam imobilajzer, zacina sie i blokuje
czy moze ten ASR to czysty zbieg okolicznosci, chip tak samo, ani nie imobilajzer tylko zupelnie cos innego..

jedyne co moge przypuszczac a nie znam sie to ze to wina elektroniki cos go blokuje..


Prosze o pomoc co robic, zalezy mi na szybkiej odpowiedzi, poniewaz musze jak najszybciej naprawic auto, bardzo wazne jest to dla mnie, dziekuje.


Pomocy i dziekuje.
_________________

[ Dodano: 2012-02-25, 12:53 ]
czy moze ten pierwszy chip na chrzanil i popsulem sobie komputer, co robic..?

[ Dodano: 2012-02-25, 16:09 ]
bylem u elektryka, podpial sie do komputera i nie mogl polaczyc sie z juz nie wiem czy silnikiem czy komputerem, dopiero udalo mu sie wejsc w skrzynie biegow,
a wiec to jednak kolejny zly chip, tak?

Jesli wiecie to prosze o odpowiedz.
W210 / E290 / Turbo Diesel / 98r / sedan / automat / avantgarde / WDB2100171A711656
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości