Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Witam Szanownych Kolegów!
Mam taki nietypowy problem, jestem świeżo upieczonym właścicielem gwiazdy W210 E230 ASB Avantgarde w roku 1995.
Pewnego pięknego dnia wystrzelił mi napinacz pasa pasażera, nikt nie jechał na fotelu więc zwinął się i trzeba było rozkręcać z uchwytu żeby coś z tym zrobić. Zapaliła się czerwona kontrolka ASR
Auto mam z 1995, po rozebraniu okazało się, że pas z napinaczem jest z 1998 z dwoma gniazdkami 1 do detonacji, 2 do elektromagnesu.
Zakupiłem, inny używany napinacz z 1996 ale nie miał drugiego wejścia na kabelek od elektromagnesu, podpiąłem tylko detonator.
Równo 4 tygodnie później, w tym samym miejscu na drodze nowy/używany napinacz wystrzelił mimo, że nie skasowałem błędu ASR, znów to samo pas to wymiany itp.
Kupiłem kolejny pas tym razem z 1998r już z dwoma gniazdami, nie podłączyłam na razie detonatora ale przy okazji okazało się, że drugie gniazdko jest inne niż mam wtyczkę.
Czy ktoś może mi wyjaśnić co jest powodem detonacji napinaczy?
Czy model z 1995 powinien mieć w pasie 2 czy jedną wtyczkę?
Z góry dziękuję za pomoc.
Addee
Mam taki nietypowy problem, jestem świeżo upieczonym właścicielem gwiazdy W210 E230 ASB Avantgarde w roku 1995.
Pewnego pięknego dnia wystrzelił mi napinacz pasa pasażera, nikt nie jechał na fotelu więc zwinął się i trzeba było rozkręcać z uchwytu żeby coś z tym zrobić. Zapaliła się czerwona kontrolka ASR
Auto mam z 1995, po rozebraniu okazało się, że pas z napinaczem jest z 1998 z dwoma gniazdkami 1 do detonacji, 2 do elektromagnesu.
Zakupiłem, inny używany napinacz z 1996 ale nie miał drugiego wejścia na kabelek od elektromagnesu, podpiąłem tylko detonator.
Równo 4 tygodnie później, w tym samym miejscu na drodze nowy/używany napinacz wystrzelił mimo, że nie skasowałem błędu ASR, znów to samo pas to wymiany itp.
Kupiłem kolejny pas tym razem z 1998r już z dwoma gniazdami, nie podłączyłam na razie detonatora ale przy okazji okazało się, że drugie gniazdko jest inne niż mam wtyczkę.
Czy ktoś może mi wyjaśnić co jest powodem detonacji napinaczy?
Czy model z 1995 powinien mieć w pasie 2 czy jedną wtyczkę?
Z góry dziękuję za pomoc.
Addee
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
Re: Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Witam.
Wydałeś już dość kasy , a za 100 zł zrobiłbyś diagnostykę komputerową na SD.
Jedź najpierw i podłącz pod kompa,
potem podaj nr VIN i na pewno ktoś ci pomoże w doborze pasów.
No chyba, że to jakiś kundel.
pozdrawiam
Wydałeś już dość kasy , a za 100 zł zrobiłbyś diagnostykę komputerową na SD.
Jedź najpierw i podłącz pod kompa,
potem podaj nr VIN i na pewno ktoś ci pomoże w doborze pasów.
No chyba, że to jakiś kundel.
pozdrawiam
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Dziękuję koledzy za odpowiedzi.
Niestety auto nie jest czystej krwi co widać po wyposażeniu. Ma kilka elementów od poliftu. jakiś pasjonat się nim wcześniej opiekował.
Oto mój vin może ktoś będzie w stanie określić jakie pasy powinny być WDB2100371A044472
Zastanawia mnie fakt wystrzału napinacza bez skasowania błędu ASR a do tego w tym samym miejscu na drodze.
Czy nie powinno być tak, ze napinacze strzelają parami? a nie powinny strzelać tylko jak ktoś siedzi na fotelu?
W wolnej chwili podaję na SD zobaczymy co wyjdzie chociaż mam coraz większe obawy bo kto wie co tam jeszcze siedzi.
Niestety auto nie jest czystej krwi co widać po wyposażeniu. Ma kilka elementów od poliftu. jakiś pasjonat się nim wcześniej opiekował.
Oto mój vin może ktoś będzie w stanie określić jakie pasy powinny być WDB2100371A044472
Zastanawia mnie fakt wystrzału napinacza bez skasowania błędu ASR a do tego w tym samym miejscu na drodze.
Czy nie powinno być tak, ze napinacze strzelają parami? a nie powinny strzelać tylko jak ktoś siedzi na fotelu?
W wolnej chwili podaję na SD zobaczymy co wyjdzie chociaż mam coraz większe obawy bo kto wie co tam jeszcze siedzi.
addee pisze:Dziękuję koledzy za odpowiedzi.
Niestety auto nie jest czystej krwi co widać po wyposażeniu. Ma kilka elementów od poliftu. jakiś pasjonat się nim wcześniej opiekował.
Oto mój vin może ktoś będzie w stanie określić jakie pasy powinny być WDB2100371A044472
Zastanawia mnie fakt wystrzału napinacza bez skasowania błędu ASR a do tego w tym samym miejscu na drodze.
Czy nie powinno być tak, ze napinacze strzelają parami? a nie powinny strzelać tylko jak ktoś siedzi na fotelu?
W wolnej chwili podaję na SD zobaczymy co wyjdzie chociaż mam coraz większe obawy bo kto wie co tam jeszcze siedzi.
Prawy pas numer z EPC
A 210 860 20 85 -Avantgarde ,Elegance
A taki ma Classic
A210 860 18 85
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Może to nic śmiesznego ale niby każde auto/motocykl ma swoją duszę więc jeśli w tym miejscu na drodze było kiedyś bum no to napinacze się uruchamiająaddee pisze: Zastanawia mnie fakt wystrzału napinacza bez skasowania błędu ASR a do tego w tym samym miejscu na drodze.
Ja bym jeździł na około jak założysz nowe
Pranie tapicerki / polerka / kosmetyka
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 02:38
Re: Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Witam Panowie!
Mam podobny problem, wsiadłem ostatnio do gwiazdy, kluczyk wędruje do stacyjki a tu strzał! Nie wiedziałem co to ale po chwili nie mogłem zapiąć pasa. Wystrzelił zarówno kierowcy jak i pasażera. Mam zamiar kupić pasy, ale z tego co widzę są różne rodzaje. Mi nie wywaliło żadnego błędu. Mój VIN: WDB2100541A779532, przedlift z 1998r. Byłaby jakaś dobra duszyczka by rozkodowała mi tą część? Czy sama wymiana pasów wystarczy? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam!
Mam podobny problem, wsiadłem ostatnio do gwiazdy, kluczyk wędruje do stacyjki a tu strzał! Nie wiedziałem co to ale po chwili nie mogłem zapiąć pasa. Wystrzelił zarówno kierowcy jak i pasażera. Mam zamiar kupić pasy, ale z tego co widzę są różne rodzaje. Mi nie wywaliło żadnego błędu. Mój VIN: WDB2100541A779532, przedlift z 1998r. Byłaby jakaś dobra duszyczka by rozkodowała mi tą część? Czy sama wymiana pasów wystarczy? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam!
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Jakiś bląd jest w nr VIN. Nie można znaleźć takiego auta.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 mar 2017, o 02:38
Re: Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Ajjj zamieniłem 4 i 5. Poprawny: WDB2100451A779532.
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Strzelające napinacze pasów o co w tym chodzi?
Nr napinacza A210 860 19 85 lub A210 860 51 85 lewy,
A210 860 20 85 lub A210 860 52 85 prawy.
W sumie to nr calego pasa, nie tylko napinacza.
A210 860 20 85 lub A210 860 52 85 prawy.
W sumie to nr calego pasa, nie tylko napinacza.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości