No to cieszy mnie to.noc pisze:Te chinole działają, zamontowałem już z 20 sztuk.Żadnych reklam.
Nie mam czasu ostatnio by zrobić takie oględziny. Liczę, że bedzie dobrzefabek pisze:a chociaż zobaczyłeś na ile styków masz u siebie?
[ Dodano: 2012-08-15, 21:38 ]
Potrzebuje jeszcze jednej pomocy. Czy do odkręcenia poduszki potrzebuje klucz T25 czy T30. Nie mam T25 ale patrzyłem, że T30 weszło i chyba się trzyma. Ale czy napewno?
[ Dodano: 2012-08-17, 19:20 ]
Już wymieniłem ten przełącznik. I powiem, że "nowa chińska tandeta" za 120 zł z allegro moim zdaniem całkiem pozytywnie. Nie mam zastrzeżeń. Przy demontażu największy problem był z odkręceniem kierownicy. Jeszcze chyba fabryczny klej koloru niebieskiego trzymał. Poduszka z 96r. Co mnie cieszy Kolejny problem nastąpił przy próbie odłączenia kostek od siebie. Bardzo dziwny system zatrzasków. Zdziwił mnie po raz drugi. 1st był przy wymianie panelu klimy, manual.
Do poprzedniego przełącznika były dolutowane 2 przewody. Takiego samego koloru.
Te przewody ze strony przełącznika są koloru: zielono-czarny; i biało-czarny. wychodzą z przełącznika w miejscu najbardziej wysunięty na północ i symetrycznie wysunięty najdalej na południe. W kostce są to numery 9 i 10. Może ktoś mi powiedzieć do czego są te przewody dokładnie?. I co mogło być i robić na końcu tych 2 przewodów? Ja myślałem, że te przewody są od sygnału załączonych kierunków. I przy zamykaniu auta i otwierania nie będą się włączały. Ale się myliłem. Wszystko działa tak samo jak przed ich ucięciem. Bardzo proszę o pomoc. Bo 2 przewody są ucięte, zaizolowane, "wiszące" i pewnie nie dadzą mi spokojnie spać.
pozdrawiam