Problem z tempomatem.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 maja 2009, o 09:31
- Lokalizacja: paterek
Problem z tempomatem.
Witam.
Problem ten polega na tym iż tempomat można załączyć do prędkości 90 km /h.Jeżeli jadę na tempomacie i skręcam w lewo tempomat się rozłącza.Nie wyświetla się żaden błąd.Morze ktoś miał taki problem.
Problem ten polega na tym iż tempomat można załączyć do prędkości 90 km /h.Jeżeli jadę na tempomacie i skręcam w lewo tempomat się rozłącza.Nie wyświetla się żaden błąd.Morze ktoś miał taki problem.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Niestety tylko Star Diagnosis bo nie masz żadnych innych błędów, a tempomat znajduje się fizycznie w sterowniku silnika.Tam trzeba szukać błędu lub w systemach trakcji,ale one zgłosiłyby natychmiast błąd.Czasem to słabe amortyzatory, czasem opony, czasem luz na wale.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
tempomat sie rozlacza jak skrecasz i nie trzyma predkosci to normalne-a co do predkosci ze do 90 km/h to moze limit ustawiony albo tak jak bylo u mnie zuyte opony nadmiernie z tylu i nie rozn cisnienie -tempomt dziala na 4 biegu a na 5-6 nie !!!!!
przez glupie opony stracilem tydzin z zycia duzo nerwow wlosy siwe itd
ale coz zrobic
przez glupie opony stracilem tydzin z zycia duzo nerwow wlosy siwe itd
ale coz zrobic
Jest Gwiazda jest Jazda a jak nie ma Gwiazdy to Trabant
jak pomogłem wcisnij pomógł
Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic
W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
jak pomogłem wcisnij pomógł
Lakier: 744 brilliant silver metallic
Listwy: 9744 Brillant Silber Metallic
W210 E 200 Classic VIN 2100351A964580
Re: Problem z tempomatem.
Mam to samo. Opony nowe, limit pow 150 a i tak do 90 km/h można go ustawić. Od 100 wzwyż w ogóle nie da się zaprogramować. Żadnych komunikatów o błędzie. Ki diabeł?bogdan2010 pisze:Witam.
Problem ten polega na tym iż tempomat można załączyć do prędkości 90 km /h.Jeżeli jadę na tempomacie i skręcam w lewo tempomat się rozłącza.Nie wyświetla się żaden błąd.Morze ktoś miał taki problem.
Mercedes W210-1999 E-300TD BLACK Elegance
WDB2100251A903590
§ § §
WDB2100251A903590
§ § §
Sprawdź ciśnienie w oponach! Niby drobiazg a miałem te same objawy - dopompowałem na pierwszej stacji i problem znikł.
w210 -sprzedane
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
Witam serdecznie!
Jestem posiadaczką okulara dopiero od pół roku. Staram się go poznać w każdym szczególe, żeby nic nie było w stanie mnie zaskoczyć . Mam pytanie odnośnie tempomatu, od jakiej prędkości normalnie zaczyna się włączać? U mnie jest to 40 km/h czy to normalnie?
Dzieki za odp!!pozdrawiam
Jestem posiadaczką okulara dopiero od pół roku. Staram się go poznać w każdym szczególe, żeby nic nie było w stanie mnie zaskoczyć . Mam pytanie odnośnie tempomatu, od jakiej prędkości normalnie zaczyna się włączać? U mnie jest to 40 km/h czy to normalnie?
Dzieki za odp!!pozdrawiam
Mercowa Panienka
w210 1996 r. 2.9 TDI
w124 2.5 D 1991 r. (niezniszczalna maszyna)
http://img407.imageshack.us/i/mietekc.jpg/
w210 1996 r. 2.9 TDI
w124 2.5 D 1991 r. (niezniszczalna maszyna)
http://img407.imageshack.us/i/mietekc.jpg/
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Podstawy do poprawnego działania TMP, to wszystkie opony tej samej firmy o tym samym obwodzie, o podobnym stanie zużycia, o prawidłowym ciśnieniu, żadnych błędów w silniku, skrzyni, trakcji i odblokowany (licznik) i zakodowany w sposób właściwy.
Czasem, oryginalny TMP trzeba "budzić", w czasie jazdy dźwignia do góry powyżej 45km/h. Chwila, 5-sekund i już działa.Dotyczy to głównie aut z RFN.Możliwość (naprawy) tylko na SD z funkcją (dane konstrukcyjne). :-P
Czasem, oryginalny TMP trzeba "budzić", w czasie jazdy dźwignia do góry powyżej 45km/h. Chwila, 5-sekund i już działa.Dotyczy to głównie aut z RFN.Możliwość (naprawy) tylko na SD z funkcją (dane konstrukcyjne). :-P
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
O proszę, cóż za wyczerpująca odpowiedź :-)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Mercowa Panienka
w210 1996 r. 2.9 TDI
w124 2.5 D 1991 r. (niezniszczalna maszyna)
http://img407.imageshack.us/i/mietekc.jpg/
w210 1996 r. 2.9 TDI
w124 2.5 D 1991 r. (niezniszczalna maszyna)
http://img407.imageshack.us/i/mietekc.jpg/
2001 skrzynia automat.
TMP działa pięknie na wszystkich "5 biegach" od prędkości 40km/h.
Utrzymuje prędkość z dokładnością 2km/h (wg nawigacji) pod górkę, z górki, na zakrętach(do 30 stopni robiłem). Nie wiem jak zachowa się przy zakręcie 90 stopni?
LIM świetnie sprawdził się przy przelocie (pustą drogą z radarami) przez miasto. Ustawiam 60 lub 70 km/h (zależnie od ograniczeń) i więcej nie pojadę.
Wyłącza się TMP przy użyciu : hamulec, gaz, dźwignia TMP.
Mam różne opony i ciśnienia: tył/przód (rozmiar ten sam) i nie zauważyłem różnic w pracy TMP.
Szkoda, że mamy mało dróg do testowania tego wynalazku.
TMP działa pięknie na wszystkich "5 biegach" od prędkości 40km/h.
Utrzymuje prędkość z dokładnością 2km/h (wg nawigacji) pod górkę, z górki, na zakrętach(do 30 stopni robiłem). Nie wiem jak zachowa się przy zakręcie 90 stopni?
LIM świetnie sprawdził się przy przelocie (pustą drogą z radarami) przez miasto. Ustawiam 60 lub 70 km/h (zależnie od ograniczeń) i więcej nie pojadę.
Wyłącza się TMP przy użyciu : hamulec, gaz, dźwignia TMP.
Mam różne opony i ciśnienia: tył/przód (rozmiar ten sam) i nie zauważyłem różnic w pracy TMP.
Szkoda, że mamy mało dróg do testowania tego wynalazku.
E-200 2,2 CDI 2001
210-007
skrzynia 722.6automat
piękny srebrny sedan
WDB2100071B315489
210-007
skrzynia 722.6automat
piękny srebrny sedan
WDB2100071B315489
No to poczytajcie sobie to:
Kupiłem e 320 avangarde, piękny, bezproblemowy . Na letnich jednakowych oponkach śmiga na tempomacie jak najęty, tak jak chcę ale wczoraj założyłem zimówki i udałem się ciemną nocą w drogę (500 km). I co? I zonk jak cholera, do 90 km/h na tempomacie i ani kawałka wyżej. Coś jest z tymi oponami, muszę posprawdzać. Na pewno są 16" ale przód mam używki a tył nowy, może ciśnienie posprawdzam. Są też różnej szerokości bo przód 6,5 a tył 7,5 to może robić taką wrogą robotę??
Kupiłem e 320 avangarde, piękny, bezproblemowy . Na letnich jednakowych oponkach śmiga na tempomacie jak najęty, tak jak chcę ale wczoraj założyłem zimówki i udałem się ciemną nocą w drogę (500 km). I co? I zonk jak cholera, do 90 km/h na tempomacie i ani kawałka wyżej. Coś jest z tymi oponami, muszę posprawdzać. Na pewno są 16" ale przód mam używki a tył nowy, może ciśnienie posprawdzam. Są też różnej szerokości bo przód 6,5 a tył 7,5 to może robić taką wrogą robotę??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości