błąd DISPLAY DEFFECTIVE

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

LEON119
Posty: 15
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 15:57
Lokalizacja: Warcino

błąd DISPLAY DEFFECTIVE

Post autor: LEON119 »

Witam serdecznie!
Ostatnio auto stało u mechanika były regenerowane 2 wtryski + uszczelniany układ paliwowy. Po tym czasie w aucie pojawia się komunikat: DISPLAY DEFFECTIVE wraz z ikonka wody w chłodnicy i płynu spryskiwaczy. Czy ktoś może powiedzieć co się dzieje? czasem zapala się po przekręceniu kluczyka a czasem dopiero po np. wpadnieciu w dziure :( z góry dziękuję za pomoc.
chodzi o w219 3,0 td 177km 1998r
W 210 E300 TD 1998 r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

W210 '95 300D
LEON119
Posty: 15
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 15:57
Lokalizacja: Warcino

Post autor: LEON119 »

czyszczenie styków w skrzynce nie pomogło
W 210 E300 TD 1998 r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Dobra, to jedno... Spróbuj z resztą.
W210 '95 300D
LEON119
Posty: 15
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 15:57
Lokalizacja: Warcino

Post autor: LEON119 »

wtyczka czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wyczyszczona jutro zobacze wtyczkę płynu układu chłodzącego. błąd pojawia się różnie czasem po przekreceniu kluczyka . czasem po przejechaniu kilku km i np wjechaniu w dziure a czasem wczale :zalamany:

[ Dodano: 2015-01-23, 21:01 ]
taki błąd wg AUTOCOM
Załączniki
gsl 23327_2015_01_23_20_06.pdf
(83.55 KiB) Pobrany 68 razy
W 210 E300 TD 1998 r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Post autor: Rysiek »

Miałem taki błąd w E290 - sprawdź omomierzem na stykach obu czujników (płynu chłodzącego i płynu do spryskiwaczy) na zdjętych wtyczkach czy masz jakiś "opór" (na jednym chyba 130 omów a na drugim 170 - dawno robiłem nie pamiętam). Jeżeli na którymś będzie przerwa - masz winowajcę. W moim pierwszym E290 uwaliła się nóżka od oporka w "spryskach" i wywalało błąd za każdym razem po odpaleniu - wystarczyło przylutować i było ok. Jeszcze jedna uwaga - uzupełnij przed badaniem płyny na max w obu zbiornikach.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
zero
Posty: 61
Rejestracja: 21 paź 2013, o 22:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: zero »

http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... ost3468758

Posty #8 i #10 w powyższym temacie dość szczegółowo opisują co i jak.
E300TD '98
WDB2100251A724009
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości