błąd DISPLAY DEFFECTIVE
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
błąd DISPLAY DEFFECTIVE
Witam serdecznie!
Ostatnio auto stało u mechanika były regenerowane 2 wtryski + uszczelniany układ paliwowy. Po tym czasie w aucie pojawia się komunikat: DISPLAY DEFFECTIVE wraz z ikonka wody w chłodnicy i płynu spryskiwaczy. Czy ktoś może powiedzieć co się dzieje? czasem zapala się po przekręceniu kluczyka a czasem dopiero po np. wpadnieciu w dziure z góry dziękuję za pomoc.
chodzi o w219 3,0 td 177km 1998r
Ostatnio auto stało u mechanika były regenerowane 2 wtryski + uszczelniany układ paliwowy. Po tym czasie w aucie pojawia się komunikat: DISPLAY DEFFECTIVE wraz z ikonka wody w chłodnicy i płynu spryskiwaczy. Czy ktoś może powiedzieć co się dzieje? czasem zapala się po przekręceniu kluczyka a czasem dopiero po np. wpadnieciu w dziure z góry dziękuję za pomoc.
chodzi o w219 3,0 td 177km 1998r
W 210 E300 TD 1998 r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 320
- Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
- Lokalizacja: Wrocław
wtyczka czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wyczyszczona jutro zobacze wtyczkę płynu układu chłodzącego. błąd pojawia się różnie czasem po przekreceniu kluczyka . czasem po przejechaniu kilku km i np wjechaniu w dziure a czasem wczale
[ Dodano: 2015-01-23, 21:01 ]
taki błąd wg AUTOCOM
[ Dodano: 2015-01-23, 21:01 ]
taki błąd wg AUTOCOM
- Załączniki
-
- gsl 23327_2015_01_23_20_06.pdf
- (83.55 KiB) Pobrany 68 razy
W 210 E300 TD 1998 r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
W 210 E290 TD 1997r;
Skoda Octavia 2,0 Tdi Dsg +chip 180 Hp 403Nm = 6,8s do 100km/h 2005r
Miałem taki błąd w E290 - sprawdź omomierzem na stykach obu czujników (płynu chłodzącego i płynu do spryskiwaczy) na zdjętych wtyczkach czy masz jakiś "opór" (na jednym chyba 130 omów a na drugim 170 - dawno robiłem nie pamiętam). Jeżeli na którymś będzie przerwa - masz winowajcę. W moim pierwszym E290 uwaliła się nóżka od oporka w "spryskach" i wywalało błąd za każdym razem po odpaleniu - wystarczyło przylutować i było ok. Jeszcze jedna uwaga - uzupełnij przed badaniem płyny na max w obu zbiornikach.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... ost3468758
Posty #8 i #10 w powyższym temacie dość szczegółowo opisują co i jak.
Posty #8 i #10 w powyższym temacie dość szczegółowo opisują co i jak.
E300TD '98
WDB2100251A724009
WDB2100251A724009
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości