Dołączył(a): 30 sie 2009, o 20:46 Posty: 140 Lokalizacja: Gorzów wlkp FG
Podłączyłem drugą nagrzewnicę - leży na silniku i wydaje się być wszystko ok . Cała grzeje , starej zrobię płukanie ,zobaczymy co skrywa. Rwanie tego kokpitu to duże koszta jak się domyślam. To nie robota typu zrób to sam .
_________________ 270 CDI AVANTGARDE 2001 s210
ML 270 CDI 2003
Podłączyłem drugą nagrzewnicę - leży na silniku i wydaje się być wszystko ok . Cała grzeje , starej zrobię płukanie ,zobaczymy co skrywa. Rwanie tego kokpitu to duże koszta jak się domyślam. To nie robota typu zrób to sam .
Ja to kiedyś robiłem w passacie b5. Największym problemem były linki od ogrzewania. Rwij sam jak masz czas i warunki.
Dołączył(a): 30 sie 2009, o 20:46 Posty: 140 Lokalizacja: Gorzów wlkp FG
Nagrzewnica plus spaliny w układzie - sprytny ten tester z allegro. Ostatnia nadzieja w chłodnicy EGR. Jeśli nie to silnik do wymiany, auto jest już na warsztacie .
_________________ 270 CDI AVANTGARDE 2001 s210
ML 270 CDI 2003
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników