Silnik z w210 w w211

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

alonso
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2009, o 16:04
Lokalizacja: WLKP

Silnik z w210 w w211

Post autor: alonso »

Witam jako, że jestem zainteresowany kupnem w211 to mam do was pytanie:
czy jeżeli kupie w211 z przykładowo E200CDI to da się do niego przeszczepić 300TD z w210?
Mam znajomego w raichu który mógł by mi tanio załatwić taką w211 z uszkodzonym silnikiem.
Wiadomo bowiem o jakości naszego paliwa i awaryjności CDI.
Czy taka zmiana ma sens oraz czy jeżeli przykładowo kupie tam auto bez silnika
(które miało wcześniej silnik powyżej 2L pojemności) to muszę płacić 18.6% akcyzy?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

O podatkach nie wypowiem się.Co do wymiany silnika NIC absolutnie nic nie pasuje.
Ani zawieszenie silnika,wydech,skrzynia,układ wodny,układ paliwowy,elektryka.Wszystko do
przeróbek bo części takich które by pasowały nigdy nie było.Podszedłem do tematu w odwrotną stronę silnik z 211 w budę 210 po doliczeniu do 8tys. klient zrezygnował, a to nie był
koniec.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
alonso
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2009, o 16:04
Lokalizacja: WLKP

Post autor: alonso »

No to wielka szkoda, trzeba będzie poszukać jakąś dobrą W210 z 3.0TD.
Mam jeszcze jedno pytanie:
czy jedynym większym problemem W210 z przed FL jest rdzewienie?
Powiedzmy, że kupie taką W210 z 97/98r zadbaną i oczywiście z Niemiec, to jak potem dbać i konserwować żeby nie było rudej?
Wystarczy raz na rok/dwa lata zabezpieczyć podwozie karoserie jakimś preparatem?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Gradzik
VIP
Posty: 422
Rejestracja: 30 sie 2008, o 12:07
Lokalizacja: Opoczno/Warszawa

Post autor: Gradzik »

Mam w210 po liftingu z oryginalnym lakierem, brat w210 przed liftem(E300 TD) z oryginalnym lakierem i rudego jest więcej po lifcie, więc reguły moim zdaniem nie ma.
ex: E 220 CDI '00
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

ale jak dla ciebie to kupojesz za maly motor powinnes zaczynac od 4,2
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
lukip66
Posty: 249
Rejestracja: 10 gru 2008, o 11:45
Lokalizacja: Pińczów

Post autor: lukip66 »

Witam
A czy silnik z W211 CDI jest taki sam ja W210 po lifcie???
Mercedes W211 2,7 CDI i W140 S500 CL :)
Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak mozna dac w pizd_.....
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

alonso pisze:No to wielka szkoda, trzeba będzie poszukać jakąś dobrą W210 z 3.0TD
--no no, dobrze kombinujesz. Moja z 98 jest wolna od rudej francy.
ale jak dla ciebie to kupojesz za maly motor powinnes zaczynac od 4,2
--to juz jest machina!!! Ale ja tam z mojej zadowolony jestem i nie mam kompleksów.
A w Skodzie [na wodę] to miałem. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

Odnośnie rdzy, to podzielę się z kolegą swoim doświadczeniem, w moim dziadku z 1996 podłoga wygląda na dwuletnią, nie było sensu jej konserwować ale zrobiłem to jednak dla spokoju duszy ;-) może to dlatego że auto w kraju zaliczyło dopiero dwie zimy, więc sól jeszcze nie zdążyła zrobić swojego, bardziej obawiałbym się rudego w typowych dla naszych gwiazdek miejscach. Ja miałem pod uszczelką gumową na górnym rancie drzwi przednich kierowcy, dół drzwi tylnych , nadkola z tyłu i właściwie tyle lub aż tyle. Jak się do tego zabrałem to się okazało że jest tego więcej niż by się wydawało. Na szczęście znajomy blacharz lakiernik w porę zaradził, nie było jeszcze perforacji blach więc obyło się bez spawania. Na razie mam spokój.Nie oszczędzałem na materiałach i czasie. Wiem że w przyszłości na pewno będzie znowu rudy wyłaził, jednak wtedy albo pójdzie do "żyda" albo zafunduję mu nowe blachy. Na razie póki co 300 tysiaków na budziku i nic się nie dzieje :lol:
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Darek1992
Posty: 233
Rejestracja: 10 kwie 2009, o 20:54
Lokalizacja: Polska

Post autor: Darek1992 »

ja mam oczko 300TD 177km z 1997 roku. stan idealny, zero rdzy. auto sprowadzone z wloch. a tak na marginesie.

w MB nie ptarz na rok produkcji tylko na wyglad :mrgreen:
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

O tej rdzy to bylo tyyyle gadania na forum...
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

jesli nie bylo poobijane ani skrecone to napewno nigdzie nie bedzie tak 15 lat zadnej rdzy a jesli tak to po kupnie za 1 rok juz mozesz szukac lakiernika
E 270 CDI 2000r, lift, manual
pepsi2001
Posty: 11
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 19:53
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pepsi2001 »

Chłopy! Czy dół silnika 3.2CDI od w211 bedzie pasował do góry w210 3.2CDI??
Awatar użytkownika
jaro324
Posty: 582
Rejestracja: 4 lis 2008, o 18:17
Lokalizacja: Chełm

Post autor: jaro324 »

Tak jak może pasować silnik z URSUSA C360 do URSUSA C330, pytanie retoryczne kolega zapodał. Owszem może być identyczna jednostka montowana w ostatniej wersji W210 i w nastepnej W211, ale może również być 3.2 CDI V6 :?: niech kolega porówna np po nr VIN obu pojazdów, masa osprzętu jest inna w obu typoszeregach, mimo jednakowej np średnicy cylindrów czy skoku tłoka. Dla porównania np silnik 3.0D wcale nie jest identyczny z 3.0TD.Prosimy kolegę o więcej danych.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Awatar użytkownika
westowaty
Posty: 655
Rejestracja: 7 lut 2010, o 14:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: westowaty »

raczej nie bardzo bo w210 ma inna moc niż w211, a po lifcie to już inny silnik bo v6 3.0 ale oznaczenie ma 320 CDI.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz

w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
pepsi2001
Posty: 11
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 19:53
Lokalizacja: Kielce

Post autor: pepsi2001 »

. nie ten temat sorry
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości