3,2 R6 mógł mieć DPF, ale była to opcja. Były wersje silnika 3222 cm3 R6 o oznaczeniu 280CDI i mocy 177KM(nie mylić z 2.7 R5 CDI o tej samej mocy) które STANDARDOWO wyposażone były w filtr cząstek stałych.elspasoo pisze:crasch, nie - 3,2 nie miał dpf.
Prośba o opinie i ocenę W211 320cdi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Silnik o którym piszesz, nie istnieje - 280 cdi to 2987cm3 V6, czyli OM942 ze zmienionymi mapami.Sylwek_S pisze: 3,2 R6 mógł mieć DPF, ale była to opcja. Były wersje silnika 3222 cm3 R6 o oznaczeniu 280CDI i mocy 177KM(nie mylić z 2.7 R5 CDI o tej samej mocy) które STANDARDOWO wyposażone były w filtr cząstek stałych.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jest coś takiego jak 280 CDI R6 3222cm? .......Dobra sprawdziłem , faktycznie był taki twór, ciekawe bo nigdy na takiego nie trafiłem.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.autoplenum.at/Auto/MERCEDES- ... d7727.html
Kiedyś takim jeździłem bo kolega chciał kupić.
Kiedyś takim jeździłem bo kolega chciał kupić.
Dzięki, reasumując ciężko raczej trafić na 3.2CDI 204KM z DPFem jeśli był on w opcji, no chyba, że ktoś chciał być pro eko
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Wczoraj zalałem bak do pełna. Przeliczyłem i wyszło 9,28l/100km przy wskazaniach licznika 9,0l/100km (średnie). Jak na jazdę po mieście to i tak dobrze moim zdaniem. Do pracy mam 15km w jedną stronę więc praktycznie na zimnym jadę połowę trasy.
Mój stary "dupowóz" sprzedali. Dzwonił jakiś gość aby podpytać i zaliczkował. Dobry przemiał mają (ani 2tygonie nie stał w tym komisie).
Mój stary "dupowóz" sprzedali. Dzwonił jakiś gość aby podpytać i zaliczkował. Dobry przemiał mają (ani 2tygonie nie stał w tym komisie).
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
Mogły mieć. Sam użytkuje taki oto motor i sporo czytałem na jego temat.tonidriver pisze:Sylwek_S, zapytanie jest o 3,2 204 ps ,które nie miały dpf
Jak pisał kolega wyżej, ciężko trafic na takowy z DPFem. Bez filtra auta spełniały normę Euro 3 z filtrem Euro 4, wiec jeśli ktoś z zza zachodniej granicy w 2004-2005r myślał o tym by być eco i płacić niższy podatek to pewnie wybierał filtr.
Co do 280 R6 CDI to też takowym jeździłem. Szału nie było. Wbrew pozorom całkiem często pojawiaja sie na rynku wtórnym.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Wzięli 29tyś, rocznik 2003, avantgarde. Ja oddałem za 25tyś. Próbowałem go sprzedać prywatnie ale cóż każdy woli "odpicowaną brykę". Nie miałem czasu, żeby się bawić z każdym odpryskiem na masce, czy ryską na błotniku itd.. Dzwonili do mnie większości handlarze, których interesowała cena poniżej 20tyś. Jeden poważny klient prywatny, który chciał zmienić Clk W208 na W209 ale chciał w automacie.crasch pisze:Radek z ciekawości ile wzięli za Twoje CLK i jaki to był rok, wypas?
Po moim Clk zostały mi alufelgi zimowe tylko
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
Hm, dużo wygodniejsza jest W211 od W209? Myślałem nad tymi dwoma modelami.
Aktualnie śmigam BMW i jest spoko ale ciągnie mnie dalej do MB
Aktualnie śmigam BMW i jest spoko ale ciągnie mnie dalej do MB
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
- RadekMBCLK270
- Posty: 158
- Rejestracja: 30 lip 2010, o 01:19
- Lokalizacja: Śląsk
Już tak bez emocji powiem... W211 jest duuuużo wygodniejsze. W209 na płycie podłogowej C-klasy, sztywne, nie płynie tak po drodze jak W211.Hm, dużo wygodniejsza jest W211 od W209? Myślałem nad tymi dwoma modelami.
Aktualnie śmigam BMW i jest spoko ale ciągnie mnie dalej do MB
Poza tym W209 ciasnota w środku.. kiedyś mi to nie przeszkadzało, bo jeździłem sam. Po przesiadce do W211 nie zmieniłbym już na Clk-ę. Inna bajka. Zupełnie inaczej się prowadzi, bardziej "dostojnie".
Musisz wiedzieć, że w Clka miałem manualną skrzynię i w mieście się "naszarpałem" sporo, gdy trzeba było b.dynamicznie przyspieszać. Teraz 7G tronic więc to też wpływa na komfort i ogólne odczucie jazdy.
Jedyne co chciałbym z powrotem z Clk-i to spalanie
MB E 320 Cdi 2007 Avantgarde
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
MB Clk 270Cdi 2003 avantgarde, manual.
WDB2093161F045466
Toyota Corolla 03' 2.0 d4d
Honda Civic 92' 1.5DXi
Ford Mondeo 2.0TDDI+chip 2001 Ghia,manual.
Ford Escort 91' 1.6 EFI
Radek
No odczujesz jak ceny ON wrócą do "normy" czyli 5,50zł +...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości