ile pali oczko 300TD ???
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jak ci brakuje mocy dłubnij go - będzie najtaniej. W tym silniku drzemią jeszcze spore rezerwy. Jeżeli chcesz zmienić na znacznie ładniejszego polifta i dynamiczniejszy CDI to ja bym jednak proponował 270CDI:
- mniej pali
- mocy pod dostatkiem (170KM)
- a przy oszczędniej jeździe potrafi notować wyniki jak 2.2CDI
300TD to żłop straszny
To ci powinno rozwiać wiele wątpliwości w razie jakbyś chciał zmieniać auto
viewtopic.php?t=5223&postdays=0&postorder=asc&start=0
- mniej pali
- mocy pod dostatkiem (170KM)
- a przy oszczędniej jeździe potrafi notować wyniki jak 2.2CDI
300TD to żłop straszny
To ci powinno rozwiać wiele wątpliwości w razie jakbyś chciał zmieniać auto
viewtopic.php?t=5223&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2015, o 20:49 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Ja już im je wystarczająco podnoszę pisząc że cytryna jeździ za 16zł/100km
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Humor tygodniaPiasek pisze:Ja już im je wystarczająco podnoszę pisząc że cytryna jeździ za 16zł/100km
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
No nie do końca.jacekm7 pisze:krzychus3, 300td spali w zatłoczonym mieście tyle co 320CDi czyli 12-14l, za to w trasie wygrywa już CDi, nie wspomnę już o różnicy w mocy i jeździe.
Ja na chwilę obecną jeżdżę po miastach.
Dużych korkach wychodzi mi spalanie nie całe 12l z tym że mam ciężką nogę i automat
Może E300TD ma wyższe spalanie ale rekompensuje to bezobsługowym/bezawaryjnym silnikiem oraz niezapomnianym klekotem silnika
W życiu nie chciałbym silnika CDI.
Tylko mercedesy ze staroświecką pompą rzędową.
Niestety W210/S210 miały tylko 2 takie motory 2,5td i 3,0td
Reszta dla mnie to już nie jest to.
Wiem że zaraz mnie zje..ą właściciele CDI ale to moje zdanie
Jak pokazuje lektura tego forum jakoś specjalnie trwałe to te 300TD nie są
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
W porównaniu z awaryjnością CDI?Piasek pisze:Jak pokazuje lektura tego forum jakoś specjalnie trwałe to te 300TD nie są
Rozumiem że coś trzeba zrobić przy silniku 3,0TD przy przebiegu 3 000 000 km
Bez porównania. Ja się nie doczytałem jakoś specjalnie awarii tego silnika a o CDI cały czas ktoś coś pisze.
[ Dodano: 2015-09-27, 18:40 ]
Nie chodzi że jest droższy w utrzymaniu ale chodzi o to że co chwile ktoś coś pisze że trzeba robićjacekm7 pisze:Bo jest trochę droższy w utrzymaniu? Nie rozumiem. Tak samo jak: "niezapomniany klekot silnika", ursus C-330 też fajnie klekoceWojtekS85 pisze: W życiu nie chciałbym silnika CDI
Mercedes co klekocze jest Mercedesem z duszą.
Nie rozumieją tego ludzie któży nigdy nie jeździli W115, W123
Tak jak pisałem wyżej każdy posiadacz CDI będzie mnie bluzgał
WojtekS85, nikt Cię nie bluzga, tylko kiedyś się skończą ukochane TD i co wtedy? Nowe benzyniaki też do trwałych nie należą. Większość też kiedyś mówiła że nie będzie posiadać dotykowych telefonów bo to nie wygodne i delikatne a Nokia 3310 niezniszczalna, no i co z tego? CDi to delikatne jednostki, ale jeśli kupisz zadbaną albo posiadasz od nowości to odwdzięczy się równie sporym przebiegiem a przy tym znakomitymi osiągami i niskim spalaniem. Co do awaryjności td, jest sporo tematów o wymienianych głowicach. Im szybciej się przekonasz do CDi tym lepiej dla Ciebie
do tego nawiązywałem - że ich opisywana legenda jest większa niż rzeczywista trwałośćjacekm7 pisze:Co do awaryjności td, jest sporo tematów o wymienianych głowicach
Te 3mln km... nie wiem czy ktokolwiek osiągnął taki przebieg: większość zapewne jak większość czyli 700-800tyś km rzeczywistego po 3 korektach licznika czyli "magiczne 300" i zaczynają się jakieś problemy.
Problemy natury: że to stary i wiekowy śmieć ale ceny części jak do CDI albo i wyższe.
Nie chcę tutaj stwierdzać że jest nietrwały bo jest to trwała konstrukcja ale 700-900 tyś km pospolite 2.2 CDI przelatywały tyle że może po 6 stówach trzeba było wtryski i jakąś turbinę wymienić. Ale też pewnie nie w każdym.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Jak się skończy era TD to będę musiał zmienić na benzyniakajacekm7 pisze:WojtekS85, nikt Cię nie bluzga, tylko kiedyś się skończą ukochane TD i co wtedy?
Może że coś innego do tego czasu wymienią.
Zamiast nowego diesla już wole benzyniaka
[ Dodano: 2015-09-28, 13:07 ]
Problemy z głowica powstają ze względu na świece żarowe.jacekm7 pisze:Co do awaryjności td, jest sporo tematów o wymienianych głowicach.
Jakiś tłuk zamiast wsadzić zwykłe świece żarowe wstawił nowszej generacji (cienkie) które ukręcają się w głowicy
Nie tylko w TD
[ Dodano: 2015-09-28, 13:10 ]
Zapomniałeś dodać ze stare klekoty z duszą i charakteremtonidriver pisze:bo starych kapci TD ma tylko kilka osób
Przy tej dyskusji dostałem chęci na W115
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość