ile pali oczko 300TD ???

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

15 litrów ropy na setke w korkach w mieście to chyba średni pomysł na latanie zarobkowe :hyhy: trochę taksami jeżdżę i z postoju zawsze wybieram coś z gwiazdą na masce, wg mojego rankingu najwięcej jeździ 220 cdi, potem jest 290td, 220d, trafiają się 270tki ale ostatnią 300TD na taxie to widziałem jakieś 5 lat temu i już wtedy kierowca się żalił, że na paliwo zarabia i na rachunki przez tego smoka :rotfl:
:hyhy:
Obrazek
Clever77
Posty: 23
Rejestracja: 10 wrz 2014, o 19:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Clever77 »

A no 15 to się nie spodziewałem liczyłem na coś w okolicach 10-12L e220 i e290 ciężko znależć w ładnym stanie a 300td udało by się znależć szybciej ale 15 to zdecydowanie za dużo.
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Bierz pod uwage ze 300 tka ma duzo wieksze przypieszenia od 220.
Wiekszy silnik spali minimalnie wiecej tylko dlatego ze jest wiekszy, aje spali duzo wiecej jak zaczniesz uzywac wieksza moc.
Inaczej mowiac jesli bedzies sie turlal po miescie 300ta tak wolno jak 220 to robi, to i niewiele od 220 wiecej spalisz.
Troche trudno to opanowac mentalnie, ale moj Fiat 125 potrafil mi palic 6.9 za granica gdy wolno jezdzilem ze wzgledu na droga benzyne.
Clever77
Posty: 23
Rejestracja: 10 wrz 2014, o 19:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Clever77 »

Na taryfie to człowiek się nie spieszy czasami może tylko miałem wcześniej Superba 1.9 tdi 130 km i palił w okolicach 8 L na taryfie teraz 4 lata nie jeżdziłem pracowałem fizycznie i wróciłem do domu z uszkodzonymi plecami a dokładnie dyskopatia wielopoziomowa trzy dyski z naciskiem na rdzeń w kręgosłupie ......................itd. Dla tego chcę wrócić na taryfę ale moje BMW 530d M-pakiet się do tego nie nadaje zupełnie chciałbym mieczysława bo wygodny i miękki jest martwię się tylko o rdzę i znalezienie fajnego egzemplarza chciałbym żeby w delikatnej miejskiej jeżdzie w nocy zamkną mi się w 10 ON bo 15 nie wytrzymam finansowo a żyć z czegoś trzeba .
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Ja mam wrazenie ze w Polsce paliwa zeszly na psy i dlatego takie spalania.
Jezdzilem Fiatem 125 po Gdansku i przeliczalem kazde tankowanie.
Srednie byly 9.2-9.7.
Oczywiscie korki w tamtych latach byly mniejsze i potrafilem robic 300 km dziennie bez problemu, ale z kolei 300dt to silnik o ekonomi nieporownywalnej do 125.
To mowiac nasza 300tka potrafila schodzic do 5l/100 jak zona jechala 110.
Ja na takie rzeczy nie mam cierpliwosci, ale nie winie auta za to.
Przykro slyszec o schorzeniach. Zona miala podobne problemy jak jej w MLu w d.. .przywalili i niestety szanse na pelne zlikwidowanie takich problemow sa znikome.
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Clever77, szukaj 270CDi w manualu.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Kajtek1 pisze:To mowiac nasza 300tka potrafila schodzic do 5l/100 jak zona jechala 110.

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Z górki i z wiatrem i bez gazu .Kajtek bądź poważny jesteś na forum Mercedesa a nie w piaskownicy.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Kajtek1,

Tylko przez te 25 czy więcej lat, które minęły od tego czasu, natężenie ruchu wzrosło pewnie z 10 razy.
I nie zapominajmy, że fiat 125 ważył dobre 600 kg mniej niż E300, a to duuuża różnica przy miejskiej jeździe. Moje 2.2 D w manualu po niedużym mieście, gdzie ruch mimo wszystko spory, przebudowy i światła co 200 m, spala aktualnie ok. 10/100.

A do 5 litrów w trasie przy 110 to nawet moje 2.2 D nie zejdzie, i w dodatku z wyłączoną klimą.
Więc chyba faktycznie macie jakieś super paliwa, albo rzadsze powietrze :D
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

ayreon pisze:Więc chyba faktycznie macie jakieś super paliwa, albo rzadsze powietrze
Nie mają super paliwa nie mają rzadszego powietrza ale mają Kajtka :hyhy: :hyhy:
ayreon
Zaraz dostaniesz odpowiedź że masz zajeżdżony silnik albo nie umiesz jeździć.
Mój spala też 10 l i zapewne usłyszę to samo. :rotfl: :rotfl:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Clever77
Posty: 23
Rejestracja: 10 wrz 2014, o 19:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Clever77 »

@kakadu
Pisząc że twój spala 10 miałeś na myśli twojego 300td czy również masz 2.2D?
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Clever77 pisze:@kakadu
Pisząc że twój spala 10 miałeś na myśli twojego 300td czy również masz 2.2D?
Moja 300TD :)
Jest szansa że spali 8l ale to jazda do 100 i spokojna .Miasto musisz liczyć 10l a zimą z 13l.
Przy jeździe z butem automatycznie wszystkie spalania wzrastają ;) o ile -to zależy od ciężkości buta. ;)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

kakadu pisze:
ayreon pisze:Więc chyba faktycznie macie jakieś super paliwa, albo rzadsze powietrze
Nie mają super paliwa nie mają rzadszego powietrza ale mają Kajtka
FYI kakadu, bodajze 1/3 tego kontynentu ma wysokosc powyzej 1200 m, czyli wiecej niz Gubalowka.
Ciezko to wydedukowac na mapie, ale jadac w poprzek potrafie prowadzic 2 dni i nigdy nie zjechac ponizej elewacji Kasprowego.
Co do paliw, to tutaj wszyscy psiocza, bo przed laty diesel w US mial duzo niepozadanych dodatkow, a ostanio ma coraz wiecej bio.
Oczywiscie w kwocie powyzszej pominalem punkt decymalny, wiec nie mowilem o 5.0, tylko o 5.x.
Ciagle 10l/100 km nigdy nasze auto nie spalilo, nawet jezdzac dookola San Franscisco gdzie masz gory, duze korki a jak nie ma korkow to jezdzi sie 120 kph i ciagle trzeba hamowac przez jakiegos idiote.
Nigdy tez nie odczulem zadnej roznicy zwiazanej z wlaczaniem AC i aktualnie zima, przez zimniejsze rozruchy odnotowuje minimalnie wieksze spalanie.
Co pamietam z jezdzenia taksowka przed laty, to duze znaczenie ma trzymanie cieplego silnika. Jesli samochod jezdzacy caly dzien spalal 9.7 a ten ktory zostal odpalony na przejechanie 3 km aby znow stac potrafil spalic 12, to na pewno daje do myslenia.
Clever77
Posty: 23
Rejestracja: 10 wrz 2014, o 19:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Clever77 »

Jesli samochod jezdzacy caly dzien spalal 9.7 a ten ktory zostal odpalony na przejechanie 3 km aby znow stac potrafil spalic 12, to na pewno daje do myslenia.
To prawda samochód najwięcej pali przy odpalaniu moim zdaniem lepiej dać mu pochodzić chwilę na wolnych obrotach niż gasić i odpalać co 10-15 min.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Clever77 pisze:A no 15 to się nie spodziewałem liczyłem na coś w okolicach 10-12L e220 i e290 ciężko znależć w ładnym stanie a 300td udało by się znależć szybciej ale 15 to zdecydowanie za dużo.
-- ja na "czysecie " we Wrocławiu jade poniżej 10 litrów.
A S320 to mi zacznie niebawem oddawac paliwo. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
macbookpro
Posty: 123
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
Lokalizacja: Poznan

Post autor: macbookpro »

Clever77 pisze:Na taryfie to człowiek się nie spieszy czasami może tylko miałem wcześniej Superba 1.9 tdi 130 km i palił w okolicach 8 L na taryfie teraz 4 lata nie jeżdziłem pracowałem fizycznie i wróciłem do domu z uszkodzonymi plecami a dokładnie dyskopatia wielopoziomowa trzy dyski z naciskiem na rdzeń w kręgosłupie ......................itd. Dla tego chcę wrócić na taryfę ale moje BMW 530d M-pakiet się do tego nie nadaje zupełnie chciałbym mieczysława bo wygodny i miękki jest martwię się tylko o rdzę i znalezienie fajnego egzemplarza chciałbym żeby w delikatnej miejskiej jeżdzie w nocy zamkną mi się w 10 ON bo 15 nie wytrzymam finansowo a żyć z czegoś trzeba .
a od czego ta dyskopatia ? bo jeste słaby chłopie bo siedziales na taryfie nie cwiczyles latam ina silowni , niemasz mocnych miesni plecow odcinka dolnego , i stad problem z kregoslupem ! NIE PARACA FIZYCZNA tyko słaby jestes i tyle ,
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości