[300TD] pompa rzędowa - poblem po uszczelnieniu sekcji !!!

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Maciej E210 pisze:witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ? :oczami:
Moze tu znajdziesz odpowiedz?

viewtopic.php?t=16718&postdays=0&postorder=asc&start=0
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Maciej E210 pisze:witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo
podziękuj mechanikowi, bo zapewne przy wymianie oringów i podkładek rozregulował dawkę na sekcjach.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Maciej E210
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2012, o 16:13
Lokalizacja: Piła

Post autor: Maciej E210 »

witam rozebrałem jeszcze raz wymieniłem na nowe podkładki i oringi na sekcji i dalej jest tak samo myslałem ze to wina podkładek ale nie . Jak odpalam i jest zimny to pracuje pięknie a jak tylko go przegonie i załapie temperature około 80 stopni to wariuje i telepie jak włączę bieg uspakaja się i na wolnych jak włączę klimę to zaraz chodzi elegancko , jak jadę i przy 120 dam mu gazu jeszcze to tak jak by pszeciągał paliwo i dopiero łapie dalej . czekam na odp :przestraszony:
Maciej E210
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

I jak, poradziłeś sobie z tym?
Od kilku dni zauważyłem, że mam całą mokrą pompe, aż kapie na dół ropa. Wszystkie sekcje są mokre, więc wydaje mi się, że to będzie przyczyną i chce wymienić oringi i podkładki na wszystkich 6 sekcjach. Powiedzcie mi jaki to koszt (zakładając, że po oringi i podkłądki pojade do ASO), oraz czy posiadając ten 36 lub 38kątny klucz jestem w stanie to sam zrobić, czy lepiej oddać do mechanika?
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

JohnyPixel pisze:I jak, poradziłeś sobie z tym?
Od kilku dni zauważyłem, że mam całą mokrą pompe, aż kapie na dół ropa. Wszystkie sekcje są mokre, więc wydaje mi się, że to będzie przyczyną i chce wymienić oringi i podkładki na wszystkich 6 sekcjach. Powiedzcie mi jaki to koszt (zakładając, że po oringi i podkłądki pojade do ASO), oraz czy posiadając ten 36 lub 38kątny klucz jestem w stanie to sam zrobić, czy lepiej oddać do mechanika?
Uszczelnienie sekcji pompy nie jest trudne(w mojej merc wykonalem to samodzielnie)
Obowiazkowo zachowac czystosc, technologie montazu, monenty dokrecania itp(opis na forum),
Ale rowniez latwo jest rozregulowac pompe i wowczas tylko do pompiarza :cwaniak:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Zrobił bym sam, ale nie mam tej nasadki do odkręcania :/

Prawdopodobnie jutro podjade do mechanika od merców i zapytam o cene, jak nie bedzie tragedii, to niech robi, jak bedzie sporo, to po wyplacie dopiero, bo wybieram się w piatek nad morze, więc muszę się liczyć z kosztami :/
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Mysle, ze w granicach 200zl powinien te usluge wykonac.?
( u mnie okazalo sie, ze zawor gaszenia(gaszak)rowniez trza bylo uszczelnic i przy okazji wymienilem cala linie paliwowa(oringi na szybko-zlaczach)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Makuszka
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2012, o 16:16
Lokalizacja: Anglia

Post autor: Makuszka »

witam ja zamierzam wymieniac oringi i widze rze w przewodah przezroczystyh
paliwa sol bomble tak ma byc bo niewiem pomuszcie
maki
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Makuszka pisze:witam ja zamierzam wymieniac oringi i widze rze w przewodah przezroczystyh
paliwa sol bomble tak ma byc bo niewiem pomuszcie
W przewodach ma byc paliwo a nie powietrze. Misisz zmienic oringi na laczach.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
daniel0289
Posty: 11
Rejestracja: 14 lis 2014, o 14:55
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: daniel0289 »

witam. dsiweryzmy troszke. ostatnio wymienialem oringi na wszystkich przewodach w pompie od paliwa i do zaworu stop. ja wszystko zlozylem z nowymi oringami i nic sie nei zapowietrza. wiadomo... z poczatku nei moglem go odpalic bo zanim sie odpowietrzyl to mi sie akumulator rozladowal ale po naladowaniu w koncu uruchomilem. kulal porzez jakies 2 minuty ale mu przeszlo i jest wszystko ok. w takim przypadku gdzie kuleje caly czas proponuje poszukac gdzie jest nioeszczelnosc bo kiedys te babelki musza zejsc jezeli jest wszystko szczelne. gdyby ktos potrzebowal fotki do uszczelneinia zaworu stop to moge podeslac.
luka9
Posty: 74
Rejestracja: 24 kwie 2011, o 10:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: luka9 »

Witam
Doszedł ktoś co było nie tak że auto po wymianie oringów kuleje? U mnie jest ten sam problem, ciekło mi z sekcji na pompie, wymieniłem oringi, skręciłem i d..a kuleje na wolnych obrotach, dodam że wcześniej pracował dobrze poza tymi wyciekami z sekcji. Chwilowo podniosłem mu wolne obroty, ale to nie metoda dlatego pytam czy ktoś rozwiązał ten problem? Serio przy wymianie oringów da się rozregulować sekcje?
Mercedes E300 TD kombi 97r.
Mercedes W124 sedan 200d 90r (szatan) :D
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

luka9 pisze:Witam
Doszedł ktoś co było nie tak że auto po wymianie oringów kuleje? U mnie jest ten sam problem, ciekło mi z sekcji na pompie, wymieniłem oringi, skręciłem i d..a kuleje na wolnych obrotach, dodam że wcześniej pracował dobrze poza tymi wyciekami z sekcji. Chwilowo podniosłem mu wolne obroty, ale to nie metoda dlatego pytam czy ktoś rozwiązał ten problem? Serio przy wymianie oringów da się rozregulować sekcje?
Tu jest odpowiedz;
viewtopic.php?p=179201&sid=13f93d627322 ... 87f#179201
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Re:

Post autor: S.W.A.T »

Maciej E210 pisze: 30 cze 2012, o 17:20 witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ? :oczami:

Maciej doszedles do tego co to powoduje?
dzieki
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości