UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
[300TD] pompa rzędowa - poblem po uszczelnieniu sekcji !!!
Autor Wiadomość
Radek.M 

Wiek: 49
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-05-29, 11:31   [300TD] pompa rzędowa - poblem po uszczelnieniu sekcji !!!

witam
Po wymianie oringów i uszczelnieniu sekcji na pompie rzędowej, na rozgrzanym silniku zaczął się problem z pracą na wolnych obrotach - dławi się, jakby miał nieodpowiednią dawkę paliwa. Czy po takim zabiegu - wymiana oringów - powinno się przeprowadzić regulację pompy ???
_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998
 
 
     
Grzechoo 


Auto: niestety ;-(
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 533
Skąd: 50°21'5N,18°13'3E
Wysłany: 2010-05-29, 11:49   

U mnie nie bylo potrzeby regulowania
 
     
baca 


Auto: E300td 1998
Pomógł: 31 razy
Wiek: 57
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 3648
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-05-29, 17:33   

Weź latarke i prześwietl przewody paliwowe, szukaj baniek powietrza. Jak nie ma to dupa. Hej!
_________________
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
 
     
Radek.M 

Wiek: 49
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-05-29, 23:01   

nieszczęsne powietrze - właśnie nie mogę sobie z tym poradzić. W przewodzie między podgrzewaczem a filtrem paliwa pojawia się powietrze - zaraz po zgaszeniu silnika paliwo natychmiast "schodzi" w kierunku podgrzewacza i wypełnia przewód tylko do połowy(od strony podgrzewacza), pozostała część przewodu - powietrze. Jak to uszczelnić ???
_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998
 
 
     
romek61 
Doradca VIP

Auto: E 300TD Clasic
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 932
Skąd: tychy
Wysłany: 2010-05-30, 08:48   

Radek.M napisał/a:
"schodzi" w kierunku podgrzewacza i wypełnia przewód tylko do połowy(od strony podgrzewacza)

To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany.
_________________
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
 
     
Marcin13736 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 284
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-05-30, 10:52   

romek61 napisał/a:
To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak to- a co kolego proponuje?

Radek.M, przerabiałem temat u siebie w Celinie- Wymień przewody paliwa, tylko na oryginalne. Koszt niewielki (170zł) a zapomnisz o problenie. Chyba że lubisz rzemiosło i ciągłe problemy. Oringi są nie do dopasowania... Próbowałem- nerwy przez 3 miechy. Po wymianie- relaks i radość do czasu przesiadki na Oczko :-P
_________________
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-05-30, 11:29   

Marcin13736 napisał/a:
Oringi są nie do dopasowania... Próbowałem- nerwy przez 3 miechy.

Przesadzasz. Jedzie się do sklepu z częściami m.in. do ursusów, pokazuje stare oringi i kupuje nowe po 50gr/szt. Już dwa lata w jednym z aut tak mam i suchutko...
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
Radek.M 

Wiek: 49
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-05-30, 23:58   

Marcin13736 napisał/a:
romek61 napisał/a:
To nie jest przyczynną nierównej pracy na wolnych obrotach.
Jak to- a co kolego proponuje?
też chętnie dowiem się coś węcej

romek61 napisał/a:
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany.
przed wymianą silnik chodził równo, poza tym w przewodach też pokazywały się bąble powietrza.
Nie wiem co mogłem schrzanić podczas wymiany oringów na sekcjach, stąd ponawiam moje wcześniejsze pytanie - czy po takiej operacji trzeba regulować pompę ???
chociaż wyżej dostałem jedną, ale konkretną odpowiedź
Grzechoo napisał/a:
U mnie nie bylo potrzeby regulowania
mam nadzieję, że jeszcze ktoś wypowie się w temacie regulacji
_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998
 
 
     
Grzechoo 


Auto: niestety ;-(
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 533
Skąd: 50°21'5N,18°13'3E
Wysłany: 2010-05-31, 09:35   

Naprawde chcialbym pomoc ale jak pamietam wymiane u siebie (po pompa ciekla u mnie z przewodow na gorze oraz spod elektrtozaworu (ta czarna plastikowa skrzyneczka z boku pompy)) - to mechanik wymienil wszystkie oringi.
Nic nie mowil o odpowietrzaniu - wiec nie wiem czy zrobil to gratis czy "w cenie" czy udalo mu sie nie zapowietrzyc jej ...
Od tamtej pory sucho i czysto. Po zabiegu naprawy (luty) nawet w mrozy palil od razu.
 
     
Marcin13736 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 284
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2010-05-31, 11:22   

U mnie wymiana oringów na pompie nie wymagała żadnych regulacji. Mechanik odkręcił przewody wysokiego ciśnienia i wykręcał sekcję po kolei, wymieniał oring i wkręcał na miejsce. Jedyne co powiedział, to trzeba uważać na sprężynę i kulkę w środku (zawór zwrotny), bo jak coś zginie- będą problemy... A może u ciebie "ktoś" spaprał rześbę?

Żadnych regulacji nie było.
_________________
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 483 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8805
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-05-31, 11:25   

racja.

to tylko wymiana i zadnej regulacji pozniej pompa nie wymaga. a najlepiej w 300-stkach w ogole sie pompy nie dotykac.
 
     
Radek.M 

Wiek: 49
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 2010-05-31, 12:56   

wieeeeeeeelkie, przeogromne dzięki za konkretne informacje
fabek napisał/a:
a najlepiej w 300-stkach w ogole sie pompy nie dotykac
tego się właśnie boję, tym bardziej, że przed naprawą było ok., a pompa nie była ruszana poza wymianą oringów
Marcin13736 napisał/a:
A może u ciebie "ktoś" spaprał rześbę?
fachowiec, który naprawiał gwiazdkę, moim zdaniem, jest oblatany w temacie (zresztą polecany na forum), w sumie ma prawo się zdarzyć sporadycznie, że coś się popitoli w trakcie naprawy - wychodzę z założenia, że ten się nie myli co nic nie robi.

Powiedzcie mi jeszcze jedno - czy mogę ruszyć w trasę z takim defektem - ok.600km ??? muszę obowiązkowo wyjechać na kilka dni i niestety nie mam innego środka transportu
_________________
pozdrawiam Radek
W210 3.0 TD Avantgarde 1998
 
 
     
fabek 
Administrator


Auto: W210 3.0d
Pomógł: 483 razy
Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 8805
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2010-05-31, 13:16   

sluchaj jezeli kuleje od czasu do czasu to badz powien, ze zapowietrza sie, innych opcji nie ma w 300-tkach - to bardzo zywotne silniki. pisalem juz parokrotnie, ale napisze raz jeszcze czule miejsca na zapowietrzanie sie:

- dwie czarne rurki zasilajaca i powrotna ida do grodzi
- pekajaca obudowa termostatu przykreconego do glowicy
- oring filterka wstepnego siatkowego w obudowie duzego filtra paliwa
- oring sruby filtra paliwa
- oringi na zlaczkach przezroczystych rurek filtr<->pompa, jezeli je odpinal i nie wymienil oringow to moga przepuszczac

raczej w trase nie jedz, to jest powazna usterka, ale prosta w naprawie, bo jak staniesz to juz nie odpalisz. 300-tki mocno sie zapowietrzaja.
 
     
jakobs66 

Auto: W210,270CDI'01
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Sopot
Wysłany: 2010-06-06, 20:23   

romek61 napisał/a:
Jak przed wymianą było dobrze to zostało coś skopane w trakcie wymiany

...apropos,łącznie z oringami na sekcjach powinno się wymienić podkładki,łatwo je zgubić.Może tu jest przyczyna.Ja wymieniałem samodzielnie i 300tka śmiga,aż miło.
Pozdrawiam!
_________________
W210 300T td'99(sprzedany) wcześniej W:116,123,124,126,201,202,vito,sprinter
WDB2100161B347490
 
     
Maciej E210 

Auto: E300 1998
Wiek: 23
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 2
Skąd: Piła
Wysłany: 2012-06-30, 17:20   

witam u mnie po wymianie oringów na sekcji i na przewodach paliwowych dzieje się to samo co u kolegi czyli po rozgrzaniu się silnika około 80 stopni zaczyna chodzic nie równo . a ty kolego doszedłeś już do tego co było ? :oczami:
_________________
Maciej E210
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa