Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Nie chce mi sie wierzyc ze za 750zl zrobia dobra robote, spytaj koniecznie o hamowanie przed i po chipie, parametry po chipowaniu (wlacznie ze spalaniem) oraz o gwarancje na usluge...
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Hamownia inercyjna to koszt dodatkowy 200zł, badanie przed i po chipie. Co do spalania to przy spokojnej jeździe spadnie nieco natomiast przy ostrej wzrośnie. Na usługę jest udzielana 24msc. gwarancja. Istnieje możliwość umówienia się na montaż w sobotę. Jak u nich się zdecyduję na chip to dam znać.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

EBO pisze:
Mały v8 pisze:S8 w tej budzie ma 340 KM ,a po lifcie 360KM, więc skąd te 400?? ... , nie mniej jednak chyle czoła przed tym pojazdem.
napisałem przed tym 400 jeszcze "np" bo wiedziałem że ma 300 coś kucy, a nie chciało mi się sprawdzać ile dokładnie.

P.S szukasz wrażeń?, kup coś rasowego np. e39 m5, fabryka dała 400KM, S8 wącha jej spaliny :-)
Jeżdziłem jeżdziłem , auto kolegi "Grega" , jednak nie powaliło mnie na łopaty , zgodnie ustaliliśmy ze auto jest "łobuzem" ale tylko na suchym :mrgreen: , Gregor ma też zacnego mera, a kiedyś spory czas latał A8 na LPG ....zaraz pewnie sie pojawi na forum :mrgreen: ..... dodam tez filmik z jazdy niestety nocny , nagrany telefonem (tak przypuszczam)
:arrow: http://youtube.com/watch?v=2vXYKLgvQ-Y
I mała łobuzerka z pola ;-)
:arrow: http://youtube.com/watch?v=D0Ipe9nXQnA&feature=related
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

kichcio pisze:15 dziurowce? Byly takie w ogole w Okularze czy moze o 8 dziurowce Ci chodzi?
No wlasnie sprawdzilem, to byly 11 dziurowe... Oryginalne MB, jak cos moge wrzucic pozniej fotke bo zrobilem ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Dajesz ;)
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Here you go
Załączniki
fele11.jpg
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
PIOTRUŚ
VIP
Posty: 210
Rejestracja: 5 maja 2008, o 16:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: PIOTRUŚ »

ja też myślę nad chipem tylko jak to jest jak sie ma ASB też należy ja przestroić???
Awatar użytkownika
drv
VIP
Posty: 43
Rejestracja: 10 kwie 2008, o 21:02
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: drv »

Jeśli chodzi o chipy do Mb to znalazłem coś takiego http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mercedes-benz.html
Wystarczy wybrać model i silnik
MB 1999r. W210 E240 V6 Avantgarde
Obrazek
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Widzialem ta strone, osiagi po modyfikacjach sa nizsze niz u mnie z Diagtronika ;-)

[ Dodano: 2008-07-15, 18:58 ]
Wszyscy sceptycznie nastawieni do chipa - auto w tej chwili ma przejechane z chipem ok. 70kkm, przebieg calkowity 360kkm i szybko rosnie. Silnik w swietnym stanie, pracuje bez zastrzezen, zadnych wyciekow, bez dolewek miedzym wymianami oleju (full syntetyk Valvoline MaxLife 5W-40), srednie spalanie 7,5, minimalne 6,2, max 8,5.
Szczerze moge polecic takiego wirusa, auto w porownaniu z seria po prostu rakieta, niedowiarkow zapraszam na jazde probna w okolicach Poznania lub Pulaw. W zakresie obrotow 2-4 tys. wciska w fotel ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Poncik
Posty: 14
Rejestracja: 16 lip 2008, o 16:57
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: Poncik »

Witam. Wlasnie nabylem 2,9 TD z 1997 roku po tuningu Carlssona. W porownaniu ze zwyklym 2,9 TD to rakieta. Prawdopodobnie jest 180 koni. Niestety najblizsza hamownie mama w Warszawie. Wiec musze sprawdzic. Ale polecam chipa. Przy ostrej jezdzie spalilem zbiornik 60 l na 760 km. Powodzenia.
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Trocin to ja się piszę na jazdę próbną, bo chipa w Pyrlandii chcę założyć. Prawdopodobnie w sierpniu na urlopie. Więc przed zawirusowaniem z chęcią bym przejechał się taką rakietą dla porównania.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Nie ma sprawy, mysle ze nawet bede w Gorzowie w sierpniu bo mam tam rodzinke, bedziemy w kontakcie
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Awatar użytkownika
CLK
Posty: 91
Rejestracja: 10 lip 2008, o 16:13
Lokalizacja: WielkoPolska

Post autor: CLK »

Ja też się przymierzam do jakiegoś chipa. Trochę się bałem o sprężarkę, bo generalnie nie wierzę w 100% w to co piszą firmy sprzedające takie rzeczy, ale jak czytam takie artykuły http://www.roadlook.pl/technika/mercede ... ejszy.html

to dochodzę do wniosku, że faktycznie możliwe jest zmniejszenie spalania przy jednocześnie dużym zwiększeniu mocy i nie są to jakieś czary, po których silnik wyzionie ducha.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

EBO pisze:chłopaki z VECTRA KLUB POLSKA podwyższają sobie moc w Poznaniu, i są bardzo zadowoleni, masz linka do firmy www.chiptuning.strona.pl
polecam poczytac ich stronke, wszystko przejrzyscie wyjasnione.
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

Mały v8 pisze:Chciał bym zobaczyć Twój entuzjazm po przejechaniu np 50 tyś km na tym zawirusowanym programie. Ciekawe czy turbina , głowica i inne elementy wytrzymają te przeciażenia?
Okazuje entuzjazm :mrgreen: przelatane na chipie juz ok. 75kkm i wszystko w najlepszym porzadku, turbo, glowica i inne elementy maja sie dobrze 8-)

[ Dodano: 2008-08-12, 08:50 ]
jaro1966_2006 pisze:..ciekawe ile polatasz na tym chip tuningu...?
Latam do tej pory :mrgreen: A przebieg szybko rosnie....
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości