Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Hamownia inercyjna to koszt dodatkowy 200zł, badanie przed i po chipie. Co do spalania to przy spokojnej jeździe spadnie nieco natomiast przy ostrej wzrośnie. Na usługę jest udzielana 24msc. gwarancja. Istnieje możliwość umówienia się na montaż w sobotę. Jak u nich się zdecyduję na chip to dam znać.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
Jeżdziłem jeżdziłem , auto kolegi "Grega" , jednak nie powaliło mnie na łopaty , zgodnie ustaliliśmy ze auto jest "łobuzem" ale tylko na suchym :mrgreen: , Gregor ma też zacnego mera, a kiedyś spory czas latał A8 na LPG ....zaraz pewnie sie pojawi na forum :mrgreen: ..... dodam tez filmik z jazdy niestety nocny , nagrany telefonem (tak przypuszczam)EBO pisze:napisałem przed tym 400 jeszcze "np" bo wiedziałem że ma 300 coś kucy, a nie chciało mi się sprawdzać ile dokładnie.Mały v8 pisze:S8 w tej budzie ma 340 KM ,a po lifcie 360KM, więc skąd te 400?? ... , nie mniej jednak chyle czoła przed tym pojazdem.
P.S szukasz wrażeń?, kup coś rasowego np. e39 m5, fabryka dała 400KM, S8 wącha jej spaliny :-)
:arrow: http://youtube.com/watch?v=2vXYKLgvQ-Y
I mała łobuzerka z pola ;-)
:arrow: http://youtube.com/watch?v=D0Ipe9nXQnA&feature=related
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
No wlasnie sprawdzilem, to byly 11 dziurowe... Oryginalne MB, jak cos moge wrzucic pozniej fotke bo zrobilem ;-)kichcio pisze:15 dziurowce? Byly takie w ogole w Okularze czy moze o 8 dziurowce Ci chodzi?
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Jeśli chodzi o chipy do Mb to znalazłem coś takiego http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mercedes-benz.html
Wystarczy wybrać model i silnik
Wystarczy wybrać model i silnik
Widzialem ta strone, osiagi po modyfikacjach sa nizsze niz u mnie z Diagtronika ;-)
[ Dodano: 2008-07-15, 18:58 ]
Wszyscy sceptycznie nastawieni do chipa - auto w tej chwili ma przejechane z chipem ok. 70kkm, przebieg calkowity 360kkm i szybko rosnie. Silnik w swietnym stanie, pracuje bez zastrzezen, zadnych wyciekow, bez dolewek miedzym wymianami oleju (full syntetyk Valvoline MaxLife 5W-40), srednie spalanie 7,5, minimalne 6,2, max 8,5.
Szczerze moge polecic takiego wirusa, auto w porownaniu z seria po prostu rakieta, niedowiarkow zapraszam na jazde probna w okolicach Poznania lub Pulaw. W zakresie obrotow 2-4 tys. wciska w fotel ;-)
[ Dodano: 2008-07-15, 18:58 ]
Wszyscy sceptycznie nastawieni do chipa - auto w tej chwili ma przejechane z chipem ok. 70kkm, przebieg calkowity 360kkm i szybko rosnie. Silnik w swietnym stanie, pracuje bez zastrzezen, zadnych wyciekow, bez dolewek miedzym wymianami oleju (full syntetyk Valvoline MaxLife 5W-40), srednie spalanie 7,5, minimalne 6,2, max 8,5.
Szczerze moge polecic takiego wirusa, auto w porownaniu z seria po prostu rakieta, niedowiarkow zapraszam na jazde probna w okolicach Poznania lub Pulaw. W zakresie obrotow 2-4 tys. wciska w fotel ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Trocin to ja się piszę na jazdę próbną, bo chipa w Pyrlandii chcę założyć. Prawdopodobnie w sierpniu na urlopie. Więc przed zawirusowaniem z chęcią bym przejechał się taką rakietą dla porównania.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
Ja też się przymierzam do jakiegoś chipa. Trochę się bałem o sprężarkę, bo generalnie nie wierzę w 100% w to co piszą firmy sprzedające takie rzeczy, ale jak czytam takie artykuły http://www.roadlook.pl/technika/mercede ... ejszy.html
to dochodzę do wniosku, że faktycznie możliwe jest zmniejszenie spalania przy jednocześnie dużym zwiększeniu mocy i nie są to jakieś czary, po których silnik wyzionie ducha.
to dochodzę do wniosku, że faktycznie możliwe jest zmniejszenie spalania przy jednocześnie dużym zwiększeniu mocy i nie są to jakieś czary, po których silnik wyzionie ducha.
polecam poczytac ich stronke, wszystko przejrzyscie wyjasnione.EBO pisze:chłopaki z VECTRA KLUB POLSKA podwyższają sobie moc w Poznaniu, i są bardzo zadowoleni, masz linka do firmy www.chiptuning.strona.pl
Okazuje entuzjazm :mrgreen: przelatane na chipie juz ok. 75kkm i wszystko w najlepszym porzadku, turbo, glowica i inne elementy maja sie dobrze 8-)Mały v8 pisze:Chciał bym zobaczyć Twój entuzjazm po przejechaniu np 50 tyś km na tym zawirusowanym programie. Ciekawe czy turbina , głowica i inne elementy wytrzymają te przeciażenia?
[ Dodano: 2008-08-12, 08:50 ]
Latam do tej pory :mrgreen: A przebieg szybko rosnie....jaro1966_2006 pisze:..ciekawe ile polatasz na tym chip tuningu...?
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości