Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Chiptuning S210 E290 Turbodiesel - efekty ;-)
Powiedz mi gdzie oddałeś swoje Oko na taki zabieg?trocin pisze:Witam.
Oto wykres z hamowni z pomiarami przed i po wsadzeniu chipa w moim aucie, teraz jedzie nieporownywalnie lepiej do serii, zwóćcie uwage ze auto fabrycznie mialo 136KM a nie 129 jak podaja, swiadczy to podobno o dobrej kondycji motoru, przebieg aktualnie 345kkm olej full synt. od wymiany do wymiany bez dolewek... Spalanie spadło po chipie, teraz auto zbiera sie lepiej od nizszych obrotow i nie trzeba go tak krecic zeby jechalo... Srednie spalanie aktualnie 7,5/100...
Koszt ok. 1600zl, skrzynia oczywiscie manual, bo automat moglby nie dac rady dlugo pociagnac po takiej modyfikacji... :mrgreen: Vmax 220, zamykam licznik, na hamowni wyszlo 204... :-P
Ja mam E300DT w automacie z 99r i też bym może coś pomajstrował przy zwiększeniu jego mocy...?
E300 TD_Avangarde_1999
jaro1966_2006 pisze:kichcio pisze:To, ze kupilem np. 2.2 CDI to znaczy, ze to diesel i nie moze byc szybki?
Moze w ogole powinien miec 75KM, bo to przeciez samochod ktory ma byc oszczedny, a wyscigowki z niego nie bedzie. Gdybym chcial wyscigowke, to kupilbym AMG, ale jesli taki Diesel ktory malo pali moze byc jednoczesnie dosyc szybki, to jestem jak najbardiej na tak.
Niektorzy chca miec w miare mocne i oszczedne samochody, a takie Diesle to wlasnie jest kompromis
Te 129KM ktore jest fabrycznie w 290TD to jakos szczegolnie nie jezdzi..
Maly, powiedz mi w takim razie po co chcesz EGR wywalac? Przeciez i tak wyscigowki nie bedzie z 2.9;) chciales oszczedny samochod to masz, a teraz zachciewa Ci sie zeby jeszcze szybki byl ? Moja opinia to nic osobistego do Ciebie, przedstawiam sprawe tylko.
Wiesz jak jedni chcal zeby samochod szybko sie zbieral to niech kupia bugatti veyron...Ktore na maxa idzie 410 km/h czasem lubie poszalec ale ten 2.9 TD zle sie nie zbiera...i nikt mi nie powie ze to muł...I mnie tam nie bawi ciagle ruszanie z piskami i wkladanie w rure non stop...bo przeglobow pozniej nie chce sie wymieniac i zal na to kasy...moge sie przejechac 170 i mi to starcza a normalnie jezdze 130 140...
DOKŁADNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zalezy gdzie bedziesz robil, polecam sprawdzone firmy a nie jakichs rzezbiarzy... Oprocz Diagtronika gdzie robili mi mojego, polecam VTG. Cena roznie, od 1500 do 2000, tylko nie zakladaj zadnych power-boxow bo to lipa... Modyfikacja oprogramowania w kompie tylko. A w 3.2CDI trzeba baaardzo uwazac na skrzynie bo moze polecicec po chipie, wyniki powinny byc ok. 230KM i 550Nm dla seryjnego sinika 197KM, przyspieszenie ponizej 8 s.
W manualu mozna sobie chipowac i szalec :mrgreen: , w automacie trzeba juz bardziej uwazac.
W manualu mozna sobie chipowac i szalec :mrgreen: , w automacie trzeba juz bardziej uwazac.
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
jakoś mnie ten 2,9 turrrrrrrrrrrrbo klekot nie przekonuje :-P przepraszam jak kogoś obraziłem
Dla mnie sprawa jest prosta
albo szybkie - albo ekonomiczne
[ Dodano: 2009-01-25, 20:53 ]
a jak mało mocy było w 2,9 to trzeba było nabyc 2,7 abo 3,2 cdi
no ale zwolennicy rzeźby zawsze sie znajdą
teraz pora nakrecic kolejna częśc szybkich i wsciekłych
Szybki Turbo Wściekły Diesel Lol :-P
Dla mnie sprawa jest prosta
albo szybkie - albo ekonomiczne
[ Dodano: 2009-01-25, 20:53 ]
a jak mało mocy było w 2,9 to trzeba było nabyc 2,7 abo 3,2 cdi
no ale zwolennicy rzeźby zawsze sie znajdą
teraz pora nakrecic kolejna częśc szybkich i wsciekłych
Szybki Turbo Wściekły Diesel Lol :-P
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Napisalem wczesniej:zematis pisze:albo szybkie - albo ekonomiczne
a jak mało mocy było w 2,9 to trzeba było nabyc 2,7 abo 3,2 cdi
Niezawodny, wytrzymaly i jezdzi na wszystkim...
2.7, 3.2 cdi? Wątpię :lol:
poza tym chcialem oko przed liftem kolego, a tych silnikow wtedy nie bylo :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
na wszystkim ;p to proponuje zatankowac mu bezołów 98 zobaczymy jak daleko zajedzie ;p
taaa wiem że chodzi o słonecznikowy albo żepakowy z tesco ;p
taaa wiem że chodzi o słonecznikowy albo żepakowy z tesco ;p
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
Tankujac na roznych stacjach tak naprawde nigdy nie wiesz co lejesz do baku i dlatego pisalem ze jezdzi na wszystkim, no i lubi red bulla :mrgreen:
Ale ja od pol roku leje tylko "oszczednosci" ;-)
Ale ja od pol roku leje tylko "oszczednosci" ;-)
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
- rysiek1956
- VIP
- Posty: 26
- Rejestracja: 3 lut 2009, o 23:15
- Lokalizacja: Oslo
Witam chcial bym sie dowiedziec jak jest z wydzielaniem CO2 po zachipowaniu, bo interesuje mnie temat ale norma w Norwegii na przeglad techniczny jest wysoka.
Samochody z silnikiem 2.7 sa bardzo drogie pomimo ze maja duzy przebieg okolo 400 tys km a koszt chipa w Polsce jest do przyjecia.
pozdrowienia
Samochody z silnikiem 2.7 sa bardzo drogie pomimo ze maja duzy przebieg okolo 400 tys km a koszt chipa w Polsce jest do przyjecia.
pozdrowienia
290 TD Classic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości