Mercedes W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
- Lokalizacja: rawa maz
Mercedes W210
Witam. Mam problem z zapaleniem okulara W210 2.9 TDi 1997r. Otóż rozrusznik kręci, coś sie wyświetliło ale nie zdążyłem zapamiętać ani zapisać bo tylko na chwile. Podejrzewam że może to być coś związane z immobilajzerem. Czy można by go było najlepiej odłączyć bez specjalistycznych urządzeń? Prosze o pomoc forumowiczów.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
- Lokalizacja: rawa maz
w okularze to juz raczej robota dla elektronika samochodowego ........trzosu pisze:Najlepiej znajdź elektryka, który Ci odłączy immobilizer. Kiedyś w VW T4 Multivan miałem takowy. I wsiadam do auta na prakingu i nie chce odpalic. Zadzwoniłem do elektryka samochodowego i po godzinie odłączył go i zapłaciłem 200zł. ;-)
Mondzio
Kilka miesięcy temu miałem podobną przygodę, wracając wieczorkiem z pracy zatrzymałem się pod sklepem. Po kilku minutach wsiadłem do auta i zong! Rozrusznik kręci ... silnik nie ma zamiaru odpalić , ponadto zaobserwowałem dziwne zjawisko mianowicie diody w lusterku zaraz po przekręceniu kluczyka migały na przemian ,oraz nie zapalała się kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka . Po około 30 minutach prób auto odpaliło ... następnego dnia zadzwoniłem do mojego kumpla speca od elektroniki samochodowej , niestety był poza zasięgiem , więc wykonałem telefon do jednego z ponoć najlepszych warsztatów w Białymstoku , tam miły Pan beznamiętnie określił cenę na 1200-1500zł. W końcu dodzwoniłem się do kumpla , opisałem objawy , a on mi mówi że ma dużo pracy , ale mam przyjechać , on mi powie jak to naprawić i naprawie sobie sam . Diagnoza okazała się prawidłowa , wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie ! Dosłownie 10 minut pracy!
Podobno typowa usterka w W210 , jakaś wada technologiczna objawiająca się zimnymi lutami
w/w modułu. Proponuje sprawdzić u Ciebie , naprawdę nie jest to skomplikowana operacja !
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie ! Dosłownie 10 minut pracy!
Podobno typowa usterka w W210 , jakaś wada technologiczna objawiająca się zimnymi lutami
w/w modułu. Proponuje sprawdzić u Ciebie , naprawdę nie jest to skomplikowana operacja !
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
- Lokalizacja: rawa maz
Czy to ta skrzynka z bezpiecznikami? Czy przewody to te na wsuwkach i jaki jest ich kolor i czy są grube czy cienkie?roberts150 pisze:wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie !
[ Dodano: 2008-09-28, 15:29 ]
Przypuszczenie użytkownika "Windykatorek" okazało się być w 100% trafne.[/ :-D b]roberts150 pisze:Diagnoza okazała się prawidłowa , wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie !
BRUS160 pisze:Witam potrzebuje kod silnika Mercedes E 300 TD '98 jak to sprawdzic?? gdzie to jest w ktorym miejscu??
cześć lepiej jak masz jakieś pytanie to zamieść je jako nowy temat i najlepiej w ogólnym dziale co do twego pytania to jeżeli chcesz sprawdzić jaki masz numer możesz na dwa sposoby jeden to wchodzisz na stronę:
http://anonymouse.org/cgi.../cat/oem_mb.asp
i wpisujesz tam numer nadwozia wtedy zobaczysz karte swego wozu z danymi fabrycznymi
lub w samochodzie numer znajduje się na silniku
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
WDB2100041A241667
u mnie to 722,6 i też czasami się zdarza ale bardziej jak się gdzieś zatrzymam nie wyjmę kluczyka i chcę szybko ruszyć kiedy próbuje raz zarazem rozrusznik pracuje ale nie zapala lecz gdy dam mu odpocząć pięć minut odrazu jest lepiejtomtoja pisze:roberts150, roberts150, Mam podobny problem!!!!!!!!!!!!!! Identyczne objawy i przypadek.Powiedz która to dokładnie skrzynka i który modul.
Z góry dziękuje
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
WDB2100041A241667
u mnie bylo podobnie
u mnie bylo podobnie i okazalo sie ze to czujnik polozenia walu pomogli koledzy na forum zaden mechanik niewiedzial co jest grana a ja czujniczek kupilem wymienilem i miecio pali jak nowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości