Mercedes W210

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Łukasz-rawa
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: rawa maz

Mercedes W210

Post autor: Łukasz-rawa »

Witam. Mam problem z zapaleniem okulara W210 2.9 TDi 1997r. Otóż rozrusznik kręci, coś sie wyświetliło ale nie zdążyłem zapamiętać ani zapisać bo tylko na chwile. Podejrzewam że może to być coś związane z immobilajzerem. Czy można by go było najlepiej odłączyć bez specjalistycznych urządzeń? Prosze o pomoc forumowiczów.
barti
VIP
Posty: 367
Rejestracja: 22 cze 2008, o 11:10
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: barti »

Jeśli to immo to szykuj się na grubszy wydatek. Kiedyś taksiarz mi mówił, że za zdjęcie immo wydał 3 tys. (okular przed liftem). Moim zdaniem trochę przepłacił, ale tak czy owak jest to wydatek. Sam tego nie zrobisz, trezba mieć więdzę i sprzęt.
Mondzio :D
Łukasz-rawa
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: rawa maz

Post autor: Łukasz-rawa »

No ok. Dzięki a może jakaś inna przyczyna o której często słychać? Bo wiem że ogólnie to może ich być sporo.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Szukaj na forum, bo juz bylo. A Ty przyszedles i od razu temat zalozyles, jeszcze nie w tym dziale :evil:
E 220 CDI '01 Elegance
trzosu
Posty: 4
Rejestracja: 6 sie 2008, o 09:06
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: trzosu »

Najlepiej znajdź elektryka, który Ci odłączy immobilizer. Kiedyś w VW T4 Multivan miałem takowy. I wsiadam do auta na prakingu i nie chce odpalic. Zadzwoniłem do elektryka samochodowego i po godzinie odłączył go i zapłaciłem 200zł. ;-)
barti
VIP
Posty: 367
Rejestracja: 22 cze 2008, o 11:10
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: barti »

trzosu pisze:Najlepiej znajdź elektryka, który Ci odłączy immobilizer. Kiedyś w VW T4 Multivan miałem takowy. I wsiadam do auta na prakingu i nie chce odpalic. Zadzwoniłem do elektryka samochodowego i po godzinie odłączył go i zapłaciłem 200zł. ;-)
w okularze to juz raczej robota dla elektronika samochodowego ........
Mondzio :D
roberts150

Post autor: roberts150 »

Kilka miesięcy temu miałem podobną przygodę, wracając wieczorkiem z pracy zatrzymałem się pod sklepem. Po kilku minutach wsiadłem do auta i zong! Rozrusznik kręci ... silnik nie ma zamiaru odpalić , ponadto zaobserwowałem dziwne zjawisko mianowicie diody w lusterku zaraz po przekręceniu kluczyka migały na przemian ,oraz nie zapalała się kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka . Po około 30 minutach prób auto odpaliło ... następnego dnia zadzwoniłem do mojego kumpla speca od elektroniki samochodowej , niestety był poza zasięgiem , więc wykonałem telefon do jednego z ponoć najlepszych warsztatów w Białymstoku , tam miły Pan beznamiętnie określił cenę na 1200-1500zł. W końcu dodzwoniłem się do kumpla , opisałem objawy , a on mi mówi że ma dużo pracy , ale mam przyjechać , on mi powie jak to naprawić i naprawie sobie sam . Diagnoza okazała się prawidłowa , wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie ! Dosłownie 10 minut pracy!
Podobno typowa usterka w W210 , jakaś wada technologiczna objawiająca się zimnymi lutami
w/w modułu. Proponuje sprawdzić u Ciebie , naprawdę nie jest to skomplikowana operacja !
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

3 tys zazdjecie immo hmm no w sumie wystarczyła by nowa stacyjka kluczyk i komp o ile sie nie myle , (koszt na alegronapewno nie 3 tys) tak jest we fiacie i fordzie :))) nie wiem jeszcze jak w mesiu
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Łukasz-rawa
Posty: 3
Rejestracja: 13 sie 2008, o 16:27
Lokalizacja: rawa maz

Post autor: Łukasz-rawa »

roberts150 pisze:wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie !
Czy to ta skrzynka z bezpiecznikami? Czy przewody to te na wsuwkach i jaki jest ich kolor i czy są grube czy cienkie?

[ Dodano: 2008-09-28, 15:29 ]
roberts150 pisze:Diagnoza okazała się prawidłowa , wystarczyło odkręcić dekielek w czarnej skrzynce po lewej stronie komory silnika , i wyciągnąć
moduł z przekaźnikami , przelutować połączenia , i po sprawie !
Przypuszczenie użytkownika "Windykatorek" okazało się być w 100% trafne.[/ :-D b]
BRUS160
Posty: 1
Rejestracja: 17 kwie 2009, o 19:46
Lokalizacja: żyrardów

Post autor: BRUS160 »

Witam potrzebuje kod silnika Mercedes E 300 TD '98 jak to sprawdzic?? gdzie to jest w ktorym miejscu??
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

606.962

nastepnym razem wal na priv do specow z takimi rzeczami a nie smiecisz gdzie popadnie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
TOMIPLES
VIP
Posty: 53
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 16:27
Lokalizacja: żYRARDóW

Post autor: TOMIPLES »

BRUS160 pisze:Witam potrzebuje kod silnika Mercedes E 300 TD '98 jak to sprawdzic?? gdzie to jest w ktorym miejscu??

cześć lepiej jak masz jakieś pytanie to zamieść je jako nowy temat i najlepiej w ogólnym dziale co do twego pytania to jeżeli chcesz sprawdzić jaki masz numer możesz na dwa sposoby jeden to wchodzisz na stronę:
http://anonymouse.org/cgi.../cat/oem_mb.asp
i wpisujesz tam numer nadwozia wtedy zobaczysz karte swego wozu z danymi fabrycznymi

lub w samochodzie numer znajduje się na silniku
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
tomtoja
VIP
Posty: 40
Rejestracja: 15 lis 2008, o 19:17
Lokalizacja: Mława

Post autor: tomtoja »

roberts150, roberts150, Mam podobny problem!!!!!!!!!!!!!! Identyczne objawy i przypadek.Powiedz która to dokładnie skrzynka i który modul.

Z góry dziękuje
Tomek E250 96`Kombi.
Awatar użytkownika
TOMIPLES
VIP
Posty: 53
Rejestracja: 28 kwie 2009, o 16:27
Lokalizacja: żYRARDóW

Post autor: TOMIPLES »

tomtoja pisze:roberts150, roberts150, Mam podobny problem!!!!!!!!!!!!!! Identyczne objawy i przypadek.Powiedz która to dokładnie skrzynka i który modul.

Z góry dziękuje
u mnie to 722,6 i też czasami się zdarza ale bardziej jak się gdzieś zatrzymam nie wyjmę kluczyka i chcę szybko ruszyć kiedy próbuje raz zarazem rozrusznik pracuje ale nie zapala lecz gdy dam mu odpocząć pięć minut odrazu jest lepiej
W210 E220D 1996-09-10
WDB2100041A241667
jackpot30
Posty: 12
Rejestracja: 29 mar 2009, o 12:46
Lokalizacja: anglia

u mnie bylo podobnie

Post autor: jackpot30 »

u mnie bylo podobnie i okazalo sie ze to czujnik polozenia walu pomogli koledzy na forum zaden mechanik niewiedzial co jest grana a ja czujniczek kupilem wymienilem i miecio pali jak nowy
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości