Błąd P2203.tryb awaryjny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- VIP
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 sty 2009, o 15:49
- Lokalizacja: szczecin
Błąd P2203.tryb awaryjny
witam .mam w domu jako drugie auto ML 2.7 cdi z roku 2000. od pewnego czasu zaczęły się z nim problemy,a mianowicie auto przechodzi w tryb awaryjny,kompletny brak mocy,jeden bieg i prędkość ok. 40 km.samochód jest teraz czwarty raz w warsztacie.po podłączeniu do kompa na programie KTS wyświetla błąd P2203.olej w skrzyni wymieniany na czas na oryginalny MB.przebieg 200 tyś.była wymieniana płytka sterująca w ASB ale niestety awaria powraca.czasami na chwilę pomaga zgaszenie auta ,ale tylko na chwilę.auto przechodzi w tryb awaryjny jakby bez przyczyny,bez żadnych wcześniejszych objawów,jedzie normalnie i bach.czy może ktoś orientuje się co może być przyczyną.normalnie brak mi już cierpliwości i wiary w umiejętności mechaników.dzięki za każdą poradę.wyszło trochę długawo.sorry
kombi 210.300 TD /1999.-to już historia- wozi inny tyłek
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Z tego samego powodu (ten sam błąd) była wymienianaluis-levis pisze:przebieg 200 tyś.była wymieniana płytka sterująca w ASB ale niestety awaria powraca.
Błędy zaczynające się na P... zawsze dotyczą silnika (sterowanie mocą), a nie skrzyni, dlatego pytam.
Ponadto z ruskiego dekodera wychodzi, że błąd p2203 dotyczy błędnych wartości w obwodzie czujnika cząstek NOx. Może tu warto powęszyć O ile to rozwinięcie błedu jest poprawne, to na pewno nie ma on związku z pracą i sterowaniem ASB.
Może ktoś potwierdzić ten błąd
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- VIP
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 sty 2009, o 15:49
- Lokalizacja: szczecin
dzięki za szybką odpowiedz,jutro się upewnię czy to na 100% z literą P ,ale ci mechanicy od początku męczą ASB ,bo uznali że to błąd jakiegoś czujnika w sterowaniu skrzyni.czujnik prędkości obrotowej czy coś w tym rodzaju.co to są te cząstki NOx i z czym mają one związek.
kombi 210.300 TD /1999.-to już historia- wozi inny tyłek
-
- VIP
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 sty 2009, o 15:49
- Lokalizacja: szczecin
luis-levis,
witam .
napisz jak z tym poradziłes , i czy musiałes zmieniac całą płytę w skrzyni .
[ Dodano: 2010-08-12, 23:42 ]
jjankiello,
witam .
p2203 błąd czujnika prędkośći obrotowej 3 , po 2 djagnozach
mam auto z takimi samymi objawami ja luis , z ty że jeszcze nic nie było wymieniane jedynie płyta sterująca była czyszczona
p.s. pomocy pomocy
witam .
napisz jak z tym poradziłes , i czy musiałes zmieniac całą płytę w skrzyni .
[ Dodano: 2010-08-12, 23:42 ]
jjankiello,
witam .
p2203 błąd czujnika prędkośći obrotowej 3 , po 2 djagnozach
mam auto z takimi samymi objawami ja luis , z ty że jeszcze nic nie było wymieniane jedynie płyta sterująca była czyszczona
p.s. pomocy pomocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości