Strona 21 z 25

: 28 paź 2011, o 22:32
autor: Grego
Na osłodę dodam,że po wymianie czujnika perfekcyjnie zaczęły pracować klapy rezonacyjne.Czyżby zbieg pozytywnych przypadków?

: 4 lis 2011, o 15:14
autor: Jaco20005
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-dol ... 35198.html

Co sadzicie o tej ofercie? Jakoś podejrzanie tanio jak za oryginał.

: 4 lis 2011, o 16:16
autor: avandgarde
Made in singapur.

: 4 lis 2011, o 20:16
autor: Grego
Wszystkie są made in Singapur.

: 4 lis 2011, o 21:13
autor: avandgarde
Gdzie ? .Ja kupiłem ostatnio germański. :) Kosztował 190 zeta po rabacie.

: 4 lis 2011, o 21:34
autor: Grego
Poprawiam.Prawie wszystkie.

: 5 lis 2011, o 22:50
autor: bartpol1
technologia produkcji jednak taka sama ! to ten sam produkt z innymi napisami

: 27 lis 2011, o 18:11
autor: michal55yh
Ja właśnie mam też problem z kopceniem, nie jest tego dużo ale jest, co mnie denerwuje. Komputer nie wykazuje żadnych błędów, pokazuje że niby EGR pracuje, wtryski zrobione, żaden nie leje, wartości mają idealne (sprawdzane na maszynie), paliwo dobrej jakości, oryginalne filtry. Dużo jest przyczyn, czytając ten temat, od brudnego kolektora po czujnik... Teraz pozostaje tylko chyba wykładać kasę i robić po kolei wszystko :przestraszony:

: 27 lis 2011, o 18:20
autor: kowal755
U mnie wyeliminowałem kopcenie wymianą kolektora ssącego jakieś ~250kkm temu.

: 27 lis 2011, o 18:25
autor: mesio14
To też chyba zależy od paliwa ,kiedyś też przy depnięciu zauważyłem bączka a po czasie samo przeszło, ta że za dużo nie kombinuj, silniki CDI to jak chodzący barometr :looka:

: 27 lis 2011, o 18:27
autor: michal55yh
To też koszt. Myślę, że kolektor jest jeszcze w miarę dobrym stanie, jedynie z nagaru może się zacina. Zakopci dopiero jak dam mu w palnik, a wcześniej jeździłem jak emeryt. Później bynajmniej nie widzę kopcenia. Ale porównując 320CDI kolegi to mu w ogóle nie kopci, więc coś u mnie jest chyba nie tak :zly: A przebiegu mam ~312 000km.

: 30 lis 2011, o 02:25
autor: pxj
Ja już się przestałem tym przejmować, wymieniłem kolektor ssący i było dobrze do czasu aż wydmuchało uszczelkę pod wtryskiem. Wtrysk uszczelniony, teraz zakopci przy gwałtowniejszym dodaniu gazu, dosyć mocno jeśli wdepnę przy dosyć niskich obrotach. Jest na to jeden nie zawodny sposób - nie patrzeć w lusterko :D

: 1 gru 2011, o 19:15
autor: zgred1628
Panowie i Panie DIESEL musi zakopcić i tyle w temacie!

: 1 gru 2011, o 19:29
autor: noc
W CDI jeżeli przez pewien czas jeździ się spokojnie w intercoolerze gromadzi się olej.
Danie "buta" powoduje "puszczenie bąka".Co pewien czas powinno się pogonić pająki z wydechu.Szkoda, że coraz częściej nie ma gdzie.
Ostatni raz zrobiłem to w RFN ponad rok temu.
Wypalenie osadnika sadzy- temp. silnika powyżej 90°C. przez 10-20min. szybkość powyżej
160 km/h.Gdzie w Polsce? :hyhy:

: 1 gru 2011, o 19:30
autor: herianm
A4 Katowice-Gliwice lub Gliwice-Wrocław :D