Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

harzol pisze:
allias pisze:Zalalem jakies 50ml i 20L V-Power i go "przepalilem" na wyzszych obrotach
Gdzies wyczytalem jak Noc pisal,ze stosowanie tych specyfikow nie jest wskazane przy uszlachetnionym paliwie tzn.,ze jesli chcesz przeczyscic uklad paliwowy w/w preparatami to tylko w polaczeniu ze zwyklym dieslem,inaczej mozna uszkodzic wtryski;bylo to potwierdzone rowniez przez niemieckich mechanikow...
Tego nie wiedzialem ale bede pamietal przy nastepnym tankowaniu.

A co do kolejnych wypowiedzi. Nie musisz wiezyc. Ja nie mialem nic do stracenia poza duza suma na serwisowanie wtryskow. A dzieki temu puki co nie musze tego robic. :-P Nie mowie ze to jest zloty srodek ale wiem jedno ze mozna zawsze sprobowac. Pod warunkiem ze robi sie to z glowa. Ja jestem bogatszy o jedno. Nastepnym razem zatankuje zwyklego diesla.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
POLDI
Posty: 100
Rejestracja: 8 lis 2008, o 14:54
Lokalizacja: szczecin

Post autor: POLDI »

witam,ja tez probowalem wszystkiego, ale i tak okaal sie na 3 cylindrze wtryskiwacz a SD pokazywalo pozornie dobre pomiary, a wiec pompiarz..wszystkie do gory na maszyne i wtedy powie wam prawde, NOC ma racje SD to nie wyrocznia a tylko pomocne oprogramowanie,u mnie po wymianie wszystkich koncowek jest super, nie dymi ma moc ,cala przyjemnosc z jazdy.pozdrawiam
W123 200D
W124 260 benzyna
W210 300TD-elegance
W210 2,2 CDI-classic
V-klasse-ambiente
W210 2,7 CDI- avantgarde WDB2102161B237552
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

Przy ostatnich upałach mam taki objaw, że jak jadę na klimię i staję pod światłami lub w korku to kopci mi aż wstyd.
Jak jeżdżę bez klimy lub pod światłami przełączę skrzynię na luz nie kopci w ogóle.
Zrobiłem ostatnio test i postawiłem auto na ręcznym, skrzynia na D i włączona klima.
Stałem przy wydechu i zauważyłem, że kopci przez ok.10sekund potem przestaje kopcić.
Podczas jazdy w ogóle nie puszcza dymka i chodzi jak zegarek.
Przeczytałem cały wątek i pewnie przyczyn może być kilka, pewnie naprostsza porada nie jeździć z kilmą :-D
Po to jest żeby w taką pogodę z niej korzystać, ale obciach jak tak stanę pod światłami przy przystanku tramwajowym :oops:
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
redaktorbs
Posty: 644
Rejestracja: 8 gru 2010, o 01:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: redaktorbs »

tomeks215 pisze: Zrobiłem ostatnio test i postawiłem auto na ręcznym, skrzynia na D
Czy ja dobrze kombinuję, że robienie czegoś takiego to prosta droga do zarżnięcia skrzyni?
Adam
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
Obrazek
http://www.akceslab.pl
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

redaktorbs, Źle kombinujesz.Nic mu nie będzie.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 513
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 »

redaktorbs pisze: Czy ja dobrze kombinuję, że robienie czegoś takiego to prosta droga do zarżnięcia skrzyni?
A jaka jest różnica stania pod światłami na "D" z wciśniętym hamulcem, a staniem na ręcznym.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
redaktorbs
Posty: 644
Rejestracja: 8 gru 2010, o 01:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: redaktorbs »

tomeks215 pisze:
redaktorbs pisze: Czy ja dobrze kombinuję, że robienie czegoś takiego to prosta droga do zarżnięcia skrzyni?
A jaka jest różnica stania pod światłami na "D" z wciśniętym hamulcem, a staniem na ręcznym.
Sądziłem, że wciskając hamulec robię coś również ze skrzynią biegów, coś w rodzaju wysprzęglenia. Ale widać mylę się. Ja się nie znam.
Adam
E270CDI Podwyższony Avantgarde
z działającym prawie wszystkim w środku!
Dostosowany do sterowania ręcznego
WDB2102161B284158
Obrazek
http://www.akceslab.pl
Adamoo
Posty: 48
Rejestracja: 4 lis 2009, o 06:06
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Adamoo »

Witajcie moja GWIAZDA kopci od dawna i przy podłączeniu kompa okazało sie że nie działa przepływomierz ,okazuje się że w obudowie o nr0281002152 miałem włożony PIERBURG ,prosze koledzy może ktoś orientuje sie co tam powinno być dokładnie o jakich numerach,dziękuje z góry za pomoc
ADAM W210 220 cdi 125km kombi avantgarde 98r
WDB2102061A832158
Awatar użytkownika
Paweł_S.
VIP
Posty: 484
Rejestracja: 6 cze 2010, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł_S. »

tomeks215 pisze:A jaka jest różnica stania pod światłami na "D" z wciśniętym hamulcem, a staniem na ręcznym
Pod hamulcem jest czujnik, a pod ręcznym...?
WDB2102061B324666
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

jak mój cdi-k na postoju jak przegazuję do podłogi puści troszkę czarnego dymku(1sekundę) to jakiś powód do niepokoju czy "taki urok diesla" ...wtryski mam ok (w styczniu wymieniane)... :idea:
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

Damian86 w210 pisze:jak mój cdi-k na postoju jak przegazuję do podłogi puści troszkę czarnego dymku(1sekundę) to jakiś powód do niepokoju czy "taki urok diesla" ...wtryski mam ok (w styczniu wymieniane)... :idea:
Mozliwe ze potrzebuje zeby go raz przegonic. Ile to razy kiedy sadza i iinne dziadostwo odklada sie na dolocie i wylocie - na twoim miejscu przejechalbym sie raz na troche wyzszych obrotach i zobaczyl po tym czy dalej lubi puscic dymka.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Awatar użytkownika
Damian86 w210
Posty: 2177
Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Damian86 w210 »

przegonię go w sobotę jak na urlop do PL będę jechał a w PL potem zobaczę...dzięki
W140
szukam nowego dupowozu .... z gwiazdą na masce :D
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

przegonienie nic mu nie da
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Awatar użytkownika
allias
Doradca
Posty: 1434
Rejestracja: 4 lis 2010, o 16:51
Lokalizacja: Szczecin/Leeds

Post autor: allias »

bartpol1 pisze:przegonienie nic mu nie da
Zdziwilbys sie jak czasem to pomaga ale niestety czasem zadziala to na krotka mete i czasem koniecznosc sprawdzenia. A osobiscie mam problem z kopceniem ale mam wrazenie ze moj klopot to wtryski. Ale brak czasu zeby je sprawdzic. Robilem wszystko inne: EGR, dolot, intercooler, odma, przeplywka. Ale jesli kopcil mi bardzo nieznosnie za kazdym razem jak go przegonie to robi sie duzo lepiej. Moj problem polega na tym ze jezdze wolno jak zakonnica co nie pozwala na oczyszczanie dolotu i niestety cale to swinstwo latwo sie odklada. Po przegonieniu mi zawsze pomaga.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
bartpol1
Posty: 2409
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 14:10
Lokalizacja: ruda slaska

Post autor: bartpol1 »

A TAM GADANIE TAKIE :mrgreen: ja też jezede jak emeryt na codzien bo i inaczej sie w aglomeracji slaskiej nie da , a szalec nie bede bo tylko spalanie mi wzrosnie zas czasowo osiagne cel w tym samym czasie - wiec? mam to sprawdzone . :lol:
Ale - co prawie sobote smigam autostradą do Lubinia to jest 256 \km wtedy na tempomacie mam ustawiony go na 160 km/h a czasem jak zaspie i 180 km/ i smigam i nic to nie daje ! zawsze jak mu depne to pierdnie sobie czarnym i tyle ! SD błedów zadnych nie widzie , wtrysk jeden wymieniony , ale jak było wczesniej tak jest i dzis wiec to nie to i powiem szczerze mam to gdzieś . Jezdzi swietnie , mało pali - wiec czym sie przejmowac ? znajdze czas to wyczyszcze EGR i intercooler , póki co - jezdzę
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości