UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum




Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: avandgarde
2010-03-24, 20:36
kluczyk rybka
Autor Wiadomość
roberts150
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-22, 19:32   

Tak jak napisał poprzednik , kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł , a świadczyć może o tym że wyczerpał się limit generowanych kodów ... było o tym na forum .
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-06-22, 20:24   

roberts150 napisał/a:
kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł

To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
roberts150
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-22, 22:01   

jjankiello napisał/a:
roberts150 napisał/a:
kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł

To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:



Rozwiń myśl proszę . Swego czasu było kilka tematów , w których autorzy twierdzili że rybka ma ograniczoną ilość możliwości generowania kodu . Tak to zapamiętałem , jeżeli coś pokręciłem ... sorry !
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-06-22, 23:17   

Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...

Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
michal55yh 
VIP


Auto: E270CDI 1999
Pomógł: 26 razy
Wiek: 22
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 697
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2010-06-23, 14:43   

Z niektórych postów wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować... Czy ten klucz musi pochodzić z danego auta, czy może to być jakiś inny lub nowy?

A i jeszcze jedno pytanie, u mnie klucz czasem nie domaga i dlatego chciałbym się spytać czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?
_________________
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
 
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-06-23, 22:21   

michal55yh napisał/a:
wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować...

Nie tak do końca. Klucz stanowi nierozłączny komplet razem ze stacyjką i komputerem silnika, z którym wymieniana jest kodowana informacja wzajemnie identyfikująca te trzy elementy. Informacja kodowana jest właśnie jednym z tych tysięcy kodów. Za każdym razem innym.
Każdy komplet klucz-stacyjka-komputer ma zafiksowany inny zestaw kodów, przy czym nie musi być to zupełnie inny zestaw 200tys kodów - wystarczy, że będzie zaprogramowana inna kolejność ich wykorzystania...
michal55yh napisał/a:
... czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?

A co mają baterie do identyfikacji klucza :?: To tak, jakbyś zamienił zasilacz w komputerze na inny albo i nawet sam kabel sieciowy. Będzie działać... ;-)
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
michal55yh 
VIP


Auto: E270CDI 1999
Pomógł: 26 razy
Wiek: 22
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 697
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2010-06-23, 23:57   

Ubzdurało mi się że w szufladce z bateriami jest także jakiś układ który generuje kody i ma jakąś pamięć :oops:
Myślałem o wymianie kluczyka ale wychodzi na to że bez kosztownych procesów się nie obędzie przy tej operacji...
_________________
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
 
 
     
roberts150
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-24, 00:33   

jjankiello napisał/a:
Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...

Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...


Zakładamy 200-tyś ....
Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500 , rocznie wychodzi 18 tyś , więc po około10-ciu latach mamy prawie tą normę :mrgreen: , ile brakuje do tych twoich 200 tyś ?
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń, i głupowatych domniemań dotyczących kluczyka typu rybka , niestety nikt nie oświecił nas faktami !
 
     
ZGi 
Doradca


Auto: E320CDi 2000
Pomógł: 107 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1852
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-24, 07:12   

Rozmawialem z kol Noc i niestety u niego ponoc na SD nie mozna sprawdzic mojego rocznika i odeslal mnie na ul. Romera w Wawie. Ponoc u nich mozna sprawdzic czy kluczyk sie skonczyl. Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info :mrgreen:
_________________

ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
 
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-06-24, 13:03   

roberts150 napisał/a:
Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500

Pod warunkiem, że za każdym kursem następuje wyjęcie kluczyka ze stacyjki. Póki on tam siedzi, immo jest wyłączony i do autoryzacji rozruchu nie jest konieczny żaden nowy kod... :idea:
ZGi napisał/a:
Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info

I nareszcie coć będzie wiadomo...
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
janj63 

Pomógł: 2 razy
Wiek: 51
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-07-01, 15:36   

Witam. Jednak padł mi kluczyk i zamówiłem nowy w serwisie w Schwedt. Zamówienie złożyłem w poniedziałek,a już w środę rano był do odebrania w serwisie. Chciałem stary wzór kluczyka, ale niestety robia tylko nowy wzór. Kosztuje 220 euro bez tego wysuwanego bagnetu. Za ten kluczyk trzeba dodatkowo zapłacić 30 euro. To tak dla wiadomości. Pozdrawiam
_________________
W210 e250td elegance 99'
 
     
MichalZSlupsk 

Auto: E200 CDI 99r
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 164
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-07-06, 22:57   

Witam szanownych kolegow. U mnie dzisiaj pojawił się problem z kluczykiem. otóż po próbie otworzenia auta nic się nie działo, zauważyłem ze nie pali się dioda na kluczyku. po rozmontowaniu i przeczyszczeniu patrze - świeci sie. podchodzę do auta, otwiertam, samochód sie otworzył, zamknął i mrugał cały czas kierunkami, po ponownym otwarciu i wczytaniu do stacyjki przestał mrugać, wczytał i odpalił bez problemu, po zamknieciu znowu mrugał kierunkami. (dodam ze jak siedziałem w środku to sam sie zamknął). dopiero po przytrzymaniu przycisku zamknij przestał mrugać. poszedłem do domu i widzę ze dioda mruga na pilocie. mrugała tak z pół godziny i zgasła. pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki) co to moze być?? jakieś propozycje?? z góry dziękuje
_________________
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
 
     
jjankiello 
Doradca


Auto: W201 2.0D '90
Pomógł: 117 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 2133
Skąd: Lublin, PL
Wysłany: 2010-07-07, 00:59   

Masz tylko jeden kluczyk :?:
Ew. drugi działa tak samo :?:
_________________
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
 
     
MichalZSlupsk 

Auto: E200 CDI 99r
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 164
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-07-07, 19:52   

no problem w tym że drugiego nie mogę znaleźć...
_________________
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
 
     
qoompel 
Doradca


Auto: E300TDT 1997
Pomógł: 186 razy
Wiek: 94
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3552
Skąd: Chrząszczyrzewoszyce
Wysłany: 2010-07-09, 21:57   

MichalZSlupsk napisał/a:
pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki)
Dobrze włożyłeś baterie? Kupiłeś odpowiednie? To są dziwne pytania, ale czasem warto je zadać ;-)

Auto odpala bez sprawnych baterii w pilocie.
_________________
210.225 sprzedane!

Jestem na Forum z przerwami... <płacze_z_bezradności>

Szukam taniego 124/201/202 (ew. Megane, Golf IV, Vectra B)

:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Support forum by phpBB3 Assistant


części mercedes





naprawa turbosprężarek warszawa

Oferta części samochodowych w MotoCentrum.pl

regeneracja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy warszawa