kluczyk rybka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Przydarzyło mi się już dwa razy że nie mogłem przekręcić kluczyka w stacyjce. Za pierwszym razem (jakiś miesiąc temu) otworzyłem auto normalnie, wkładam kluczyk do stacyjki i nie odblokowuje kierownicy, wyciągnąłem i wsadziłem powtórnie i odblokowało i wszystko normalnie działa. Wczoraj wsadzam kluczyk, nie odblokowało kierownicy, wyciągam, wsadzam ponownie, odblokowało, ale nie włączył się zapłon, przekręciłem jeszcze raz, zapłon się włączył ale nie słyszałem żadnych urządzeń które włączały się w silniku, chce go odpalić a tu nic, jeszcze raz od nowa próbuje i wszystko działa. Dziś także bez zarzutu działa wszystko. Czy to wina tej cewki? Dodam jeszcze że zdaje mi się że od jakiegoś czasu pilot jest słabszy, trzeba nieopodal auta stać aby otworzyć. A baterie są nowe, w kwietniu wymieniane.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Wina cewki lub zabrudzonej stacyjki albo oczka kluczyka. Kluczyk komunikuje się przy pomocy fal podczerwieni, a te nie mogą mieć nic na swojej drodze, w przeciwieństwie do radiowych...Czy to wina tej cewki? Dodam jeszcze że zdaje mi się że od jakiegoś czasu pilot jest słabszy, trzeba nieopodal auta stać aby otworzyć. A baterie są nowe, w kwietniu wymieniane.
Baterie nie mają znaczenia przy odpalaniu auta. Stacyjka zadziała nawet bez baterii w kluczyku...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Zwykle to jest przyczyną niedomagania kluczyka przy odpalaniu...michal55yh pisze:może się tylko oberwała albo obrywa już.
Wyczyścić stacyjkę możesz sam i bez demontażu. Czyści się z zewnątrz tę część, która styka się face-to-face z kluczykiem...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Z objawów wygląda na kończący się mikrostyk pod przyciskiem albo tzw. zimny lut... jeśli tak, to naprawa nie powinna zająć wprawnemu elektronikowi więcej, niż 15minut, z rozgrzewaniem lutownicy włącznie ;-)markusfel pisze:Czy jest sazansa na to,by to naprawić?
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Próbowałeś coś z tym robić? Zmieniłeś baterie?markusfel pisze:Szanowni koledzy u mnie z kolei po naciśnięciu na kluczyk co dziesiąty raz mrugnie dioda na kluczu i wtedy zadziała,ale generalnie to mam lipę z tym kluczykiem.Czy jest sazansa na to,by to naprawić?
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Przepraszam wczoraj musiałem się wylogować.Otóż kolego wasiliew baterie ozywiście wymieniłem od razu po kupnie auta,bo sprzedający powiedział,że coś w nim nie łączy.Teraz mam tak,że po naciśnięciu na przycisk dioda tylko wrugnie bez reakcji w aucie.Mam co prawda drugi klucz,ale on jest już dorabiany i na wygląd sfatygowany.
WDB2102251A672014
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Płytkę wyciąga się w tym samym kierunku, jak szufladkę z bateriami, ale najpierw należy wyjąć niewielki plastik mocujący, trzymany dodatkowo sprężynką w postaci cienkiego, prostego drutu, umieszczoną poprzecznie.
Sama płytka jest w prowadniczkach w obudowie.
Problemem może być właściwe ponowne umocowanie sprężynki z plastikiem. Dobrze mieć sztywne i mocne, cienkie szczypce albo pean chirurgiczny...
Sama płytka jest w prowadniczkach w obudowie.
Problemem może być właściwe ponowne umocowanie sprężynki z plastikiem. Dobrze mieć sztywne i mocne, cienkie szczypce albo pean chirurgiczny...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
u mnie pomógł wacik nasączony spirytusem, którym to wyczyściłem solidnie "oczko" stacyjki.jjankiello pisze:Wina cewki lub zabrudzonej stacyjki albo oczka kluczyka. Kluczyk komunikuje się przy pomocy fal podczerwieni, a te nie mogą mieć nic na swojej drodze, w przeciwieństwie do radiowych...
S210 3.0 TD Avantgarde '97
Witam serdecznie . Podepne się pod temat. Od ok tygodnia ,po włożeniu kluczyka do stacyjki nie odblokowywał blokady kierownicy i nie dał sie dalej przekrecić. Bywało to bardzo sporadycznie, raz, dwa razy dziennie . Wczoraj wieczorem zamknąłem auto i wszystko było ok. Dzisiaj rano otworzyłem normalnie ,natomiast kluczyka nie mogłem już przekręcić. Kontrolka na pilocie mruga ale auto nie reaguje na nic. Nie otwiera ,nie zamyka, nie odblokowuje kierownicy.Zaniosłem kluczyk do kolegi elektronika, po dokładnym obejrzeniu stwierdził że wszystko jest ok. Powiedzcie czy jest jeszcze coś co moge sprawdzić we własnym zakresie. Prosze o pomoc.
W210 e250td elegance 99'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości