Urwane gniazdo sprężyny zawiechu z przodu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
dlugi111, Ja mam coś takiego zrobione i powiem tak. Zgnił mi kielich i pękł. Na dużym uskoku przy prędkości rzędu 60-70 km/h ( na wyszyńskiego przed mostami warszawskimi w kierunku kromera - wrocławianie bedą znać to popieprzone miejsce) nagle chrupneło, trzask jak nie wiem. Gdyby nie było tego wzmosnienia to koła bym szukał gdzieś pod marino, a spręzyna by kogoś zabiła. Efekt taki że od tego momentu przejechałem ostrożnie około 150 km naprawiłem kielichy, jeszcze wzmocniłem wsporniki i teraz jestem umiarkowanie spokojny. Wszystko było sprawdzane, czyszczone i konserwowane 2 lata temu. Jesli ktoś nie da wzmocnien, czy to fabrycznych czy mądrych i przemyślanych domowych to prędzej czy później zgubi koło, nie ma siły. Też myślałem że jak są zdrowe to mnie to nie spotka, przecież na nowo konserwowane. A guzik ! Bez wzmocnienia nie ma na to mocnych.
W210 potrafi bardzo dobrze ukrywać korozję podwozia... Stal gnije pod warstwą konserwacji i jak nie dziabniesz 2-3x wkrętakiem sprawdzić czy odbije się od stali czy wpadnie aż do uchwyty - nie dowiesz się na czym jeździsz.
U mnie akurat było pół na pół: połowa kielicha była już odgnita i odgięta a druga trzymała tak że boszem odcinać musieliśmy.
U mnie akurat było pół na pół: połowa kielicha była już odgnita i odgięta a druga trzymała tak że boszem odcinać musieliśmy.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie cały puścił i szczęście było takie że 'druciarskie' wzmocnienie z płaskowników było na tyle silne że to spokojnie wytrzymało, ba auto prowadziło się jakby nic się nie stało tylko trzeszczało jak pęknięta sprężynaPiasek pisze:U mnie akurat było pół na pół: połowa kielicha była już odgnita i odgięta a druga trzymała tak że boszem odcinać musieliśmy.
Koledzy proszę o poradę- zaglądnąłem przy okazji do kielichów i oto(zdjęcie od dołu):
Muszę w weekend jechać do Zakopanego(1000km w dwie strony będzie) i nie wiem co o tym sądzić- wygląda na stare pęknięcie. Zrobiłbym to ale gość ma czas dopiero w następnym tygodniu. Może narazie chociaż przyspawać kawałek blaszki? Wiem że wróżkami inie jesteście ale...
dzięki za wszelkie sugestie
Muszę w weekend jechać do Zakopanego(1000km w dwie strony będzie) i nie wiem co o tym sądzić- wygląda na stare pęknięcie. Zrobiłbym to ale gość ma czas dopiero w następnym tygodniu. Może narazie chociaż przyspawać kawałek blaszki? Wiem że wróżkami inie jesteście ale...
dzięki za wszelkie sugestie
WDB2102611A525228
jazda z takim kielichem jest jak rosyjska ruletka... taka naprawa to pikuś, wystarczy migomat i ktoś kto wie jak go włączyć... skoro przed długim wyjazdem znalazłeś tą usterkę to potraktuj to jak wygrany los na loterii jak to jebnie przy 120 to wyrwie nadkole razem z błotnikiem obyś się zdążył zatrzymać
Ja jeździłem ze znacznie gorzej obgnitym i oberwanym do połowy jakieś 7-8m-cy zanim to przy okazji zauważyłem...
Mój blacharz robił to może ze 3h łącznie z zabezpieczeniami antykorozyjnymi po robocie...
Mój blacharz robił to może ze 3h łącznie z zabezpieczeniami antykorozyjnymi po robocie...
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 245
- Rejestracja: 17 wrz 2013, o 02:27
- Lokalizacja: Wrocław/Strzegom
dukat8, wymieniaj jak najszybciej. Mi w w202 wywaliło kielich przy 70 km/h na prostej drodze znienacka, sprężyna oparła się o amortyzator i dzięki temu mam go również do wymiany. A jak planujesz jechać taką odległość, to nawet się nie zastanawiaj i bierz inne auto, jak nie ma kto Ci tego zrobić.
WDB2020181A050858
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
1994 W202 C180
WDB2102741B064411
1999 W210 E55 AMG T
Panowie, czy oryginalne mercedesowskie wzmocnienia/nakładki kielichów są jeszcze gdzieś dostępne?
A 210 616 671 605 lewy
A 210 616 681 605 prawy
Pytałem o nie w ASO MB, to mówili że już są wycofane i nie ma w to miejsce żadnych innych części. Przycisnąłem trochę pracownika, "że w związku z tym mam rozumieć że, MB opracował inny sposób zabezpieczenia tych kielichów przed urwaniem"
Koleś odrzekł, że obecnie robią tylko profilaktyczną wymianę...
A 210 616 671 605 lewy
A 210 616 681 605 prawy
Pytałem o nie w ASO MB, to mówili że już są wycofane i nie ma w to miejsce żadnych innych części. Przycisnąłem trochę pracownika, "że w związku z tym mam rozumieć że, MB opracował inny sposób zabezpieczenia tych kielichów przed urwaniem"
Koleś odrzekł, że obecnie robią tylko profilaktyczną wymianę...
PiotrGo pisze:Panowie, czy oryginalne mercedesowskie wzmocnienia/nakładki kielichów są jeszcze gdzieś dostępne?
A 210 616 671 605 lewy
A 210 616 681 605 prawy
Pytałem o nie w ASO MB, to mówili że już są wycofane i nie ma w to miejsce żadnych innych części. Przycisnąłem trochę pracownika, "że w związku z tym mam rozumieć że, MB opracował inny sposób zabezpieczenia tych kielichów przed urwaniem"
Koleś odrzekł, że obecnie robią tylko profilaktyczną wymianę...
Są.
http://www.automerc.pl/wzmocnienie-kiel ... 8884t.html
http://sklepy.allegro.pl/gniazdo-sprezy ... 16609.html
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Tu jest oficjalny dokument na przynitowanie nowych kielichow.
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurot ... _mount.pdf
http://ww2.justanswer.com/uploads/eurot ... _mount.pdf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości