Chip tuning
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
w211 v6 3.0
Szczerze Ci powiem mówiłem mu to samo ale jak się nie rozumie to co ja zrobie
Szczerze Ci powiem mówiłem mu to samo ale jak się nie rozumie to co ja zrobie
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Tu chodziło o W211. Ale idąc tym tokiem myślenia to po co kupować 3,2 CDI i czipować jak można 4,2 CDI, które w serii ma 314km i 730Nm + dźwięk V8.Giero pisze:http://vtech.pl/katalog
Bezpiecznie 30KM i 50 niutków.Po co kupować 2,2 a potem kombinować jak są fabrycznie mocniejsze jednostki.3,2 zaczipować to rozumiem..
[ Dodano: 2010-06-23, 14:42 ]westowaty pisze:320 ma 570 Nm.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
kowal miałem przyjemnośc jeździć 420 CDI bez chipa pali asfalt do 80kmh a po chipie było 360 koni i 910 Nm to już się nei dało jechać a licznik to szedł jak szalony.
Ojciec ma 400 CDI to ponoć ma 700 Nm ale przyśpieszenie przynamniej mamy takie odczucie to lepsze w moim ale nie wiem może mi się wydaje.
Ojciec ma 400 CDI to ponoć ma 700 Nm ale przyśpieszenie przynamniej mamy takie odczucie to lepsze w moim ale nie wiem może mi się wydaje.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Patrzcie jak ładnie
http://eng.smchiptuning.com/3025/merced ... -d-2-5-113
to do wersji 2.5D szału nie ma ale zawsze coś
http://eng.smchiptuning.com/3025/merced ... -d-2-5-113
to do wersji 2.5D szału nie ma ale zawsze coś
WDB2100101A375257
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Odp
Ja założyłem takiego chipa. Nie żeby od razu jakaś wyścigówka się zrobiła z auta , ale musze przyznać , że silnik jest bardziej elastyczny no i jakieś 10 kucy przybyło. Podpina się do lambdy i już. W sumie moge polecić.
Re: Odp
To nie zaden chip tuning tylko oszukiwanie sygnalow odpowiednich sensorow. A te 10 koni to mozesz sobie miedzy bajki wlozyc bez wykresu przed i po bo rownie dobrze po zalozeniu moze to byc tylko kwestia sugesti ale fakt ze mocniej mu depnoles i cieszysz sie bo zrobiles cos dla auta.joystic pisze:Ja założyłem takiego chipa. Nie żeby od razu jakaś wyścigówka się zrobiła z auta , ale musze przyznać , że silnik jest bardziej elastyczny no i jakieś 10 kucy przybyło. Podpina się do lambdy i już. W sumie moge polecić.
Osobiscie uwazam ze taki tuning to najgorsze co moze byc. Kupujesz cos "tanio", instalujesz bez sprawdzenia jaki to ma wplyw na silnik i dawkowanie paliwa i powietrza i jezdzisz do czasu kiedy cos sie nie zch...ani. Ale powodzenia. :-P
PS. Szczegolnie w benzynie nie osiagniesz 10 koni od tak sobie a mieszanka bedzie miala znaczenie dla spalania stukowego i bezpieczenstwa twoich cylindrow.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
odp
Miałem takiego chipa w beemce - benzynie
Miałem takiego chipa w lagunie - benzynie
Teraz mam w mercedesie - benzynie.
Byłem beemką na hamowni i wykazał przyrost o 17 koni. Silnik był bardziej elastyczny i nawet na oko czuć było różnice.
Każdy z tych chipów kosztował sporo. Do bmw np. 165 euro - jeśli już mowa o pieniądzach.
No i tyle w tym temacie...
Miałem takiego chipa w lagunie - benzynie
Teraz mam w mercedesie - benzynie.
Byłem beemką na hamowni i wykazał przyrost o 17 koni. Silnik był bardziej elastyczny i nawet na oko czuć było różnice.
Każdy z tych chipów kosztował sporo. Do bmw np. 165 euro - jeśli już mowa o pieniądzach.
No i tyle w tym temacie...
joystic vel black
Re: odp
A sprawdzales mieszanke? Jesli tak to poprosze o wydruk. Bo takie chip montowane "na wlasna reke" to nic innego jak obcinanie wartosci sygnaly czytanego z sensora i przez to ECU albo daje ubozsza lub bogatsza dawke paliwa. W benzyniaku miesznaka musi byc 14.7:1 ale sonda lambda tylko czyta roznice ponad lub ponizej ta wartosc. Jesli biezesz sie za tuning w benzynie to musisz miec pewnosc ze ta mieszanka nie jest mniejsza czyli >14.7 powietrza i 1 mierka paliwa - bo wtedy zaczynasz spalac stukowo i masz sznase stopic swoje cylindy lub uszkodzic cos innego. Jesli mieszanka bedzie z wieksza iloscia paliwa >11 dawek powietrza na 1 jedna paliwa to bedzie ci "smrodzil" i zobaczysz czarna rure i wiecej bedzie mul niz rakieta.joystic pisze:Miałem takiego chipa w beemce - benzynie
Miałem takiego chipa w lagunie - benzynie
Teraz mam w mercedesie - benzynie.
Byłem beemką na hamowni i wykazał przyrost o 17 koni. Silnik był bardziej elastyczny i nawet na oko czuć było różnice.
Każdy z tych chipów kosztował sporo. Do bmw np. 165 euro - jeśli już mowa o pieniądzach.
No i tyle w tym temacie...
Te wpinane chipy najczesciej zmieniaja opornosc ukladu redukujac sygnal i wcale nic nie zmieniajac w ECU gdzie tak naprawde powinno sie zmieniac. Jezdziles tamtymi autami.... oki - ciekawy jestem jak terazniejsi wlasciciele. Bo ja nigdy w zyciu nie zamontowalbym tego na moje auto.
PS. A to co mowisz ze miales 17 koni to jedno sie nauczylem tuningujac za wielka woda - bez wykresu mnie nie przekonasz. W benzynie rzadko udaje sie wycisnac wiecej bez modyfikacji wydechu, dolotu, walkow czy innych komponentow. Dopuki nie bede widzial dowodow to w to nie uwieze i wszystkim bede odradzal kupowanie wlasnie takich wynalazkow.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
zap
Czy ktoś mugłby mi doradzić gdzie montuje sie takiego chipa w mercedesie w210 E300TD http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll ... AQ:DE:1123 ??
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
Mariusz5394 ja Ci nie pomogę, ale jak juz się uporasz z tematem to daj znać jak subiektywne odczucia.
[ Dodano: 2011-10-20, 22:11 ]
Wlasnie poczytałem o tym trochę, to ponoć zwykły rezystor w plastikwym pudelku, kosztujący 50gr w detalu. Oszukuje sygnał temp. silnika. Generalnie niepolecam jeżeli to prawda..
[ Dodano: 2011-10-20, 22:11 ]
Wlasnie poczytałem o tym trochę, to ponoć zwykły rezystor w plastikwym pudelku, kosztujący 50gr w detalu. Oszukuje sygnał temp. silnika. Generalnie niepolecam jeżeli to prawda..
2 lata gwarancji na to , ze modyfikacja nie uszkodzi silnika oraz innych podzespołów. To nie jest jakaś tam wstawka tylko napisana mapa od samego początku do tego egzemplarza. Modyfikacja pisana przez tunerów z ProfiTunning Słowacja , pod uwagę zostały wzięte zużycie silnika , skrzyni oraz innych podzespołów .Uważam więc , że jesteś w błędzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości