Chip tuning
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 15:06
- Lokalizacja: Pomorskie
co do tematu, jestem po wizycie na hamowni, pomiar wykazał 174 km i 326 NM co jest dobrym wynikiem, był problem z pomiarem ze względu na redukowanie do 3 po agresywniejszym wciśnięciu pedała, porównując mój wynik z innym 30.td to wyszedł lepiej (170 km i 315nm). Po hamowaniu mechanik wymontował komp i zabrał się za pisanie programu, potrwało to ponad 4 godziny i kiedy program był wstępnie przygotowany okazało się że kostki eeprom fabryczne są za małe (czy jakoś tak) nie przyjmują nowego oprogramowania (załączało tryb awaryjny) niestety tuner na miejscu nie posiadał odpowiednich kostek, zostały przygotowane tylko gniazda, teraz muszę chwilę poczekać aż ściągnie odpowiednie. Program wstępnie napisany na około 205-210 km, tak ma być bezpiecznie dla turbiny która to jest za mała na większe obciążenie.
Jeżeli uda się nam zrobić chip to wrzucę wykresy i podzielę się wrażeniami
Jeżeli uda się nam zrobić chip to wrzucę wykresy i podzielę się wrażeniami
E 300 TD KOMBI 97r. WDB2102251A484577
Wrażenia z jazdy Gwiazdą- bezcenne!
za wszystko inne zapłacisz kartą:)
Wrażenia z jazdy Gwiazdą- bezcenne!
za wszystko inne zapłacisz kartą:)
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
ja rozumiem że koni ci ubyło na rzecz momentu... taki miałeś zamiar?
aaa i ciekawostka! poczytałem dane tech i okazuje sie że trzyseta turbo ma 210Nm a 290-tka 300Nm a jak wiadomo jezdzi sie momentem
aaa i ciekawostka! poczytałem dane tech i okazuje sie że trzyseta turbo ma 210Nm a 290-tka 300Nm a jak wiadomo jezdzi sie momentem
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Turbina turbiną. A jak skrzynia?martinho87 pisze:rogram wstępnie napisany na około 205-210 km, tak ma być bezpiecznie dla turbiny która to jest za mała na większe obciążenie.
Jeżeli uda się nam zrobić chip to wrzucę wykresy i podzielę się wrażeniami
Musiał się wkraść jakiś błąd, bo 210Nm to ma wolnossące 3.0d 300 td ma 330 Nmjarecki500 pisze:
aaa i ciekawostka! poczytałem dane tech i okazuje sie że trzyseta turbo ma 210Nm a 290-tka 300Nm a jak wiadomo jezdzi sie momentem
Mercedes-Benz
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 15:06
- Lokalizacja: Pomorskie
3.0td ma 177km i 330nm, tak jak pisałem wynik z hamowni nie jest w 100 % dokładny, co do skrzyni to nie wiem, nie będziemy w nią ingerować. pewnie będę pierwszy który sprawdzi jak długo wytrzyma po chipie
E 300 TD KOMBI 97r. WDB2102251A484577
Wrażenia z jazdy Gwiazdą- bezcenne!
za wszystko inne zapłacisz kartą:)
Wrażenia z jazdy Gwiazdą- bezcenne!
za wszystko inne zapłacisz kartą:)
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
To czekamy na jakiś filmik jak jeździ po czipie . A wogóle jakie są koszta takiej zabawy ???Mariusz5394 pisze:Ja też wczoraj zrobiłem chipa w swoim mercedesie w210 E300 td.Wrarzenia są lecz niemam zabardzo jak sprawdzici bo jest ślisko.Pomodyfikacji oprogramowania w sterowniku 204 konie.
Mercedes W210 2.9TD 96r sedan srebrny gniotek
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
odp
Ja zapłacilem 650 zł w Nysie.Czas modyfikacji z jazdami prubnymi i dobierania najlepszego odpowiadającego oprogramowania do tego auta to 4 godz.
To nie dużo myślałem że więcej . Jak nie sprzedam auta to przed wakacjami też zastosuje w swoim taką kurację. A może sprzedam bo jeden gościu się napalił na moje auto i dobre pieniądze mam dostać za niego, ale jeszcze nic nie wiadomo. Dzięki i pozdrawiam
Mercedes W210 2.9TD 96r sedan srebrny gniotek
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
WDB2100171A216425
Mercedes W201 2.0D 87rok klasyk
WDB2011221F356794
Mercedes W124 220TE 93rok
WDB1240821F248884 - sprzedany
Mercedes S210 3.0TD combi 98 rok Avantgarde
WDB2102251A581895 - był
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 15:06
- Lokalizacja: Pomorskie
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Jeśli mowa o benzynce z kompressorem to można za 500zł kupić nakładkę na koło pasowe = większe obroty kompressora = większe doładowanie = większa moc.
Temat jest rozgryziony na forum CLK.
W wolnossącej benzynie trzeba mieć wiadro pieniędzy żeby 'dodać koksu'
Temat jest rozgryziony na forum CLK.
W wolnossącej benzynie trzeba mieć wiadro pieniędzy żeby 'dodać koksu'
W209 2006 CLK 320 CDI Avantgarde + Sport
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
W210 2001 E 320 CDI Avantgarde
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości