a w 320 nie było manualiAutoholik pisze:Właśćciel piszę ma ASB .sanon pisze:Ojciec ma C 270 CDI w automacie i ponad 200KM
Chip tuning
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
a to wielka szkodadevil_inside pisze:a w 320 nie było manualiAutoholik pisze:Właśćciel piszę ma ASB .sanon pisze:Ojciec ma C 270 CDI w automacie i ponad 200KM
ASB wytrzyma chipa pod warunkiem, że nie będzie tzw. peak'u turbo dajmy na to przy 2000obr/min bo moment obrotowy który wtedy będzie przekazywany na koła po prostu zmieli wnętrze ASB. Dla automatu linia momentu obrotowego powinna być jak najbardziej płaska no i oczywiście 'kierownik' nie powinien zbyt często spod świateł dawać kick-down Zresztą teraz wyremontować skrzynie do w210 to nie duże koszta wiec mozna sie bawić
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
Nikt ci się nie pochwali bo nikt nic takiego z naszymi 300TD nie robił. Co do tuningu, to masz trochę słabe pole do popisu, nasze skrzynie (300TD występuje tylko w automacie) mają swą granicę wytrzymałości bardzo blisko aktualnych osiągów tego samochodu. Jest możliwość wyciągnięcia z tego silnika 220-240KM ale dla skrzyni to morderstwo, można spróbować. Jeśli chcesz utrzymać się w granicach skrzyni to nie opłaca ci się podnosić mocy. Zbyt mało zyskujesz. Jeśli się skusisz na tuning to daj znać co z tego wyszło Krowa w butach do biegania
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
zap
Nawet przy spokojnej zejdzie i czasami wiadomo przy wyprzedzaniu można też obawiac sie o ASB ??
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: zap
nic się nie stanieMariusz5394 pisze:Nawet przy spokojnej zejdzie i czasami wiadomo przy wyprzedzaniu można też obawiac sie o ASB ??
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:49
- Lokalizacja: Nysa
zap
A czy po takim tuningu silnik bdzie głosniejszy i skrzynia ??
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 3 sie 2011, o 18:39
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
naczytałem się trochę na zagranicznych forach wlasnie na temat chipa w OM606 i innych modyfikacjach.
Chipy robiące do 220KM sa bezpieczne, większych nikt nie wklada, bo za małe turbo.
Profesjonalny tuning wygląda tak, że wkłada się pompę od om605, bez elektronicznego sterowania, dużo większą turbinę typu K14, większy IC i się całośćco da 300-350KM.
Na stronach z US i innych europejskich wszyscy piszą że skrzynia to zniesie, bo ta sama jedynie z innymi przelożeniami i elektroniką jest we wszystkich wyższych (mocniejszych modelach W210/W140/W202/R129, CH 300M, CH Voyager ect.)
No i jest zagwóstka, bo u nas każdy twierdzi że skrzynia wytrzyma max +30KM, a tam że zniesie +200KM i już sam nie wiem co o tym myślec, pewny jestem że chipa na 210-220KM możesz spokojnie robić i o ile nie będziesz upalał laków na suchym asfalcie i butował od jedynki z każdych świateł to krzywdy jej nie zrobisz.
Ja też się ciągle gryzę z tematem..
a i po takim zabiegu można i z 1-1,5 l /100 Km zaoszczedzić w paliwie
Szkoda że nie ma u nas nikogo kto coś z tym silnikiem robił (nie licząc jednego magika co wsadził PowerBoxa i już nigdy nie wrócił na forum), wszystko jest w swerze teorii.
Chipy robiące do 220KM sa bezpieczne, większych nikt nie wklada, bo za małe turbo.
Profesjonalny tuning wygląda tak, że wkłada się pompę od om605, bez elektronicznego sterowania, dużo większą turbinę typu K14, większy IC i się całośćco da 300-350KM.
Na stronach z US i innych europejskich wszyscy piszą że skrzynia to zniesie, bo ta sama jedynie z innymi przelożeniami i elektroniką jest we wszystkich wyższych (mocniejszych modelach W210/W140/W202/R129, CH 300M, CH Voyager ect.)
No i jest zagwóstka, bo u nas każdy twierdzi że skrzynia wytrzyma max +30KM, a tam że zniesie +200KM i już sam nie wiem co o tym myślec, pewny jestem że chipa na 210-220KM możesz spokojnie robić i o ile nie będziesz upalał laków na suchym asfalcie i butował od jedynki z każdych świateł to krzywdy jej nie zrobisz.
Ja też się ciągle gryzę z tematem..
a i po takim zabiegu można i z 1-1,5 l /100 Km zaoszczedzić w paliwie
Szkoda że nie ma u nas nikogo kto coś z tym silnikiem robił (nie licząc jednego magika co wsadził PowerBoxa i już nigdy nie wrócił na forum), wszystko jest w swerze teorii.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
http://www.trojmiasto.pl/Tucholka-Tuning-o4353.html
3 oceny mają na tej stronie. Wszyscy jednogłośnie twierdzą, że drogi mechanik. Nikt teraz nie będzie naprawiał za marchewkę, bo fachura też chce żyć godnie. W najgorszym wypadku zamiast 40KM mocy przybędzie ci jakieś 35Km przejechanej trasy na liczniku ogólnym
3 oceny mają na tej stronie. Wszyscy jednogłośnie twierdzą, że drogi mechanik. Nikt teraz nie będzie naprawiał za marchewkę, bo fachura też chce żyć godnie. W najgorszym wypadku zamiast 40KM mocy przybędzie ci jakieś 35Km przejechanej trasy na liczniku ogólnym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości