Strona 17 z 17

: 5 lut 2014, o 20:03
autor: kakadu
Sebekw208 pisze:Przeczytaj raz jeszcze mój post to dowiesz się dlaczego taka średnia
Czytałem przecież . :) Oczywiście że bezpieczeństwo przede wszystkim. :padam:

Re: Spalane 220 CDI

: 14 sie 2017, o 18:34
autor: Patryk_
Panowie, coś dzieje się ze spalaniem w moim aucie, dotychczas używałem go tylko i wyłącznie jako auto na trasy z przyczepką a w tym momencie jest moim jedynym autem i zaczęło niepokoić mnie spalanie bo na trasie z przyczepką na komputerze 6.5 a realnie okolice 7 o tyle teraz od restartu mam zrobione 140km a wg komputera znikło mi 12l paliwa a spalanie wg komputera wynosi 5.7. Trasa po której jeżdżę od restartu to 20km odcinki gdzie 3-4 to miasto bez korków a reszta zwykła wiejska droga z ograniczeniem 90km/h. Auto nagrzewa mi się przez około 12-15km normalnej jazdy 90-100km/h no i kawałek tego miasta codziennie rano. Ostatnio był podpinany do komputera i tylko uszkodzony mam przekaźnik świec żarowych

Re: Spalane 220 CDI

: 14 sie 2017, o 19:28
autor: Muniek
Sprawdź termostat. Powinien osiągnąć temperaturę roboczą po kilku kilometrach. I napraw ten przekaźnik świec - zazwyczaj kończy się na lutowaniu. Nie patrz na spalanie z komputera tylko z dystrybutora.

Re: Spalane 220 CDI

: 14 sie 2017, o 20:53
autor: Patryk_
No temperaturkę trzyma 80 z lekkim hakiem cały czas tak samo czy zimno czy ciepło, jak osiągnie zadaną temp to ani drgnie. Co do przekaźnika to zamówiłem jeden ale dostałem zepsuty, czekam teraz na następny. Co do spalania z kompa to wiem o tym dlatego pisałem o tym z dystrybutora.
Co do termostatu to wiesz gdzie można kupić taki dobry za rozsądne pieniądze a nie jakiś badziew?

Re: Spalane 220 CDI

: 14 sie 2017, o 21:06
autor: Muniek
W dowolnej hurtowni pewnie. Dobierz po VINie i jazda. Przekaźniki lepiej naprawić niż wymienić na kolejny gruz - chyba, że już jest definitywnie kaput.

Re: Spalane 220 CDI

: 15 sie 2017, o 09:54
autor: Patryk_
80 stopni złapał mi dzisiaj po 10km, potem jeszcze delikatnie temp wzrosła do około 90 stopni
czyli termostat do wymiany?

Re: Spalane 220 CDI

: 15 sie 2017, o 17:13
autor: Muniek
Od tego bym zaczął. Niby temperature łapie ale za wolno. Jak masz CDI to pewnie ma trzymać koło 87 stopni. Dobierz na rynek polski a nie kraj pochodzenia auta.