tlumiki gdzie kupujecie ile kosztuja
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ja nigdzie nie napisalem ze warsztat na Harfowej to rzezbiarze. Nie bylem tam i nie umiem sie wypowiedziec o jakosci ich uslug. Wiem ze kolega noc ich mi polecal wiec pewnie sa dobrzy. Ja napisalem ze sam pojechalem do rzezbiarza ;-)maciejXXL pisze:Klosiak, to nie rzeźbiarze to poważny warsztat na prawdę polecam
piekar pisze:Witam proszę Szanownych Państwa o pomoc w znalezieniu tłumika końcowego do Mojej gwiazdy
Możesz tu ale
http://allegro.pl/mercedes-e200-220-w21 ... 96888.html
Przy tłumikach zawsze będzie ale ;-)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Witam, podczepię się z pytaniem, szukałem w wielu miejscach w sieci, ale nie bardzo mogę coś znaleźć. Szukam tłumika do e320t, końcowego i środkowego. To co jest oferowane, to głównie tłumiki do diesli. Czy ktoś spróbował takiego "swapa"? Tłumik od diesla do benzyny? Czy to będzie działać jak należy?
w124 300e, w124 e280t, w210 e320t
Dzisiał wymieniałem układ wydechowy. Katalizator + końcowy. Środkowy poszedł do kosza. Robota 150zł - 1,5h.
Katalizator kupiłem BOSALa 610zł, pasował idealnie (do benzyny). Końcowy i środkowy w ASO koszt ponad 2000zł, także kupiłem tylny za 230zł do E200 CDI (pasował idealnie), ponoć znanej dobrej firmy - tak mi powiedział (nie pamiętam firmy, ale ponoć tylko 2 robią dobre tłumiki). Środkowy też udało mi się kupić (XEMEX), ale gość powiedział, że do kitu, i nie założyłem.
Auto jest trochę głośniejsze, w sumie nawet fajniejszy pomruk i 2 rurki z tyłu Martwi mnie jedno - przy wkręcaniu na obroty od 2300obr jest słyszalne w tylnym tłumiku, jakby jakaś blacha wpadała w wibracje. Na podnośniku widziałem, że raczej naookoło tłumika jest dużo miejsca. Czy to może być kwestia "dopalenia" się tłumika i będzie ok, czy wchodzić pod auto i obadać dokładnie?
pozdr
[ Dodano: 2011-03-04, 22:59 ]
Aha, dobór tłumików wizualnie sprawdzałem oczywiście w EPC online.
DODANO 9.93.2011
Założyłem środkowy tłumik i auto jak z fabryki. Niestety nie dało się wcześniej jeździć. Dźwięk, o którym pisałem to była blacha w tłumiku, która wpadała w rezonans, bo spaliny wlatywały w tył z większym impetem.
Teraz jest już super!
Katalizator kupiłem BOSALa 610zł, pasował idealnie (do benzyny). Końcowy i środkowy w ASO koszt ponad 2000zł, także kupiłem tylny za 230zł do E200 CDI (pasował idealnie), ponoć znanej dobrej firmy - tak mi powiedział (nie pamiętam firmy, ale ponoć tylko 2 robią dobre tłumiki). Środkowy też udało mi się kupić (XEMEX), ale gość powiedział, że do kitu, i nie założyłem.
Auto jest trochę głośniejsze, w sumie nawet fajniejszy pomruk i 2 rurki z tyłu Martwi mnie jedno - przy wkręcaniu na obroty od 2300obr jest słyszalne w tylnym tłumiku, jakby jakaś blacha wpadała w wibracje. Na podnośniku widziałem, że raczej naookoło tłumika jest dużo miejsca. Czy to może być kwestia "dopalenia" się tłumika i będzie ok, czy wchodzić pod auto i obadać dokładnie?
pozdr
[ Dodano: 2011-03-04, 22:59 ]
Aha, dobór tłumików wizualnie sprawdzałem oczywiście w EPC online.
DODANO 9.93.2011
Założyłem środkowy tłumik i auto jak z fabryki. Niestety nie dało się wcześniej jeździć. Dźwięk, o którym pisałem to była blacha w tłumiku, która wpadała w rezonans, bo spaliny wlatywały w tył z większym impetem.
Teraz jest już super!
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 7 wrz 2010, o 01:42
- Lokalizacja: Kraków
wymiana wydechu w E320 4Matic
Pozwole sobie podlaczyc pod watek - otoz wyglada na to, ze musze wymienic uklad wydechowy - ostatnio slysze glosniejsza prace tlumika, szczegolnie po odpaleniu rano.
Zastanawiam sie tylko jaka przyjac strategie - co warto zamontowac jako oryginal, co mozna kupic w zamienniku, a przede wszystkim nie wiem jak postapic z katalizatorem.
Z dyskusji na forum wynika, ze oryginal moze byc dosc drogi. Zamiennie mozna zamontowac strumienice, ale nie wiem czy to dobry pomysl. Ponadto auto musi przejsc przeciez badania na spaliny... Z drugiej strony czy inwestowanie w katalizator w 10 letnim samochodzie z przebiegiem ma sens?
Dodam, ze auto ma instalacje LPG (to ponoc tez przyczynia sie do wiekszego zuzycia tlumika), przebieg wg licznika wynosi 213 tys., a nadwozie to kombi (S210).
Bede wdzieczny za wszelki sugestie.
Zastanawiam sie tylko jaka przyjac strategie - co warto zamontowac jako oryginal, co mozna kupic w zamienniku, a przede wszystkim nie wiem jak postapic z katalizatorem.
Z dyskusji na forum wynika, ze oryginal moze byc dosc drogi. Zamiennie mozna zamontowac strumienice, ale nie wiem czy to dobry pomysl. Ponadto auto musi przejsc przeciez badania na spaliny... Z drugiej strony czy inwestowanie w katalizator w 10 letnim samochodzie z przebiegiem ma sens?
Dodam, ze auto ma instalacje LPG (to ponoc tez przyczynia sie do wiekszego zuzycia tlumika), przebieg wg licznika wynosi 213 tys., a nadwozie to kombi (S210).
Bede wdzieczny za wszelki sugestie.
W123/220D(200D z W124), '76
W123/300D , '81
W126/300TD, '85
W210/200/LPG, '97
S210/220CDI, '01
S210/320 4Matic, '01
W123/300D , '81
W126/300TD, '85
W210/200/LPG, '97
S210/220CDI, '01
S210/320 4Matic, '01
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 7 wrz 2010, o 01:42
- Lokalizacja: Kraków
Dzieki, a jest cos takiego jak zamienny katalizator? Slyszalem o katalizatorach uniwersalnych, ale ponoc niespecjalnie sie one nadaja...tonidriver pisze:januszb123, wszystko ładuj w zamienniku.
W123/220D(200D z W124), '76
W123/300D , '81
W126/300TD, '85
W210/200/LPG, '97
S210/220CDI, '01
S210/320 4Matic, '01
W123/300D , '81
W126/300TD, '85
W210/200/LPG, '97
S210/220CDI, '01
S210/320 4Matic, '01
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości