Nie odpalił - akumulator kręci ale nie podaje paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nie odpalił - akumulator kręci ale nie podaje paliwa
Witam,
Po wczorajszej rekordowej w upały nocy mój mercedes odmówił odpalenia - akumulator kręcił długo i sprawnie (do czasu zupełnego rozładowania) ale wygląda na to, że silnik w ogóle nie dostaje paliwa. Myślicie że paliwo po prostu zamarzło w przewodach czy to coś poważniejszego? Macie pomysły na co w ogóle powinienem zwrócić uwagę? Dodam, że motor to 2.0 CDI, skrzynia automat.
Z góry pięknie dziękuję i pozdrawiam!
Po wczorajszej rekordowej w upały nocy mój mercedes odmówił odpalenia - akumulator kręcił długo i sprawnie (do czasu zupełnego rozładowania) ale wygląda na to, że silnik w ogóle nie dostaje paliwa. Myślicie że paliwo po prostu zamarzło w przewodach czy to coś poważniejszego? Macie pomysły na co w ogóle powinienem zwrócić uwagę? Dodam, że motor to 2.0 CDI, skrzynia automat.
Z góry pięknie dziękuję i pozdrawiam!
Paliwo nie zamarzło. Przewody zablokowała parafina która się z paliwa wydzieliła.
I jeszcze drobnostka silnik to 2.2 CDI.
Diagnoza na odległość raczej trudna. Przewody paliwowe pewnie na tyle zmieniły barwę, że z przeźroczystości nic nie zostało - mógłbyś podejrzeć czy coś widać.
Możesz spróbować zalać filtr paliwa zimową ropą i spróbować odpalić - może jeśli złapie obroty to da radę przeciągnąć ze zbiornika. Zalać dobre paliwo i może będzie jeździć.
I jeszcze drobnostka silnik to 2.2 CDI.
Diagnoza na odległość raczej trudna. Przewody paliwowe pewnie na tyle zmieniły barwę, że z przeźroczystości nic nie zostało - mógłbyś podejrzeć czy coś widać.
Możesz spróbować zalać filtr paliwa zimową ropą i spróbować odpalić - może jeśli złapie obroty to da radę przeciągnąć ze zbiornika. Zalać dobre paliwo i może będzie jeździć.
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Nie wiem czy mimo zimowego paliwa w filtrze nie będzie i tak problemów z odpaleniem i samymi wtryskami. Jeśli dostały się do nich drobiny parafiny, mogą być zapchane i wymagać rozbiórki i czyszczenia...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- Mieteksietek
- Posty: 265
- Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 10:46
- Lokalizacja: międzyrzec podl
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
To CDI, żadnych elektrozaworów gaszenia nie ma.radeczek_94 pisze:daj lepszą rope np (ON Z 27) a jak to nie pomoże to znaczy że coś jest z elektrozaworem musisz mu dać prąd na krótko z akumlatora i powinien załapać
Dolanie czegokolwiek nie pomoże, do chwili rozmrożenia układu paliwowego w ciepłym pomieszczeniu.No chyba, że ciepła kąpiel.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Witam mam podobny problem jak kolega z odpalaniem 2,2CDI po obecnych chłodach.Do kolegi NOC myślisz że żadne dodatki do paliwa nic nie zmienią?Wczoraj zrobiłem200Km po trasie rano włożyłem ładowany akumulator i po drugim razie gadał,a dziś nie odpaliłem.Dokąd było na + gadał normalnie ale jeździłem b.dużo teraz mam przerwę.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Ja już się pozbyłem podobnego problemu(wymieniłem o-ringi) na pompie paliwa i filtrze 5szt. cena 20zł.czas pracy około 20-30 min.Jak otwierałem korek wlewu to zasysało powietrze jak smok,a paliwo było teraz minus 15st.C i o godz.3.30 pali jak wściekły.Przyjemnej wymiany i jazdy.noc pisze:Zacznij od sprawdzenia czy się nie zapowietrza, to najczęstsza przyczyna.
W210 E220CDI 2002r - vin WDB2102061X087504
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości