Kody błędów

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

Na rurze pomiędzy filtrem powietrza a intercoolerem
[w210 300td]
Krzysztofkm
Posty: 18
Rejestracja: 7 sty 2012, o 15:55
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Krzysztofkm »

Silnik gaśnie podczas jazdy po nagrzaniu i przejechaniu takiej samej ilości kilometrów. Podejrzewam, że przyczyną jest nagrzanie jakiegoś elementu.Czy możliwa jest nieszczelność podstawy filtra paliwa, która występuje dopiero po nagrzaniu silnika ? Czy taka usterka może powodować zapowietrzenie układu paliwowego ?
Jak stwierdzić nieszczelność podstwawy filtra paliwa ?
Co może być przyczyną takich objawów ?

[ Dodano: 2012-02-16, 12:47 ]
Problem rozwiązany.
Wymieniłem czujnik wału korbowego i silnik już nie gaśnie podczas jazdy.Widać z tego, że nie zawsze winna jest pompa pomimo tego, że sugerują o tym kody błędów.
Mercedes E klasa W210 , 1997, 220 D
WDB2100041A372335
piotrek-kiln
Posty: 53
Rejestracja: 16 lut 2012, o 11:50
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: piotrek-kiln »

Witam koledzy mam pytanie podczas oglądanie okulara 2.2 d zaraz po zapaleniu silnika pojawia sie na chwilke na wyswitlaczu...mały klucz i 800 o co chodzi prosze o pomoc
pozdro
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Kolega sobie z nas żartuje albo mu się szukać nie chciało :hyhy:
Za 800km masz mały przegląd... resztę poszukaj...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
piotrek-kiln
Posty: 53
Rejestracja: 16 lut 2012, o 11:50
Lokalizacja: pomorze środkowe

Post autor: piotrek-kiln »

dzieki kolego za pomoc ............

to drugie.... :) :) dziekuje
romi551
Posty: 1
Rejestracja: 2 mar 2012, o 22:32
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: romi551 »

prosze o rozkodowanie bledow :

obwod lampki kontrolnej A1e15
usterka sterownika N2/2

takie bledy wyskoczyly jak kolega sprawdzal mi bledy w grupie poduszek powietrznych
prosze o objasnienie tych bledow oraz jakies rozwiazanie tego problemu

dziekuje i pozdrawiam
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: BoriaGodunoff »

Witam.
Dzisiaj wykonałem test klimatronika na błędy.
Wyszedł jeden - 1424 jak to rozumieć?(Activated charcoal filler actuator (A32m2) open)
Proszę o sugestie.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

Ja bym to przetłumaczył jako otwarty obwód (przerwa, odłączony) włącznika filtra z węglem aktywowanym... i pewnie taki jest problem...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: BoriaGodunoff »

Tak sobie myślę, że może jest otwarty cały czas przelot przez filtr z węglem aktywowanym?
Czy wyjmując fitry da się to jakoś zobaczyć?
Czy może to być usterka spowodowana niewymienieniem owych filtrów (tych jeszcze nie wymieniałem)?
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
mrowczyk55
Posty: 6
Rejestracja: 10 mar 2012, o 10:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: mrowczyk55 »

Pomocy.
Od pewnego czasu mam problem przy odpalaniu W210 2,2D z 1996.
Samochód odpala nie na wszystkich cylindrach,kopci na biało.Wymieniłem świece,przekaźnik świec i wiązkę,Ciągle wyświetlają się błędy przy podłączeniu komputera nawet po skasowaniu po kilku godzinach pojawiają się ponownie..Za każdym razem inne i za każdym razem inna ilość błędów.Ciągle palą się świece.Wymieniłem też akumulator na nowy i nadal nic.
Pomóżcie kto może - pozdrawiam
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Bez konkretów, to i wróżka nie pomoże.Na SD i fachowiec.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
boxpro
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2012, o 13:01
Lokalizacja: popowo

Post autor: boxpro »

witam panowie
prośba nie krzyczcie na mnie że czegoś nie przeczytałem i tak dalej siedzę na forum od2 tygodni i zapoznaje sie z wiedzą może mi coś umknęło już wiem że moja gwiazda wchodzi w tryb awaryjny po 2-5 km i turbo znika wydawało mi sie że znalazłem przyczynę dzięki forum pęknięta lewa rura plastikowa ic na dole zamówiłem na allegro zamontowałem wyjechałem z domu 10km bajka jazda cudo niestety w drodze powrotnej niestety wróciło to samo ;( pojechałem dziś na kompa i wywaliło 2 błędy
P1351
P1470
jeżeli można tak prosto jak chłopu na polu wytłumaczyć co one oznaczają i jak ich sie na stałe pozbyć tak aby autko na stałe śmigało z pełną mocą
pozdrawiam
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

boxpro pisze:P1351
P1470
P1351 bład sterowania początku wtrysku, zobacz na początek kable idące do pompy wtryskowej.

P1470 zawór podciśnienia, inaczej modulator od sterowania turbiny kaputt lub jego obwód, zalecam wymianę

pewnie nie masz mocy i dużo pali.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
boxpro
Posty: 19
Rejestracja: 17 cze 2012, o 13:01
Lokalizacja: popowo

Post autor: boxpro »

mocy faktycznie brak jest to odczuwalne zwłaszcza gdy rano jade pod górkę zanim sie rozbujam to trochę czasu minie ale jak czasmi załączy turbinka to smiga aż miło co do spalania to tak naprawdę nie wiem 3/4 baku 600,5 km zanim zapaliła sie rezerwa bak mały 60 czy 65 litrów nie wiem nie tankowałem jeszcze do pełna

[ Dodano: 2012-07-04, 14:09 ]
a może z łaski swojej ktoś mi odpowie co to za rurka ona jest tak jakby w piance ale widze że jest pęknięta i jakie ona spełnia zadanie
Załączniki
2012-07-04-009 [800x600].jpg
W210 E290 1996R VIN WDB2102171A311713
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

Odma.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości