NIVO PYTANIE
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Czyli ogolnie polecacie te FEBI czy lepiej szukac LEMFORDERA?
Ile plynu wchodzi w caly uklad nivo?
Przy okazji zmieniajac gruchy zmienie tez caly plyn.
Jest jakis sposob zeby calkowicie zlac caly plyn?
Ile plynu wchodzi w caly uklad nivo?
Przy okazji zmieniajac gruchy zmienie tez caly plyn.
Jest jakis sposob zeby calkowicie zlac caly plyn?
MB E300 TD Avantgarde Kombi 1999r.
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Jak napisał sensej0s. Kupujesz trzy butle zostaje jakaś połowa z trzeciej. Ja płyn wymieniałem "na dwie osoby" z pomocą mojej, ponoć lepszej połówki - trzeba uważać, żeby pompy nie zatrzeć. Dziewoja ma za kierownicę i na mój sygnał zapalała gwiazdkę, pompa zaczynała pracować i wypluwała płyn z węża powrotnego do bańki po płynie do spryskiwaczy, jednocześnie uzupełniałem ubytek wlewając nowy płyn do zbiornika. Dzieje się to dość szybko, także trzeba być czujnym. Przy wymianie warto wymienić filtr od nivo - mój był tak zawalony, że musiałbym być masochistą, żeby zakładać go ponownie.
Cześć koledzy, sorry za odświeżanie starego tematu ale mam ogromny problem. Rozsadziło mi gruszkę nivo 50km od domu i wyleciał cały olej. Jutro jadę po części żeby to naprawić, ale sprawa wygląda tak, że potrzebuję jak najwięcej informacji o całym zabiegu wymiany gruszek i uzupełnianiu. |
-Od czego zacząć
- jakie kluczy/narzędzia ze sobą zabrac
- rozumiem że potrzeba 2.5 litra oleju?
- Czy trzeba odpowietrzac układ? jeśli tak, to jak?
Proszę najbardziej łopatologicznie jak się tylko da.
Z góry dziękuję !
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed0 ... 0d928.html[/img]
-Od czego zacząć
- jakie kluczy/narzędzia ze sobą zabrac
- rozumiem że potrzeba 2.5 litra oleju?
- Czy trzeba odpowietrzac układ? jeśli tak, to jak?
Proszę najbardziej łopatologicznie jak się tylko da.
Z góry dziękuję !
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed0 ... 0d928.html[/img]
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 4 kwie 2011, o 10:44
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Spróbuj bez kanału.
Załaduj tył tak żeby usiadł.
Odpal silnik i przegazuj
Załaduj tył tak żeby usiadł.
Odpal silnik i przegazuj
S210 270 CDI Elegance '01 GALERIA WINA - S210 270CDI
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
panowie a co jeśli po wymianie gruszek na febi, (ze starych wyciekła piana)wymianie oleju, i założeniu sprężyn nowych, wymianie przednich amorów.auto dalej jest sztywne? amory tylne mają dobrą sprawność ok 70%. ręce mi już opadają...
Chciałem dodać,że przy demontażu gruszek starych,mechanik spuscil olej odkrecajac je i strzykawka że zbiornika resztę ściągnął.Później założył nowe,zalał nowy olej,febi dedykowany,Nowy filtr.czy możliwe że gruszki padly po 10k km bo nie odpowietrzyl układu?
Chciałem dodać,że przy demontażu gruszek starych,mechanik spuscil olej odkrecajac je i strzykawka że zbiornika resztę ściągnął.Później założył nowe,zalał nowy olej,febi dedykowany,Nowy filtr.czy możliwe że gruszki padly po 10k km bo nie odpowietrzyl układu?
(Oo\=*=/oO)
"Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Bez względu na to jak dobry jesteś, gołąb nasra na szachownicę, wywróci pionki i odleci zachowując się jakby wygrał ..."
"Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Bez względu na to jak dobry jesteś, gołąb nasra na szachownicę, wywróci pionki i odleci zachowując się jakby wygrał ..."
Re: NIVO PYTANIE
Witam,
Panowie jak spuścić olej z Nivo żeby jak najmniej się ubrudzić i wszystko dookoła? Potrzebuję zdemontować siłowniki żeby wysłać do regeneracji bo się pocą i stukają. Czy jest jakaś metoda żeby obniżyć ciśnienie w tym układzie przed rozkręceniem?
Pozdrawiam
Panowie jak spuścić olej z Nivo żeby jak najmniej się ubrudzić i wszystko dookoła? Potrzebuję zdemontować siłowniki żeby wysłać do regeneracji bo się pocą i stukają. Czy jest jakaś metoda żeby obniżyć ciśnienie w tym układzie przed rozkręceniem?
Pozdrawiam
WDB2102261X078578
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości